Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Alwinp Onderluitenant Zilver

Geregistreerd op: 14 Nov 2006 Berichten: 48 Woonplaats: Limburg (Belgie)
|
Geplaatst: Do Apr 05, 2007 11:40 pm Onderwerp: |
|
|
heb al mijn unlocks voor assault eerst genomen, toen alle vaardigheden, en ben nu klaar met recon kit. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Apr 05, 2007 11:44 pm Onderwerp: |
|
|
LOL, ik ben vandaag van 1e luitenant zilver naar 2e luitenant zilver gegaan. Lintjes jacht! _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Heraclius Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 7:51 am Onderwerp: |
|
|
Je kunt pas de silvere/gouden emblemen halen als je een bepaalde rang hebt of niet?
Want die komen niet bij mij te voorschijn (behaldve de bronze).
Of is het zo dat ik de bronze moet halen en de Totaal die erbij hoort en dan zie ik pas de zilvere?
BTW Even in een match wat titan guns gerepaired en silos afgepakt: Score 66 , best goed voor mijn doen dan he
Er zat een gozer gewoon de hele match titan guns te repairen en de volgende match ook.
Daar word je toch super verveeld van. |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:29 am Onderwerp: |
|
|
Maar hij kreeg waarschijnlijkw el veel punten en badges voor engineer _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 9:36 am Onderwerp: |
|
|
Heraclius schreef: | Je kunt pas de silvere/gouden emblemen halen als je een bepaalde rang hebt of niet?
Want die komen niet bij mij te voorschijn (behaldve de bronze).
Of is het zo dat ik de bronze moet halen en de Totaal die erbij hoort en dan zie ik pas de zilvere?
BTW Even in een match wat titan guns gerepaired en silos afgepakt: Score 66 , best goed voor mijn doen dan he
Er zat een gozer gewoon de hele match titan guns te repairen en de volgende match ook.
Daar word je toch super verveeld van. |
nee voor bepaalde medallies moet je aan dingen voldoen.
Deze dingen staan op deze site en ook of www.2142-stats.com _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Heraclius Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 10:53 am Onderwerp: |
|
|
Ok dankje,
Maar als ik bij mijn Onderscheidingen kjik zie ik alleen de bronze (ook de bronze die ik nog niet heb gehaald) Ik zie op die site waar ik aan moet voldoen. Wat ik gek vind is dat ik dat niet zie in mn BFHQ, daar zie je alleen de requirements voor brons. |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 11:16 am Onderwerp: |
|
|
Je krijgt die van silver te zien als je bronz hebt, en je krijgt die van de goude badge te zien als je je de bronze en de zilvere hebt _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 11:43 am Onderwerp: |
|
|
idd  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Alwinp Onderluitenant Zilver

Geregistreerd op: 14 Nov 2006 Berichten: 48 Woonplaats: Limburg (Belgie)
|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 2:07 pm Onderwerp: |
|
|
je moet ook lang genoeg gespeeld hebben met een bepaalde kit om zilver en goud te kunnen halen.
Ik heb nu zilver badge van assault kit, maar ik kan goud nog niet halen omdat ik in totaal nog geen 50 uur als assault kit heb gespeeld. daarbij moet ik ook nog 30 kills kunne maken. opzich niet moeilijk maar soms zijn de rondes veel te snel voorbij _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 4:41 pm Onderwerp: |
|
|
Alwinp schreef: | je moet ook lang genoeg gespeeld hebben met een bepaalde kit om zilver en goud te kunnen halen.
Ik heb nu zilver badge van assault kit, maar ik kan goud nog niet halen omdat ik in totaal nog geen 50 uur als assault kit heb gespeeld. daarbij moet ik ook nog 30 kills kunne maken. opzich niet moeilijk maar soms zijn de rondes veel te snel voorbij |
wil jij die 30 kills dan even voor me maken?  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 4:54 pm Onderwerp: |
|
|
30 kills is toch niet zo moelijk? je moet gewoon 32 titan spelen, de rondes duren daar ook veel langer _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 4:57 pm Onderwerp: |
|
|
jezzol schreef: | Alwinp schreef: | je moet ook lang genoeg gespeeld hebben met een bepaalde kit om zilver en goud te kunnen halen.
Ik heb nu zilver badge van assault kit, maar ik kan goud nog niet halen omdat ik in totaal nog geen 50 uur als assault kit heb gespeeld. daarbij moet ik ook nog 30 kills kunne maken. opzich niet moeilijk maar soms zijn de rondes veel te snel voorbij |
wil jij die 30 kills dan even voor me maken?  |
Pak gewoon een walker en knannel maar, zit je zo aan de 30 kills _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 5:39 pm Onderwerp: |
|
|
zal ik doen, als ik mijn BF2142 het weer doet.:S _________________
 |
|