Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 10:09 pm Onderwerp: Spel slaat af
Ik start het spel op > log in > etc etc > dan ga ik naar play online ... Nu zou ik de lijst van alle servers te zien krijgen en kunnen kiezen waar ik heen ga om het spel te spelen maar voordat er ook maar iets van 2 servers verschijnen slaat het spel af. Ik heb geprobeerd een off-line game te maken en te kijken of dat werkt maar zodra ik op het spel start slaat het spel af voordat ook maar de laad scherm in beeld komt.
Mijn computer is in orde videokaart etc etc. Dus ik weet niet hoe het komt dat hij de heletijd afslaat. mijn firewall staat btw niet aan
Weten jullie misschien de oorzaak? en kunnen jullie misschien me helpen zodat ik in vrede battlefield 2142 kan spelen
Heb ik ook gehad. Als je een windows account hebt waar niemand mee speelt. Of een windows account waar dat probleem zich niet voor doet. Moet je de persoonlijke gegevens van dat windows account over je eigen windows account heen zetten en dat moet het weer werken. Dat had ik gedaan en toen werkte hij weer.
TIP Maak een kopie van je huide personelijk BF2142 Windows account anders kan het wel eens verkeerd aglopen.
TIP Je bent wel al JOU Favoriete servers kwijt maar je moet dan wel weer kunnen spelen.
Tip Als je goede servers heb, zorg er dan voor dat je de IP's en poortnummers heb zodat je niet weer hoef te zoeken naar al die servers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum