Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
deventerror Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Vr Nov 10, 2006 10:44 pm Onderwerp: NET ZO VEEL CHEATERS IN DE TOP HONDERD |
|
|
als je naar de klassement kijkt zitten er net zo veel cheaters tussen eentje heeft bijna 4 uurtjes gespeeld en nu al in de top tien dat kan niet dat is kk hard cheaten en punkbuster doet er niks aan of ea of dice ze moet al die gasten de rang op nul zetten
kijk naar hun beste ronde score wie kan er nou 20000 punten in een potje krijgen dat is lame en vals spelen ik heb geen 50 euro betaald voor een game zo dat iedereen beter wapens krijg door te cheaten het moet eerlijke gaan zo is het geen bal meer aan  _________________ lol |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Nov 11, 2006 1:42 am Onderwerp: |
|
|
misschien ben ik het alleen hoor maar het kan mij geen hol schelen wie er in de top 10 staat en hoe ze er zijn gekomen... het enige waar ik me zorgen om maak is om dat blakje helemaal wit te maken en mijn BFHQ te vullen met lintjes, speldjes, emblemen en weet ik veel wat... als iedereen zich zon zorgen gaat maken om cheaters gaan ze maar singleplayer games spelen _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Nov 11, 2006 3:04 am Onderwerp: |
|
|
Ik vind het leuk om speltjes en medals te verzamelen en voor de rest zou het me een zorg zijn. Verder vind ik het erg onspannend om mensen neer te knallen als ik thuis kom.
Wat het spel gekost heeft maakt me ook vrij weinig uit eigelijk. Zit op 60 uur gespeeld.
Dat is een heel stukje minder als 1 euro per uur spelen tot nu toe en geniet nog steeds van het spel. Moet je maar eens zoveel vermaak voor die prijs ergens anders gaan zoeken. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Nov 11, 2006 10:23 am Onderwerp: |
|
|
helemaal mee eens! _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Nov 11, 2006 11:14 am Onderwerp: |
|
|
beide gelijk, het is niet leuk dat mensen cheaten maar zoveel maakt het mij niet uit ik sta wel bij de wapens erg hoog, speldjes en lintjes zijn erg leuk maar ik ga echt voor de kills. Wel vind ik het erg slecht van EA games dat er nog fouten in het spel zitten voordat ze het uitgeven. Ik test mijn website ook voordat ik het online zet, er gaat altijd wel iets fout vandaar moet je het eerst testen _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Nov 11, 2006 11:49 am Onderwerp: |
|
|
jah maar ook dit spell is ge-beta test dus die lui zouden toch echt een paar van de bugs die wij hebben gevonden ook ontdekt hebben... _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
Enduin Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Za Nov 11, 2006 2:59 pm Onderwerp: |
|
|
Fear schreef: | jah maar ook dit spell is ge-beta test dus die lui zouden toch echt een paar van de bugs die wij hebben gevonden ook ontdekt hebben... |
ja dat zou je zeggen idd..
Kijk maar eens naar de nr1: http://www.2142-stats.com/TehNate+stats.html , die heeft maar 20 uur gespeeld en iets van 900 troop transporter pins.. Ook al speel ik voor mezelf, vind het toch niet leuk als er cheaters bij me in het team zitten.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Za Nov 11, 2006 3:01 pm Onderwerp: |
|
|
hmm 2142-stats dus weer online! |
|
Terug naar boven |
|
 |
deventerror Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Za Nov 11, 2006 4:59 pm Onderwerp: |
|
|
ja mij maakt het wel een beetje uit maar die gasten denken allemaal dat ze beter zijn en ze hebben beter wapens dus als ik tegen over ze sta ben ik eerder dood dan hun dat is niet eerlijke _________________ lol |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Nov 11, 2006 7:30 pm Onderwerp: |
|
|
beter, ik vind elke wapen unlock die ik tot nu toe heb erg slecht de enige fijne wapens zijn standaard sniper en standaard support wapen _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
|
Terug naar boven |
|
 |
Enduin Luitenant-Kolonel Zilver

|
|
Terug naar boven |
|
 |
Neophyte_NL Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Zo Nov 12, 2006 7:45 pm Onderwerp: |
|
|
Het gaat mij niet echt om de Top-10 maar het is en zal altijd zo blijven dat er cheaters
bijzien die het plezier bij andere mensen bederven....
Zelf snap ik het nut niet in van cheaten, ik heb t ook wel eens gedaan bij een spel
maar dat was bijvoorbeeld op mijn eigen server waar geen stats aan stonden...
Dus voor alle cheaters die BF2142 spelen : koop lekker je eigen unranked server en ga
daar lekker de boel lopen verzieken |
|
Terug naar boven |
|
 |
CerielTjuh Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Zo Nov 12, 2006 8:47 pm Onderwerp: |
|
|
gisteren lekker gelachen met een admin:
Zat op een duitse server en er kwam zo'n tuup opeens online en het was ik en admin tegen die gast, opeens zijn score naar 20.000 wij zo van huh? opeens offline, ff later de volgende, precies hetzelfde.... wat die gasten nu niet gezien hadden was dat onze server een UNranked server was  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Nov 12, 2006 9:15 pm Onderwerp: |
|
|
lol dat mag de naam N00B's hebben  _________________
^^mijn muis^^ |
|