Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Novawind Hoofd Korporaal Goud

Geregistreerd op: 24 Feb 2007 Berichten: 10 Woonplaats: Mhère Frankrijk
|
Geplaatst: Ma Feb 26, 2007 4:55 pm Onderwerp: Probleem met PC na updaten EA-link |
|
|
Bij het opstarten van mijn pc kreeg ik automatisch het bericht dat EAlink werd geupdated. Op een gegeven moment was het programma geinstalleerd en moest me weer aanmelden onder de gebruikelijke accountname. In een flits verscheen er ineens een foutmelding van windows dat hij wegens een fout het systeem had moeten afsluiten. Een zogenaamde Stop. De pc bleef echter gewoon doordraaien er er was niets te merken van een stop. De vraag met ja beantwoord of ik een foutenrapport in wilde sturen. Kreeg onmiddelijk een antwoord terug op mijn foutrapport. Het antwoord kwam hier op neer: Windows heeft een stop uitgevoerd naar aanleiding van een melding die in een blauw scherm verschenen is. De oorzaak van de fout is onbekend. Wat kunt u aan de fout doen: NIETS. U wordt geadviseerd om uw systeem te herstarten.
Ik heb dat keurig gedaan en sinds die tijd valt mijn pc regelmatig uit. Soms na 20 minuten, soms na anderhalf uur. Erg rot als je net je Titan zit te verdedigen.
Omdat ik net een nieuwe voeding geplaatst had in mijn pc, heb ik alles nagelopen: temperatuur van CPU, HDD. Alles normaal. Een chkdsk uitgevoerd: niets aan de hand. Systeembestanden op virus gecontroleerd. Geen besmetting. Geprobeerd de c:schijf in zijn geheel op virssen te checken, maar zo lang houdt de pc het niet vol. Bij 25% slaat ie al weer af. Vannacht is met al het testen mijn gloednieuwe voeding doorgebrand, dus nou weet ik het ook niet meer.
Leg ik misschien ten onrechte het verband met de update van EA-link en de zogenaamde stop van windows, waarvan ik nooit een foutmelding in een blauw scherm heb gezien?
Wie oh wie? Heeft emand dit zowiezo al eens ooit meegmaakt en weet de oplossing?
Ik woon in Frankrijk en kan van hieruit ook de helpdesk van EA niet bellen
Novawind _________________ Wie wint zaait zal storm oogsten |
|
Terug naar boven |
|
 |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Feb 26, 2007 4:59 pm Onderwerp: |
|
|
Je kunt altijd proberen de update van EA LINK ongedaan te maken met behulp van systeemherstel |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Feb 27, 2007 2:00 am Onderwerp: |
|
|
systeemherstel had ik ook al gedaan naar aanleiding van problemen met patch 1.20. Daar zat ook al het systeemherstel bij van EAlink. Maar ik kan het nog eens proberen.
Harry _________________ Wie wint zaait zal storm oogsten |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Feb 28, 2007 8:28 pm Onderwerp: |
|
|
Ben eruit waarde vrienden.
De lokale computerboer had mij een voeding van 480 W merk Linkworld van een bepaald model verkocht. Na zowat mijn hele pc op zijn kop te hebben gezet ben ik eens naar de technische specificaties van de fabrikant gaan zoeken. Wat blijkt: het verkochte model is door de fabrikant slechts in de versie 200 en 250 Watt verkocht. Ik denk dat de leverancier van de pc store een oude partij voedingen heeft opgekocht en die in mooie Franse doosjes heeft gedaan met de 480 Watt aangevinkt en een 480 Watt stickertje erop. Het ding is ingeleverd en ik heb mijn geld teruggekregen en snel 50 kilometer verderop een nieuwe voeding van 420 Watt gehaald. Misschien wat krap, maar toch...
Het is hier niet anders op het Franse platteland.
Dus wat mij betreft kan dit topic gesloten worden. Bedankt voor het meedenken en.........vanavond kan ik weer genived worden (voor de liefhebbers)
Novawind _________________ Wie wint zaait zal storm oogsten |
|
Terug naar boven |
|
 |
Myrdin Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Feb 28, 2007 9:13 pm Onderwerp: |
|
|
lol, woon je op het franse platteland? Hehe, ik zie in zoon dorpje al een computerboer zitten  _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|