Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Alwinp Onderluitenant Zilver

Geregistreerd op: 14 Nov 2006 Berichten: 48 Woonplaats: Limburg (Belgie)
|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 9:38 pm Onderwerp: Battlefield northern strike. |
|
|
Ik heb namelijk besloten om northern strike toch te gaan kopen.
dit omdat ik weinig ervaring heb met battlefield en de badges en extra unlocks mij mss toch verder opweg kunnen helpen. mjah, meer uitleg hoef ik niet te geven hierover want ik zit namelijk met een ander probleem.
Ik heb nog nooit met EAlink gewerkt, en heb gistere voor de eerste keer geprobeert.
ik heb me ingelogged, bij northern strike op download kopen gedrukt, mijn betalingsmethode gekozen (paypal) en dan als ik op kopen duw, krijg ik de melding dat ik nog geen battlefield 2142 heb gekocht.
Ik heb deze dan ook namelijk in de winkel gekocht, en ook meteen geregistreed op het account waarmee ik me bij EAlink heb ingelogged.
Toch kan ik hoe dan ook het spel niet kopen. ea blijft de melding geven dat ik volgens hun geen BF2142 heb. ik heb zelfs opnieuw proberen registreren, maar zoals verwacht krijg was de key al in gebruik.
Wat moet ik doen? is er een ander mannier om het spel te kunnen krijgen?
Alvast bedankt
Alwin p. |
|
Terug naar boven |
|
 |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 10:26 pm Onderwerp: |
|
|
Waarschijnlijk helpt dit:
Ga naar gameshop --> Koop northern strike --> prepaid code invoeren, voer in het schermpje de code in en klik op doorgaan.
good luck _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
mvb24 Brigadegeneraal

Geregistreerd op: 15 Mrt 2007 Berichten: 108 Woonplaats: Puttershoek(vlak bij rotterdam)
|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 10:52 pm Onderwerp: RE: |
|
|
ik wist dat EA niet de eerste stap moest zetten qua internet vekoop
maja ze zullen vast wel weer de wat vage onderdelen bijwerken , ik zelf vertrouw het nog niet so want wat als je nouw een nieuwe computer koopt dan kan je northern strike toch niet meer spelen of heb ik hier ongelijk???  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Myrdin Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 10:56 pm Onderwerp: |
|
|
gwoon op schijfje branden _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 11:01 pm Onderwerp: Re: RE: |
|
|
mvb24 schreef: | ik wist dat EA niet de eerste stap moest zetten qua internet vekoop
maja ze zullen vast wel weer de wat vage onderdelen bijwerken , ik zelf vertrouw het nog niet so want wat als je nouw een nieuwe computer koopt dan kan je northern strike toch niet meer spelen of heb ik hier ongelijk???  |
Jawel dan kan je gewoon opnieuw inloggen bij EA-Link en dan kan je opnieuw downloaden want je hebt hem gekocht. Ik heb gister namenlijk even mijn pc geformateerd en heb het toen zelf even geprobeert om eht opnieuw te downloaden. Als je gewoon onder je EA account weer inlogd dan staat er downloaden inplaats van spelen omdat hij Norternstrike neit kan vinden op je PC.
jeffrey schreef: | Waarschijnlijk helpt dit:
Ga naar gameshop --> Koop northern strike --> prepaid code invoeren, voer in het schermpje de code in en klik op doorgaan.
good luck |
DAn meot ie wel eerst een pre paid code kopen bij de bart smit he^^, maar dan zegt hij waarschijnlijk alsnog dat ie geen 2142 heeft. Weet je zeker dat je bij EA link net zo hebt ingelogd zoals je in battlefield 2142 inlogd op de master server van EA? _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 11:17 pm Onderwerp: |
|
|
het staat aan de rechterkant een wit vakje daar moet je precode invoeren  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 11:18 pm Onderwerp: |
|
|
dat kan dus het probleem zijn,
Ik heb 2 accounts. 1 waarmee battlefield geregistreerd is en een waarmee ik speel.
is kijken of mn bf acc werkt.
[edit]
Het is gelukt, dank je wel 
Laatst aangepast door Alwinp op Wo Mrt 21, 2007 11:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 11:21 pm Onderwerp: |
|
|
Ik weet haast wel zeker dat daar het probleem zit, bf werkt namenlijk niet als je 2 EA accounts hebt aangemaakt op een key
Funkii schreef: | het staat aan de rechterkant een wit vakje daar moet je precode invoeren  |
Die heeft hij niet hij wil via Pay Pal _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 11:23 pm Onderwerp: |
|
|
ja het is gelukt nu  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 11:23 pm Onderwerp: |
|
|
Gefeliciteerd
Maar wat heb je nou precies gedaan  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 11:36 pm Onderwerp: |
|
|
Gefeliciteerd  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 5:59 pm Onderwerp: |
|
|
krijg ik toch ff het schijt van, northern strike vandaag gekocht , ga ik in de titan en krijg ik dit : ???
iemand die dit ook heeft???? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 6:11 pm Onderwerp: |
|
|
nog nooit gezien.
Probeer anders de laaste patch nog eens te installeren, kan mss helpen.
of verander je video settings zodat die opnieuw rendered tijdens het laden van map. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 7:29 pm Onderwerp: |
|
|
voor de patch opnieuw te installere moet ik battlefield 2142 eerst verwijderen , maar wordt northern strike dan ook verwijderd , zo ja kan ik hem dan recupereren?
BTW videosettings veranderen helpt niet _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 9:50 pm Onderwerp: |
|
|
Nee ik heb geen probleem mee
misschien je videokaart update  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |