Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Kipje Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 7:48 pm Onderwerp: EA master server inlog probleem (again) |
|
|
AAAAAARG
ik kan alweer nieot meer inloggen op de ea masterserver!!!
Ik was aan eht het spelen en op 19.10 werd ik uit de server geknikkerd
en stond ik weer bij inloggen
nee niet weer heh dacht ik! Maar ja , ik akn nu weer niet inloggen
dus dat wordt weer w88 en w88 en w88
(zucht) _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Priv.Zijlstra Private

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 7:54 pm Onderwerp: |
|
|
ongeloooovelijk ik heb het ook weer.... |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 7:55 pm Onderwerp: |
|
|
En daar moet je dan weer een nieuw topic over maken ?
Sjonge hij doet het vanzelf wel weer hor. _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:01 pm Onderwerp: |
|
|
ik dacht dit keer dat het m'n computer was
alles ging goed... was net ingelogd... knalt ie er uit... (gebeurt bij m'n ouders wel vaker op het wlan)... ik log opnieuw in, gaat goed, selecteer soldaat, gebeurt helemaal niks, alt+f4, ctrl+alt+del, alt+tab werkt allemaal niet, alleen hard reset. Net 5x geprobeerd telkens hetzelfde
zal zo nog eens proberen, vorige keer kreeg je na 3 minuten ten minste een melding dat de verbinding niet goed was  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:04 pm Onderwerp: |
|
|
iPulsar schreef: |
ik dacht dit keer dat het m'n computer was
alles ging goed... was net ingelogd... knalt ie er uit... (gebeurt bij m'n ouders wel vaker op het wlan)... ik log opnieuw in, gaat goed, selecteer soldaat, gebeurt helemaal niks, alt+f4, ctrl+alt+del, alt+tab werkt allemaal niet, alleen hard reset. Net 5x geprobeerd telkens hetzelfde
zal zo nog eens proberen, vorige keer kreeg je na 3 minuten ten minste een melding dat de verbinding niet goed was  |
Dat dacht ik in het begin ook, maar daar ben ik mee opgehouden...in alle gevallen was het namelijk EA..
*pakt engineerskit en gaat maar weer meehelpen bij het herstellen van probleem* _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:06 pm Onderwerp: |
|
|
ej dat meehelpen met engi zei k vorige keer ook haha ben ik ff blij dat ik iets van half 7 me 2 mooie badges heb gehaald  |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:07 pm Onderwerp: |
|
|
ik ben niet blij net hele tijd in trein/bus gezeten, wil ik ff ontspannen (geen tentamens meer, vorige keer heb ik dus gewoon wat extra kunnen leren ) doet ie het niet  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:11 pm Onderwerp: |
|
|
NLminionNL schreef: | ej dat meehelpen met engi zei k vorige keer ook haha ben ik ff blij dat ik iets van half 7 me 2 mooie badges heb gehaald  |
Ja weet ik;)
Oooowowwwwww geluksvogel ben je der ook:P naja ik speel tog te veel, moet me richten op portfolio en schoolwerk hier, dus aan andere kant miss wel ff goed dat het weer es niet werkt:P _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:11 pm Onderwerp: |
|
|
ja maar nu heb je lang weekend ouwe  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:13 pm Onderwerp: |
|
|
NLminionNL schreef: | ja maar nu heb je lang weekend ouwe  |
sssshsht zeg dat nu niet!!!!!!! was net zo goed bezig me eigen valse hoop in te praten  _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:16 pm Onderwerp: |
|
|
Hij doet het nog steeds niet... maar als je lang genoeg wacht, dus 5 - 10 minuten krijg je wel de melding dat er geen verbinding is en dan hoef je niet te rebooten, alhoewel dat toch sneller gaat dan zo lang wachten. Ik vind nog steeds dat je zonder inloggen SP moet kunnen met alle unlocks
ik heb nu eens (eindelijk) een weekendje zonder deadlines
hele tijd 38 contact uren gehad op de uni + nog wat thuiswerk + zaterdagbaantje (van 6/7 tot 6, ook morgen ja ) Heb vorige week, voor het eerst sinds dit kwartaal was begonnen gespeeld vandaar dat die rang niet omhoog gaat
maar goed, dan maar ff pokerstars ofzo.. of misschien m'n website fixen, die is nu al weer 5 weken aan het 'updaten' zelfs daarvoor had ik geen tijd/te lui om dat ff te veranderen  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:19 pm Onderwerp: |
|
|
iPulsar schreef: | Hij doet het nog steeds niet... maar als je lang genoeg wacht, dus 5 - 10 minuten krijg je wel de melding dat er geen verbinding is en dan hoef je niet te rebooten, alhoewel dat toch sneller gaat dan zo lang wachten. Ik vind nog steeds dat je zonder inloggen SP moet kunnen met alle unlocks
ik heb nu eens (eindelijk) een weekendje zonder deadlines
hele tijd 38 contact uren gehad op de uni + nog wat thuiswerk + zaterdagbaantje (van 6/7 tot 6, ook morgen ja ) Heb vorige week, voor het eerst sinds dit kwartaal was begonnen gespeeld vandaar dat die rang niet omhoog gaat
maar goed, dan maar ff pokerstars ofzo.. of misschien m'n website fixen, die is nu al weer 5 weken aan het 'updaten' zelfs daarvoor had ik geen tijd/te lui om dat ff te veranderen  |
Lol je hebt iig nog wat te doen:P ik moet nog presentatie van een website voorbereiden voor school en zien dat ik miej site verhuisd krijg omdat sponsoring waarschijnlijk niet doorgezet wordt, maar nu eerst lang weekeind dus had gehoopt op lekker potje bf...niet dus  _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:27 pm Onderwerp: |
|
|
lekker zelf hosten (is niet super snel) en domeinnaam voor 5 euro bij onze grote lieve hond lycos
net ff 20.000 verdient jammer dat het play money is
en ik heb id wat te doen, maar als er geen deadline is doe ik het vast niet  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:28 pm Onderwerp: |
|
|
iPulsar schreef: | lekker zelf hosten (is niet super snel) en domeinnaam voor 5 euro bij onze grote lieve hond lycos
en ik heb id wat te doen, maar als er geen deadline is doe ik het vast niet  |
Lol zelf hosten kan idd...maar ben er nie zo kapot van, hebk tijdje gedaan maar mede omdat broertje hiero van alles zit te downen was hij of retetraag of onbereikbaar... _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:38 pm Onderwerp: |
|
|
Rohem schreef: | iPulsar schreef: | lekker zelf hosten (is niet super snel) en domeinnaam voor 5 euro bij onze grote lieve hond lycos
en ik heb id wat te doen, maar als er geen deadline is doe ik het vast niet  |
Lol zelf hosten kan idd...maar ben er nie zo kapot van, hebk tijdje gedaan maar mede omdat broertje hiero van alles zit te downen was hij of retetraag of onbereikbaar... |
het enige hier dat voor lag zorgt is de snelheid van de computer vooral mySQL gaat traag...
maar ff on-topic: nog steeds niks
http://forums.easports.com/mboards/thread.jspa?threadID=205931&tstart=0 _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|