maar als je met een externe schijf hebt kan je nooit ergens anders je games spelen en
trouwens heb tog al genoeg ruimte 200GB (op laptop) games spelen
Hoezo enrgens anders je games spelen, die snap ik niet helemaal. Zoon schijf sjouw je gewoon mee als je gaat lannen bijvoorbeeld. Dat doen maten van mij ook. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 5:09 pm Onderwerp:
Tjabbo schreef:
maarte3 schreef:
maar als je met een externe schijf hebt kan je nooit ergens anders je games spelen en
trouwens heb tog al genoeg ruimte 200GB (op laptop) games spelen
Hoezo enrgens anders je games spelen, die snap ik niet helemaal. Zoon schijf sjouw je gewoon mee als je gaat lannen bijvoorbeeld. Dat doen maten van mij ook.
Je moet wel zorgen dat de sleutels in het register staan van de game anders werkt het niet _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Ik denkd at ik op dit soort topics beter niet kan reageren ik heb hier namenlijk geen kaas van gegeten _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Via Partition Magic ofzo kan je toch je C: schijf groter maken door C: en D: min of meer gelijk waardig te maken denk ik _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 7:29 pm Onderwerp:
A007 schreef:
Via Partition Magic ofzo kan je toch je C: schijf groter maken door C: en D: min of meer gelijk waardig te maken denk ik
Dan moet het wel een hdd zijn en niet 2 _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Tijden zijn in GMT + 2 uur Ga naar pagina Vorige1, 2
Pagina 2 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum