Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
BounceMeister Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Apr 16, 2007 6:29 pm Onderwerp: |
|
|
Het is toch logisch dat de FPS terugloopt bij drukke stukken? Als je FPS altijd gelijk is, betekent dat namelijk dat je videokaart te snel is en niet volledig wordt benut.
De enige oplossing is eens iets op medium te zetten ipv high, je zal er bij sommige instellingen zelfs weinig van merken, behalve dan in je fps. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Ma Apr 16, 2007 7:11 pm Onderwerp: |
|
|
Special-Slayer schreef: | Oftewel 4 Gb DDR en dikke videokaart zal misschien helpen maar laa tmijn portomonee niet toe  |
Waarom zou je 4GB Ram willen hebben ... BF op full zit maar op 1.4gb ofzo  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
UA.Killerclays Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Ma Apr 16, 2007 8:49 pm Onderwerp: |
|
|
Het maakt ook verschil wat voor Harde schijven je gebruikt met opnemen met Fraps.
Om je FPS ingame te zien kun je via de '~' knop het volgende intypen:
renderer.drawfps 1
Dan zie je linksboven je fps.
Zelf heb ik Western Digital Raptors 740GD(10000RPM). 2x heb ze op Raid0. Burst speed is rond de 200Mb/s
Graphic: Asus N7950GX2 (settings: Engine 500Mhz Memory 1200Mhz)
CPU: P3.4Ghz HT
Memory: 2GB Corsair PC5400 Pro.
Heb een X-Fi geluidskaart. Hoeft de game niet op software matig te zetten. Dat scheelt ook weer wat.
Speel het spel op 1600x1200 4xAA en alles vol open.
Op sommige stukken loopt die van mij ook rond de 20FPS. Hangt van de server en van het aantal mensen af. Op 32 servers heb ik rond de 50FPS.
Dus mocht je willen opnemen en een goede FPS houden, moet je snelle harde schijven hebben. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|