Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Feb 27, 2007 8:57 pm Onderwerp: Stats bijwerken (ingame) |
|
|
Ik heb vandaag wat medales gehaald die nog niet zijn bijgewerkt ook de pins zijn nog niet bijgewerkt, echt raar want ingame doet ie dat wel in ieder geval om het uur. Is dit bij jullie ook? _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vince Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Di Feb 27, 2007 9:22 pm Onderwerp: |
|
|
Ik wou het net ook vragen, hier hetzelfde.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Di Feb 27, 2007 9:37 pm Onderwerp: |
|
|
is bij mij nog niet opgevallen of ik mis iets _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Feb 27, 2007 9:46 pm Onderwerp: |
|
|
bij mij komen ze altijd als ik in een andere server een punt haal -_- _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Feb 27, 2007 11:35 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb het nagekeken en ik zag dat de kills deaths enz wel worden bijgewerkt maar de pins/medals/awards/badges niet, had eindelijk m'n zilveren destructor badge  _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Di Feb 27, 2007 11:38 pm Onderwerp: |
|
|
Heb net even zitten kijken ik heb vandaan 2x mijn Soldier Merit Ribbon ribbon gehaald maar staat niet tussen niet ingame maar ook niet op de status site's  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Feb 28, 2007 10:25 am Onderwerp: |
|
|
Ik kom er ook ent achter dat een aantal dingen nog niet zijn geupdate _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
BounceMeister Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Feb 28, 2007 5:20 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb ook het probleem dat ik wel de badges haal, maar ze worden niet bijgewerkt. Ik kreeg de eerste keer wel de punten en ging een rang omhoog.
Ik haalde even later weer dezelfde badge, maar daarvan werden de punten niet bijgewerkt.
Vanmorgen had ik ook ineens de granaat unlock niet meer, maar die kon ik gelukkig weer opnieuw kiezen.
Vreemde zooi, dat EA spul. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Wo Feb 28, 2007 5:31 pm Onderwerp: |
|
|
ja ik heb dit ook. Had eergisteren 28 u titan gespeeld (30 nodig) en dan rot ding blijft op 28 u staan nergens wordt het geupdate ook niet ingame. Weet iemand of die uren zijn geupdate maar gewoon lijken alsof ze niet geupdate zijn. Echt echt irrritant , had vandaag 3 emblemen kunnen halen  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Feb 28, 2007 11:00 pm Onderwerp: |
|
|
Ik geloof dat EA ze nog steeds niet allemaal op een rijtje heeft
Ik heb daar straks al 2x mijn Legion Of Merit Ribbon gehaald, niet dat ik dat erg vind ofzo  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Elessar Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 1:05 am Onderwerp: |
|
|
Ben ik de enige die al deze mankementen gewoon simpelweg slordig vind?
De onverklaarbare crashes, de bugs en nu dit weer! _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Mrt 02, 2007 7:28 pm Onderwerp: |
|
|
ja en nu zijn mijn stats van die uren die niet werden bijgeteld nu wel bijgeteld , heb nu wel twee keer mijn zilvere van titan attack gekregen  |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Vr Mrt 02, 2007 10:56 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vond het ook niet erg ik heb ook een aantal dingen voor de tweede keer gekregen en ik kreeg er aardig wat punten voor ^^ _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Mrt 02, 2007 11:05 pm Onderwerp: |
|
|
ik maar 500 maar das al iets e de mense die twee keer een lintje van 2000 kregen , amai das dan wel zaaalig  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Mrt 02, 2007 11:23 pm Onderwerp: |
|
|
spaceflippie schreef: | de mense die twee keer een lintje van 2000 kregen , amai das dan wel zaaalig  |
Zeker weten had later nog ff een potje gedaan en nog een keer 2000 er bij gekregen, in slechts 12 uur 3 ranks hoger  _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
|