battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

CoD4: Modern Warfare
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess"
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Heb je CoD4: Modern Warfare? Of ga je hem nog halen?
Ja , legaal
40%
 40%  [ 15 ]
Nee, haal hem ook niet
5%
 5%  [ 2 ]
Ja, maar Illegaal
18%
 18%  [ 7 ]
Nee, ik ga hem nog halen
16%
 16%  [ 6 ]
Ik twijfel nog
18%
 18%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 37

Auteur Bericht
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2007 9:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Lupes wil dat vast niet Razz hij heeft nog geen goede hacks voor cod4 Laughing Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2007 9:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

MitsieMaster schreef:
me eerste op screen vastgelegde 20 killstreak
en me max killstreak is 22 Very Happy

Netjes! de mijne staat op 28 Shocked Very Happy

"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Terug naar boven
Sentienel
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2007 10:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik twijfel nog of ik Crysis of Cod4 zal kopen.
Cod4: De meerderheid van RN (die actief zijn) heeft dit, dus veel gezelligheid
Maar ik heb de Crysis beta gedaan en dat beviel me wel erg goed. Zo ver ik weet heeft alleen NLminionNL Crysis, dus tja. Als ik jullie hier zal vragen, komt waarschijnlijk toch cod4 eruit Razz schiet ik weinig mee op (of juist wel ), haha
Terug naar boven
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2007 10:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja ik had alleen vandaag de pech dat me spel ineens vastliep.. me dik 2 uur durende rond weg Sad dat was wel balen Razz en er zijn niet super veel servers online soms.. maar de single player is ook wel geinig Razz en cod4 is wel much more massive Razz
Terug naar boven
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2007 11:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:
We kunnen ook gewoon doorgaan met RN voor andere spellen, de channels op TS zijn er al een hele tijd voor Smile

ten koste van de gezelligheid.....

NLminionNL schreef:
Lupes wil dat vast niet Razz hij heeft nog geen goede hacks voor cod4 Laughing Laughing

voor CoD heb ik die zelf niet nodig,
heb namelijk voor CoD UO in de #2 clan va de Benelux gezeten (in die tijd, nu bestaat die niet meer...)

en zoals je kunt zien staat mn KD van BF2142 bijna op 3, dus als ik nu CoD 4 start, en dezelfde tred voortzet, dan gaat al jullie KD onder de 1, en dat wil ik niet Wink Wink

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant

BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 12:00 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Lupes? schreef:
Arie schreef:
We kunnen ook gewoon doorgaan met RN voor andere spellen, de channels op TS zijn er al een hele tijd voor Smile

Ik denk juist dat je daar de gezelligheid mee in stand kunt houden, nu zakt iedereen weg. Als we nou (bijna) iedereen bij elkaar kunnen houden dmv andere spellen lijkt me dat het beste toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 12:10 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:
Lupes? schreef:
Arie schreef:

Ik denk juist dat je daar de gezelligheid mee in stand kunt houden, nu zakt iedereen weg. Als we nou (bijna) iedereen bij elkaar kunnen houden dmv andere spellen lijkt me dat het beste toch?

Ben ik het mee eens. In de CoD4 channel is het zeker gezellig. Daarbij komt dat bij CoD4 ook veel beter als clan gespeeld kan worden.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MitsieMaster
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 8:51 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn clan heeft een server Very Happy
20 slot en het meeste word er domination gedraaid
IP:
84.244.181.248:31000
Het joinen gaat soms moeilijk maja Razz
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 9:57 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Xanem schreef:
Arie schreef:
Lupes? schreef:
Arie schreef:

Ben ik het mee eens. In de CoD4 channel is het zeker gezellig. Daarbij komt dat bij CoD4 ook veel beter als clan gespeeld kan worden.

Nou leuk hoor, speel je samen met dutch dan wordt ik continu gedood door zijn P90. Speel ik samen met happy dan ontploft echt alles, er wordt geen normale kogel gelost (idem met barthe maar die draaide uiteindelijk wel weer bij) Sad

Denk dat het pas leuk is als je samen in een team zit.
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 1:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
Xanem schreef:
-knip-

Nou leuk hoor, speel je samen met dutch dan wordt ik continu gedood door zijn P90. Speel ik samen met happy dan ontploft echt alles, er wordt geen normale kogel gelost (idem met barthe maar die draaide uiteindelijk wel weer bij) Sad

Denk dat het pas leuk is als je samen in een team zit.

Is het ook. Maar omdat je telkens in een FFA server zit maak je dat niet mee. Daarnaast ben je (voor de verandering) op het moment de laagste rank in de clan waarbij je nog niet alle wapens hebt unlockt.

EDIT: BTW. Happy op die server van gisteravond werd je nadat je vertrok nog een keer noob genoemd door je launcher gebruik.

Terug naar boven
Viper
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 3:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik denk niet dat ik hem ga kopen ik heb multiplayer gedaan veel te gaotisch wat mij betreft
en single player heb ik al zo

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
marsumax
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor

BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 7:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik begrijp niet wat jullie zeuren,
ALLES wat bij bf irritand was, is nu weg!!
Voss; alle wapens worden nu gebruikt, je ziet nooit meer dan 5 dezelfde per team.
RDX; je hebt C4, maar daar zit vertraging in. (Je moet op de knop drukken, dat gaat tergend traag+je hebt er maar 2)
Geen ammogiving; 2 grenade launchers, dus daarna is het óf doodgaan, óf doorgaan zonder. (Dus (bijna) geen kutraketjes)
De lag is weg.
De graphics zijn SUPER!!!!!!!
APM( clusterbombs) sneller vernietigbaar én beter zichtbaar.

En als je NU nog het spel afkraakt, tsja... ik noem het MIERENneuken Very Happy
't is nooit goed! Sad Confused
Terug naar boven
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 8:35 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de voss is nu de p90. En apm is toch wel redelijk onzichtbaar aangezien happy all mijn apm's af laat gaan.

Xanem je hebt wel gelijk, ik zit altijd in FFA want dat vind ik persoonlijk het leukst. Maar gisteravond heb ik toch lekker zitten gamen met barthu marsumax en happy in zo'n hardcore. Daarnaast is mijn pc super en kan ie het niet echt aan als jullie op een server met 40 man zitten.

Zal voortaan wel effe proberen samen te spelen.

Daarnaast wil ik ook nog effe zeggen dat ik gister niet op ts was omdat ik erg geluidgebonden COD speel. Teamspeak is niet echt handig voor als je geluidsgebonden speelt.
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 10:20 am    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
Voor de voss is nu de p90. En apm is toch wel redelijk onzichtbaar aangezien happy all mijn apm's af laat gaan.

Xanem je hebt wel gelijk, ik zit altijd in FFA want dat vind ik persoonlijk het leukst. Maar gisteravond heb ik toch lekker zitten gamen met barthu marsumax en happy in zo'n hardcore. Daarnaast is mijn pc super en kan ie het niet echt aan als jullie op een server met 40 man zitten.

Daarnaast wil ik ook nog effe zeggen dat ik gister niet op ts was omdat ik erg geluidgebonden COD speel. Teamspeak is niet echt handig voor als je geluidsgebonden speelt.

lol p90 in bf2 was .... deftig. maar niets beat die goeie AK-101 Cool Cool Cool Cool

Terug naar boven
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 10:21 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Lupes? schreef:
major payne schreef:

lol p90 in bf2 was .... deftig. maar niets beat die goeie AK-101 Cool Cool Cool Cool

ik vond dat special forces wapen wel lekker, die ene die op dat medic wapen lijkt

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess" Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 6 van 14

Ga naar: