Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Vince Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 4:05 pm Onderwerp: Emblemen |
|
|
Hoe kan ik de volgende emblemen makkelijk krijgen.. Ik heb het al vaak ge probeert..
1- 20 Kills met verkenning in 1 ronde.. Waar en hoe kan dit snel? Ik heb hem compleet op de karabijn na.
2- Hoe kan ik makkelijk 10 reparatie punten krijgen? Wat moet ik repareren.
P.S: Welke emblemen kan ik nog makkelijk halen? en verbeteren.

Laatst aangepast door Vince op Za Mrt 03, 2007 4:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 4:06 pm Onderwerp: Re: Emblemen |
|
|
Vince schreef: | Hoe kan ik de volgende emblemen makkelijk krijgen.. Ik heb het al vaak ge probeert..
1- 20 Kills met verkenning in 1 ronde.. Waar en hoe kan dit snel? Ik heb hem compleet op de karabijn na.
2- Hoe kan ik makkelijk 10 reparatie punten krijgen? Wat moet ik repareren. |
1. Pak een walker en ga lopen schieten gaat altijd wel snel.
2. repareer de Titan air guns  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 4:14 pm Onderwerp: Re: Emblemen |
|
|
Jeroen schreef: | Vince schreef: | Hoe kan ik de volgende emblemen makkelijk krijgen.. Ik heb het al vaak ge probeert..
2- Hoe kan ik makkelijk 10 reparatie punten krijgen? Wat moet ik repareren. |
1. Pak een walker en ga lopen schieten gaat altijd wel snel.
2. repareer de Titan air guns  |
Wat houd een walker ook al weer in mijn spel is namelijk nederlands
oja dit zijn mijn emblemen nu: Welke kan ik makkelijk nog halen:
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 5:17 pm Onderwerp: |
|
|
1. plaats apm mijnen in de titan, loop rond met c4 enz (daardoor krijg je ook makkelijk de explosieven badge)
2. de titan guns
een walker is een voertuig wat maar 2 poten heeft, dus niet een tank, niet een apc en ook gen luchtvoertuig _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 5:50 pm Onderwerp: |
|
|
Dit is een walker
|
 |
Charlieunit1 Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 21 Feb 2007 Berichten: 89 Woonplaats: Vlaardingen ZH
|
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 6:14 pm Onderwerp: Re: Emblemen |
|
|
Vince schreef: | Hoe kan ik de volgende emblemen makkelijk krijgen.. Ik heb het al vaak ge probeert..
2- Hoe kan ik makkelijk 10 reparatie punten krijgen? Wat moet ik repareren.
P.S: Welke emblemen kan ik nog makkelijk halen? en verbeteren.
 |
1. Ga naar Fall of berlin, 48 man pak een APC 2e positie en laat een vriend van je op nummer 1 zitten schiet en je heb hem zo binnen
2. Reparatie punten, zelfde ga in een 48 server lekker druk boven een vijandelijke silo staan en repairen maar, pling je heb hem binnen
welke emblemen je makkelijk kan halen, meestal de eerste en de zilver, de goude moet je hard voor werken.
Hoop je een beetje geholpen te hebben en succes |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 6:21 pm Onderwerp: |
|
|
Mag ik dan ook in een wagentje zitten als ik mensen dood? Tellen ze dan gewoon als kill voor de kit die ik heb?  |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 6:53 pm Onderwerp: |
|
|
ja _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
BounceMeister Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 7:50 pm Onderwerp: |
|
|
Let trouwens wel op dat je alleen reparatiepunten krijgt als je de titan guns repareert als er iemand in zit! Als er niemand in het stoeltje zit, krijg je dus geen punten.
Dat is wel beter dan eerst, want dan kreeg je geen punten meer als je er zelf ooit in had gezeten, dat is nu dus wel, als er maar iemand anders in zit. En je kreeg ook alleen een punt als hij volledig gerepareerd was, dat is nu veranderd en je krijgt gelijk al een punt en halverwege nog een.
Die 20 kills is waarschijnlijk van explosives, dat zijn landmijnen en die explosive pakketjes (beiden een unlock). Dat werkt meestal erg goed in die gangen bovenin de titan, waar de vijand binnenkomt. Als je iemand hebt die je van munitie voorziet kan je je daar best lang vermaken. Leg steeds een landmijn neer en ze lopen er elke keer tegenaan. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
chrisjorris Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 7:52 pm Onderwerp: |
|
|
nou die HEAL EN RESUPLAY OFSO BADGE is makkelijk the hallen gewoon doen in en conquest map |
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 7:53 pm Onderwerp: |
|
|
Ja en dan steeds achter ze lopen met die Heals of die Supply box in je hand  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|