Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 4:54 pm Onderwerp: |
|
|
open gebouwen, als je dat wil zal je bf bad company moeten kopen. Daar zijn alle gebouwen open, zoniet dan maak je een opening _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 6:13 pm Onderwerp: |
|
|
Hell Yeah! Take everything down, NOW!
Dat is machtig mooi dat je alles naar zijn schrootje kan schieten. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
haka76 Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 10:32 pm Onderwerp: |
|
|
grapplehook....
A grappling hook is a composite hook attached to a rope, designed to be thrown or projected a distance, where its hooks will engage with the target. Grappling hooks were originally used in naval warfare to catch the rigging of an enemy ship so that it could be drawn in and boarded. Later, grappling hooks were also used in rescue work or to assist in scaling walls.
The most common design consists of a central shaft with a hole at the base of the shaft, called an "eye" to attach the rope, and three equally spaced hooks at the end of the shaft, so arranged that at least one is likely to catch on some protuberance of the target. Some modern designs feature folding hooks to resist unwanted attachment. Most grappling hooks are thrown by hand, but some used in rescue work are propelled by compressed air or a rocket. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Viper Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Mrt 16, 2007 11:19 pm Onderwerp: |
|
|
ik hoop echt dat ze nog een fps game maken met die zelfde opties als van bf bad compagny lekker als je geen zin heb om om te lopen ros je een gebouw naar de tiefus en je loopt er doorheen dat lijkt me helemaal te gek |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Vr Mrt 16, 2007 11:45 pm Onderwerp: |
|
|
Zoon sple wordt dan wel gigantisch groot en dan moet je ook nog is een beste 3d kaart hebben maar ik zou eht er voor over hebben  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Za Mrt 17, 2007 3:32 am Onderwerp: |
|
|
ja zoiets zou het rieeler maken op elke hoek door een sniper omgelegd worden, maarja wat is het volgende straks vindt het iemand nog jammer dat ie niet over gebouwen kan springen, je moet een keer tevreden zijn toch? bf is mooi zoals ie is en anders maak zelf een spel '"de beste stuurlui staan aan wal" waarom altijd dat gedram!!! _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Mrt 17, 2007 9:59 am Onderwerp: |
|
|
We werken alvast wat ideeen uit voor de volgende Battlefield  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kipje Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 6:21 pm Onderwerp: |
|
|
Ik hoop dat ze een soort Battlefield 2 # 2 of battlefield 3 maken
Maar dat met die gebouwen: dan zit je ff lekker te campen ( )
en dan wordt je opeens uit je prachtige über-fijne plekje geschoten
door een of ander gast met een rocketlauncher of whatever. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 7:42 pm Onderwerp: |
|
|
denk even aan battlefield bad company, daar kan het wel. je moet alleen effe een muurtje opblazen en dan kan je erin _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
mvb24 Brigadegeneraal

Geregistreerd op: 15 Mrt 2007 Berichten: 108 Woonplaats: Puttershoek(vlak bij rotterdam)
|
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 10:09 pm Onderwerp: RE: |
|
|
ik heb ook wel van die huisjes gevonden waar je een sleutel nodig hebt en zo.
maar vind het leuk zoals het is _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Mrt 23, 2007 10:33 am Onderwerp: |
|
|
Er bestaat geen sleutel voor die dingen  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
mvb24 Brigadegeneraal

Geregistreerd op: 15 Mrt 2007 Berichten: 108 Woonplaats: Puttershoek(vlak bij rotterdam)
|
Geplaatst: Do Apr 05, 2007 6:01 pm Onderwerp: RE: |
|
|
dus al die locked houses worden nog ns geunlockt??? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Apr 05, 2007 11:42 pm Onderwerp: |
|
|
Als je in ieder level alle gebouwen open gooit heb je aan het eind van het potje 1 kill. Maar ze zouden wel levels kunnen maken met 1 of 2 Main Buildings. Dus grote en open gebouwen. Waar dan ook gelijk een vlag of silo (middenplein) in staat.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
superbig Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:56 am Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | En wat jullie al zeggen, ik denk neit dat me 3d kaart het aan kan als ze al die huisies op gooien. |
Voor mij ook
Kan ik weer een nieuwe aanschaffen...zucht  |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Apr 07, 2007 1:58 pm Onderwerp: |
|
|
of je die huizen nou openen of niet, je blijven proberen je geld af te pakken!  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|