Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Twiki_Rogers Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 9:29 am Onderwerp: Al die gebouwen en huizen openen ( unlocken ) |
|
|
Heb alle kaarten gekeken.
Ik zit met een vraag, heel veel gebouwen, huizen en monorail is afgedicht. En beperkte spelmogelijkheden. ( steeds herhalingen is wel beetje flauw van )
Misschien zou het leuk zijn om alles echt openen om erin kan spelen, om spannend te maken.
Bijna iedereen van op de grond en lucht worden altijd afgeknalt.
Meeste mensen kennen de plattegronden in hun hoofd.
EA hebben de macht om dat nieuwe patch te aanbrengen.
- In alle Gebouwen en huizen binnenkomen, en ook klimmen en rondlopen op elke etage en door elke raampjes te zien. ( bijna alles is afgedicht met beton bijvoorbeeld :S )
- Monorail-treinstel kunnen vanzelf rijden als je erin zit, om lange afstand te versnellen ( ook door de tunnel onder de grond, zie minsk )
- Vlaggen automatisch willekeurig neergezet, ook in een gebouwen en huizen.
( is niet te zien op kaart voor ons en iedereen, dat is de doel om te opzoeken om kunnen winnen, alleen de resultaten op bovenste scherm blijft natuurlijk te zien )
In een gebouwen, een vlaggen in vorm van een computers bijvoorbeeld?
- Als servers zelf echt wil, zou ze optie tussen vlaggen, titan of gevaarlijke beesten.
Bij gevaarlijke beesten-jacht moeten PAC en EU elkaar natuurlijk afmaken en tegelijk op jacht naar vleesetende worm uit de grond. Het zou mooi zijn om te zien als je eigen vijand zien meesleuren de grond in?
Dat is de voorbeelden, is het mogelijk ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 9:33 am Onderwerp: |
|
|
tuurlijk als ze dit willen, maar als ze gewoon net zoals in bf2 een greppelhaak toevoegen worden je mogelijkheden ook veel groter _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vasslli Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 12:48 pm Onderwerp: |
|
|
Jep maar het mag allemal niet te veel worden als je in idere huisje of gebouw overal zou inkunnen zou je soms veel te veel verloren lopen.
Maar zo een greppelhaak zou wel nog leuk zijn. Ik vind het spel echt wel goed zoals het is .
Greetz Vasslli _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 2:47 pm Onderwerp: |
|
|
greppelhaak? _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
commodus2 Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 2:56 pm Onderwerp: |
|
|
special forces ding... haak kun je schieten en op plekken komen waar je niet met ladder ofzo kan komen |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 3:21 pm Onderwerp: |
|
|
ohhh dat is dan na mijn tijd met bf2
ik hoorde ook dat je ineens wagens kan droppe
vage shit  _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
mephes Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 5:36 pm Onderwerp: |
|
|
idd, die wagens verneukte t voor mij,
helft van mn deaths kwamen door die wagens,
dan was er weer een of andere tjap commander, dropt ie expres zo;n ding op je kop. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 5:37 pm Onderwerp: |
|
|
Twiki_Rogers schreef: | Als servers zelf echt wil, zou ze optie tussen vlaggen, titan of gevaarlijke beesten.
Bij gevaarlijke beesten-jacht moeten PAC en EU elkaar natuurlijk afmaken en tegelijk op jacht naar vleesetende worm uit de grond. Het zou mooi zijn om te zien als je eigen vijand zien meesleuren de grond in?
|
dit gaat me een beetje te ver, maar een haak en zo'n kruisboog zouden best leuk zijn. Al zijn de meest huizen in bf 2142 best hoog _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 6:22 pm Onderwerp: |
|
|
ze kunnen de deuren wel openen maar dan val je in lege ruimtes, zo als je vaak ziet in filmpjes waar ze bugs abusen _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 6:49 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | tuurlijk als ze dit willen, maar als ze gewoon net zoals in bf2 een greppelhaak toevoegen worden je mogelijkheden ook veel groter |
doe dan een soort teleporter (UT 2004 anyone?) dat heeft leuke kansen _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
cyberzomby Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 7:11 pm Onderwerp: |
|
|
ja zoiets is nog wel leuk idd. Als je alle huizen open maakt heb je veel te veel ruimte om
1: te laten renderen door je videokaart
2: in rond te lopen dus minder gevechten en actie.
Maak er een paar open op speciale plekken. |
|
Terug naar boven |
|
 |
chrisjorris Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
goed de ideene maar ik vind het toch wel zonde al ea het toch kan en het niet doen wat het zou veel leuker zijn en het zou nog meer geld voor die lui opleveren toch  |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 9:27 pm Onderwerp: |
|
|
hmm, als ze dit wel doen ben je voortaan in elke NS map de lul. Fall of berlin ben je de lul en eigenlijk ben je dan in elke level de lul (als je niet in een gebouw zit) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
cyberzomby Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 11:54 am Onderwerp: |
|
|
Ja ze doen dit niets voor niets. Het is realistisch maar hoevaak gebruik je dat nou. Ik heb al een paar spellen gespeeld waar je gebouwen in kon ( je had alleen dorpjes ) en je lag toch meerendeel buiten. Een level wordt er gewoon zoveel keer groter door. Meer laadtijd, meer gebied om in te lopen. Meer saaiheid. Vul al die verdiepingen en gebouwen maar in ( dat doen ze toch niet allemaal verschillend dus krijg je veel dezelfde interieuren ) |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 12:21 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad maar ikd enk dat het iets te veel van goeie is, zo wordt eht echt verstoppertje spelen .
En wat jullie al zeggen, ik denk neit dat me 3d kaart het aan kan als ze al die huisies op gooien. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|