Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Nov 09, 2006 3:12 pm Onderwerp: Tactic: explosive emblem (bronze silver) |
|
|
de best plaats om deze te krijgen is in titan mode... voor al vanaf het moment dat de schilden van de titan uit zijn (verdediging) zorg dat je via de escape/assault pods van de titan (links en rechst van de launchbay) op het achter dek komt (hoog) en dan heb je aan bijde kanten een kleine toegang...
zorg dat je recon bent en kies als uitrusting je mijnen en andere explosieven... blijf gewoon in die gang en plaats een mijn net onder de toegang... loop achteruit en wacht tot er iemand zichzelf opblaast... doe dit nog een keer... als je mazzel hebt kun je dit gewoon volhouden (met mazzel bedoel ik dus dat er iemand (support) je ammo blijft geven)... anders switch je naar gewone explosieven en moet je de mensen handmatig opblazen...
zo kom je makkelijk aan de 50 en met wat inspanning ook wel aan de 15 per round... _________________
^^mijn muis^^
Laatst aangepast door Fear op Do Nov 09, 2006 6:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Nov 09, 2006 5:05 pm Onderwerp: |
|
|
Kijk dit precies zo'n post als je zou verwachten onder tactics.
Mooie tip Fear |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Do Nov 09, 2006 5:44 pm Onderwerp: |
|
|
zijn er veel die dit doen, errug irritant
ik vind het alleen nog lastig om op dat dek te komen  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Nov 09, 2006 6:38 pm Onderwerp: |
|
|
thanx happy
en dr is ook wat tegen te doen... de genist geloof ik heeft een apparaat dat bommen en mijnen lokaliseert en uitschakeld... ik geloof dat emp granaten er ook wel tegen werken maar dat weet ik niet zeker _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Do Nov 09, 2006 6:55 pm Onderwerp: |
|
|
ja irritant die dingen daar bij die 2 ingangen genist kan ze idd weghalen met zon bonusje, maar ben altijd 'bestormer'. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Do Nov 09, 2006 9:13 pm Onderwerp: |
|
|
daarom moeten teams en squads ook een balans in kits vinden... ik heb altijd zoiets van het ligt eraan wat je doet, val je aan dan is 2 bestormers, 2 support units, 1 recon en een genist... bij verdediging is het gewoon 3 om 3 met bestormers en support... |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Nov 09, 2006 9:14 pm Onderwerp: |
|
|
Anonymous schreef: | daarom moeten teams en squads ook een balans in kits vinden... ik heb altijd zoiets van het ligt eraan wat je doet, val je aan dan is 2 bestormers, 2 support units, 1 recon en een genist... bij verdediging is het gewoon 3 om 3 met bestormers en support... |
dit ben ik trouwens _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Nov 09, 2006 10:30 pm Onderwerp: |
|
|
fear als je mij in je team hebt heb je al genoeg  _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Nov 10, 2006 12:24 am Onderwerp: |
|
|
ppffft _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Vr Nov 17, 2006 4:41 pm Onderwerp: |
|
|
Je kan ze ook kapot schieten met de Zeller H Sniper, dit is ook wel een goed wapen om je titan te verdedigen |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dutch_Pilot Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Nov 17, 2006 4:43 pm Onderwerp: |
|
|
Het bericht hierboven was ik trouwens, inloggen ging niet helemaal goed. Ik bedoel natuurlijk dat je de explosieven kapot kan schieten |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Nov 17, 2006 7:00 pm Onderwerp: |
|
|
jah das waar, maar dan moet je ze wel zien... en ik ben daar behoorlijk goed in geworden om ze precies uit het zicht te plaatsen...
ik vind trouwens ook dat kills met granaten bij explosieven horen... _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
|