Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Heb je CoD4: Modern Warfare? Of ga je hem nog halen? |
Ja , legaal |
|
40% |
[ 15 ] |
Nee, haal hem ook niet |
|
5% |
[ 2 ] |
Ja, maar Illegaal |
|
18% |
[ 7 ] |
Nee, ik ga hem nog halen |
|
16% |
[ 6 ] |
Ik twijfel nog |
|
18% |
[ 7 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 37 |
|
Auteur |
Bericht |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Dec 10, 2007 9:17 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes wil dat vast niet hij heeft nog geen goede hacks voor cod4  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Ma Dec 10, 2007 9:39 pm Onderwerp: |
|
|
MitsieMaster schreef: | me eerste op screen vastgelegde 20 killstreak
en me max killstreak is 22  |
Netjes! de mijne staat op 28  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Sentienel Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Dec 10, 2007 10:39 pm Onderwerp: |
|
|
Ik twijfel nog of ik Crysis of Cod4 zal kopen.
Cod4: De meerderheid van RN (die actief zijn) heeft dit, dus veel gezelligheid
Maar ik heb de Crysis beta gedaan en dat beviel me wel erg goed. Zo ver ik weet heeft alleen NLminionNL Crysis, dus tja. Als ik jullie hier zal vragen, komt waarschijnlijk toch cod4 eruit schiet ik weinig mee op (of juist wel ), haha |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Dec 10, 2007 10:43 pm Onderwerp: |
|
|
Ja ik had alleen vandaag de pech dat me spel ineens vastliep.. me dik 2 uur durende rond weg dat was wel balen en er zijn niet super veel servers online soms.. maar de single player is ook wel geinig en cod4 is wel much more massive  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Dec 10, 2007 11:32 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | We kunnen ook gewoon doorgaan met RN voor andere spellen, de channels op TS zijn er al een hele tijd voor  |
ten koste van de gezelligheid.....
NLminionNL schreef: | Lupes wil dat vast niet hij heeft nog geen goede hacks voor cod4  |
voor CoD heb ik die zelf niet nodig,
heb namelijk voor CoD UO in de #2 clan va de Benelux gezeten (in die tijd, nu bestaat die niet meer...)
en zoals je kunt zien staat mn KD van BF2142 bijna op 3, dus als ik nu CoD 4 start, en dezelfde tred voortzet, dan gaat al jullie KD onder de 1, en dat wil ik niet  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 12:00 am Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | Arie schreef: | We kunnen ook gewoon doorgaan met RN voor andere spellen, de channels op TS zijn er al een hele tijd voor  |
|
Ik denk juist dat je daar de gezelligheid mee in stand kunt houden, nu zakt iedereen weg. Als we nou (bijna) iedereen bij elkaar kunnen houden dmv andere spellen lijkt me dat het beste toch? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 12:10 am Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | Lupes? schreef: | Arie schreef: | We kunnen ook gewoon doorgaan met RN voor andere spellen, de channels op TS zijn er al een hele tijd voor  |
|
Ik denk juist dat je daar de gezelligheid mee in stand kunt houden, nu zakt iedereen weg. Als we nou (bijna) iedereen bij elkaar kunnen houden dmv andere spellen lijkt me dat het beste toch? |
Ben ik het mee eens. In de CoD4 channel is het zeker gezellig. Daarbij komt dat bij CoD4 ook veel beter als clan gespeeld kan worden. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 8:51 am Onderwerp: |
|
|
Mijn clan heeft een server
20 slot en het meeste word er domination gedraaid
IP:
84.244.181.248:31000
Het joinen gaat soms moeilijk maja  _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 9:57 am Onderwerp: |
|
|
Xanem schreef: | Arie schreef: | Lupes? schreef: | Arie schreef: | We kunnen ook gewoon doorgaan met RN voor andere spellen, de channels op TS zijn er al een hele tijd voor  |
|
Ben ik het mee eens. In de CoD4 channel is het zeker gezellig. Daarbij komt dat bij CoD4 ook veel beter als clan gespeeld kan worden. |
Nou leuk hoor, speel je samen met dutch dan wordt ik continu gedood door zijn P90. Speel ik samen met happy dan ontploft echt alles, er wordt geen normale kogel gelost (idem met barthe maar die draaide uiteindelijk wel weer bij)
Denk dat het pas leuk is als je samen in een team zit. _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 1:16 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: |
Nou leuk hoor, speel je samen met dutch dan wordt ik continu gedood door zijn P90. Speel ik samen met happy dan ontploft echt alles, er wordt geen normale kogel gelost (idem met barthe maar die draaide uiteindelijk wel weer bij)
Denk dat het pas leuk is als je samen in een team zit. |
Is het ook. Maar omdat je telkens in een FFA server zit maak je dat niet mee. Daarnaast ben je (voor de verandering) op het moment de laagste rank in de clan waarbij je nog niet alle wapens hebt unlockt.
EDIT: BTW. Happy op die server van gisteravond werd je nadat je vertrok nog een keer noob genoemd door je launcher gebruik. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Viper Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 3:42 pm Onderwerp: |
|
|
ik denk niet dat ik hem ga kopen ik heb multiplayer gedaan veel te gaotisch wat mij betreft
en single player heb ik al zo _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
marsumax Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 7:06 pm Onderwerp: |
|
|
Ik begrijp niet wat jullie zeuren,
ALLES wat bij bf irritand was, is nu weg!!
Voss; alle wapens worden nu gebruikt, je ziet nooit meer dan 5 dezelfde per team.
RDX; je hebt C4, maar daar zit vertraging in. (Je moet op de knop drukken, dat gaat tergend traag+je hebt er maar 2)
Geen ammogiving; 2 grenade launchers, dus daarna is het óf doodgaan, óf doorgaan zonder. (Dus (bijna) geen kutraketjes)
De lag is weg.
De graphics zijn SUPER!!!!!!!
APM( clusterbombs) sneller vernietigbaar én beter zichtbaar.
En als je NU nog het spel afkraakt, tsja... ik noem het MIERENneuken
't is nooit goed!  |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Dec 12, 2007 8:35 am Onderwerp: |
|
|
Voor de voss is nu de p90. En apm is toch wel redelijk onzichtbaar aangezien happy all mijn apm's af laat gaan.
Xanem je hebt wel gelijk, ik zit altijd in FFA want dat vind ik persoonlijk het leukst. Maar gisteravond heb ik toch lekker zitten gamen met barthu marsumax en happy in zo'n hardcore. Daarnaast is mijn pc super en kan ie het niet echt aan als jullie op een server met 40 man zitten.
Zal voortaan wel effe proberen samen te spelen.
Daarnaast wil ik ook nog effe zeggen dat ik gister niet op ts was omdat ik erg geluidgebonden COD speel. Teamspeak is niet echt handig voor als je geluidsgebonden speelt. _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Dec 12, 2007 10:20 am Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | Voor de voss is nu de p90. En apm is toch wel redelijk onzichtbaar aangezien happy all mijn apm's af laat gaan.
Xanem je hebt wel gelijk, ik zit altijd in FFA want dat vind ik persoonlijk het leukst. Maar gisteravond heb ik toch lekker zitten gamen met barthu marsumax en happy in zo'n hardcore. Daarnaast is mijn pc super en kan ie het niet echt aan als jullie op een server met 40 man zitten.
Daarnaast wil ik ook nog effe zeggen dat ik gister niet op ts was omdat ik erg geluidgebonden COD speel. Teamspeak is niet echt handig voor als je geluidsgebonden speelt. |
lol p90 in bf2 was .... deftig. maar niets beat die goeie AK-101  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Wo Dec 12, 2007 10:21 am Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | major payne schreef: | Voor de voss is nu de p90. En apm is toch wel redelijk onzichtbaar aangezien happy all mijn apm's af laat gaan.
Daarnaast wil ik ook nog effe zeggen dat ik gister niet op ts was omdat ik erg geluidgebonden COD speel. Teamspeak is niet echt handig voor als je geluidsgebonden speelt. |
lol p90 in bf2 was .... deftig. maar niets beat die goeie AK-101  |
ik vond dat special forces wapen wel lekker, die ene die op dat medic wapen lijkt _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|