Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 4:07 pm Onderwerp: |
|
|
maarte3 schreef: | maar als je met een externe schijf hebt kan je nooit ergens anders je games spelen en
trouwens heb tog al genoeg ruimte 200GB (op laptop) games spelen |
Hoezo enrgens anders je games spelen, die snap ik niet helemaal. Zoon schijf sjouw je gewoon mee als je gaat lannen bijvoorbeeld. Dat doen maten van mij ook. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 5:09 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | maarte3 schreef: | maar als je met een externe schijf hebt kan je nooit ergens anders je games spelen en
trouwens heb tog al genoeg ruimte 200GB (op laptop) games spelen |
Hoezo enrgens anders je games spelen, die snap ik niet helemaal. Zoon schijf sjouw je gewoon mee als je gaat lannen bijvoorbeeld. Dat doen maten van mij ook. |
Je moet wel zorgen dat de sleutels in het register staan van de game anders werkt het niet  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 6:29 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denkd at ik op dit soort topics beter niet kan reageren ik heb hier namenlijk geen kaas van gegeten _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 7:26 pm Onderwerp: |
|
|
Via Partition Magic ofzo kan je toch je C: schijf groter maken door C: en D: min of meer gelijk waardig te maken denk ik  _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 7:29 pm Onderwerp: |
|
|
A007 schreef: | Via Partition Magic ofzo kan je toch je C: schijf groter maken door C: en D: min of meer gelijk waardig te maken denk ik  |
Dan moet het wel een hdd zijn en niet 2  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 7:31 pm Onderwerp: |
|
|
Jeroen schreef: | A007 schreef: | Via Partition Magic ofzo kan je toch je C: schijf groter maken door C: en D: min of meer gelijk waardig te maken denk ik  |
Dan moet het wel een hdd zijn en niet 2  |
O ok  _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 8:07 pm Onderwerp: |
|
|