Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 10:08 pm Onderwerp: vraag |
|
|
mn verzoek tot resetten account is nog in behandeling,
maar ziet dr verder wel naar uit dat et probleem van geen nieuwe soldaatjes aan kunnen maken niet door de ea helpdesk opgelost gaat kunnen worden.
zij verwijzen mij door naar dit forum en die van insidegamer
maar hoe zit dat met je account en eoa cd-key ? is je account aan je gekochte bf2142 versie verbonden ? als ik nu een geheel nieuwe versie van bf2142 aanschaf, moet of kan ik dan een geheel nieuwe account aanmaken en kan ik met een schone lij opnieuw beginnen, of zit het een en ander ook aan je ip adres vast ?
want vooralsnog ziet et dr niet naar uit dat et probleem met die soldaatjes opgelost gaat worden, mn account wordt alleen ge-reset
weet iemand misschien ook of, wanneer je account ge-reset is, al je aangemaakte soldaatjes ook uit et totalklassement gedelete worden ?
P8er |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 10:16 pm Onderwerp: |
|
|
nb:
ter verduidelijking,
ik hoop dus:
*dat wanneer ik een geheel nieuwe versie van battlefield 2142 aanschaf, ik ook weer een nieuw account aan moet maken en zodoende et gezeik wat ik nu hep eindelijk kwijt ben
*dat, wanneer mijn account ge-reset wordt, niet alleen mijn score weer op 0 staat, maar ook dat al mijn eerder aangemaakte soldaatjes uit et totaalklassement verwijdert zijn
kan iemand dit bevestigen ?
en als ik een nieuwe bf 2142 koop, kan ik dan gewoon mijn huidige northern strike booster pack als uitbreiding gebruiken, of moet ik die dan ook opnieuw aanschaffen ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Myrdin Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 10:54 pm Onderwerp: |
|
|
Moet je cht voor alles een nieuw topic openen? ( en dubbel-posten) _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 10:56 pm Onderwerp: |
|
|
Voor zover ik weet is het zo dat je cd-key gekoppeld is aan je EA account. Wanneer je een nieuwe versie koopt krijg je dus een nieuwe key, deze kan je dan linken aan een nieuw aangemaakt account bij EA (zorg er voor dat je dat dus maar bij een account doet want anders krijg je gezeik en kan je niet spelen, dat was bij mij ten minste zo) Als het goed is kan je dan gewoon normaal spelen en een nieuwe soldaat aanmaken. En ik zou geen nieuwe bf kopen, je moet EA mailen over dat je account niet meer goed werkt en dat je dus een nieuwe key wilt want het kan verder niet verholpen worden. Ze geven vrij makkelijk een key aan je als je kunt aantonen dat je het ook echt in de winkel hebt gekocht (of je hebt geluk en je krijgt er per ongeluk 2 zoals ik )
En wat betreft het resetten van je account, ik heb werkelijk waar geen flauw idee mis weet iemand anders het antwoord  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 12:10 am Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | (zorg er voor dat je dat dus maar bij een account doet want anders krijg je gezeik en kan je niet spelen, dat was bij mij ten minste zo) |
bedoel je hiermee, dat mocht ik een nieuwe 2142 kopen, ik mn oude account moet laten verwijderen ? of moet ik dan gewoon een geheel nieuw account aanmaken, en verder niks meer veranderen ? begrijp niet geheel wat je hiermee precies bedoelt.
en aanvragen van een nieuwe cd-key, moet ik dat gewoon bij ea nederland doen ? ([email protected] ??) lijkt me verstandiger om eerst een nieuwe key aan te vragen alvorens naar de winkel te lopen.
volgens mij, wat ik begrepen hep, moet je als je aan wilt tonen dat je et spel orgineel en uit de winkel hep, ook een kassabon kunnen overleggen. en die hep ik natuurlijk niet meer  |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 9:34 am Onderwerp: |
|
|
Dat is niet waar verdomme, hoe vaak moet ik het nou nog zeggen. Ik heb goede ervaringen met EA nederland wat betreft de service dus niet zeuren dat eht zolang duurt.
Maar p8er je moet dan gewoon een geheel nieuw account aanmaken daarop je nieuwe key registreren en je oude account meot je gewoon laten voor wat het was en niks meer mee doen. En die nieuwe key moet je inderdaad bij dat e-mail adres aanvragen. Scan gewoon de achterkant van je oude boekje in en je bon en stuur hem dan op (vermeld wel even dat eht voor het spel bf 2142 is want anders gaan ze dat eerst weer vragen end at duurt allemaal zo lang) en leg btw ook nog even uit dat je key niet meer werkt.
Succes _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 3:58 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | Dat is niet waar verdomme, hoe vaak moet ik het nou nog zeggen. Ik heb goede ervaringen met EA nederland wat betreft de service dus niet zeuren dat eht zolang duurt. |
werk je bij ea nederland ofzo? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 5:19 pm Onderwerp: |
|
|
misschien dat jij dan wel snel antwoord kreeg, maar als je zo derest hoord is dat niet zo.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Elessar Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 6:39 pm Onderwerp: |
|
|
Nee, ik wacht nu ook al letterlijk 3 weken op een antwoord. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 7:19 pm Onderwerp: |
|
|
lol, ik heb al een stuk of 5 keer een e-mail gestuurd en ik kre3eeg telkens vrij snel een antwoord terug. Maar goed ik zeg wel niks meer. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 8:03 pm Onderwerp: |
|
|
tjabbo, thnx, gelezen
ik moet nu weg en ben na et weekeinde weer online
ik stuur je maandag een email  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 8:44 pm Onderwerp: |
|
|
ok is goed  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
BounceMeister Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Mrt 23, 2007 7:52 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk wel dat als jij een nieuwe bf2142 koopt en een nieuwe account aanmaakt, dat je northern strike ook opnieuw moet kopen als je die al had. Die wordt namelijk aan het account gelinkt waar je hem mee koopt.
Het lijkt me dus beter als EA je huidige account herstelt. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Za Mrt 24, 2007 5:12 pm Onderwerp: |
|
|
jah, dat wordt een probleem vermoed ik
bij ea nederland kom ik iig niet erg ver, die verwijzen mij door naar insidegamer en naar hier
op insidegamer reageert dr niemand
northern strike kost maar een tientje, dus das nog wel te overzien dan
zal et es via ea.com proberen mocht ik geen nieuwe cdkey krijgen |
|
Terug naar boven |
|
 |
|