Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Elessar Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Vr Jan 12, 2007 4:10 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb er dus ook IEDERE keer last van.
Baal als een stekker, want hier leg ik geen 40 euro voor neer!
Het volgende heb ik al gedaan:
- Spel herinstalleren MET alle virusscanners uit. Ook in de achtergrond.
- Graphics lager gezet.
- EAX uit.
Maar al dit uitzetten hoort toch eigenlijk niet. Het spel hoort het gewoon te doen!
Is er geen andere oplossing of is er al een officieel bericht van EA dat ze aan een volgende patch werken? |
|
Terug naar boven |
|
 |
lgonggr Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 03 Dec 2006 Berichten: 65 Woonplaats: Amsterdam, NL
|
Geplaatst: Ma Feb 19, 2007 6:47 pm Onderwerp: |
|
|
Ook probleem met VOIP tot ik het uit zette. Vervolgens X-FI geluidskaart gekocht en VOIP problemen zijn opgelost (en het geluid is echt de bom !).
Ik heb nog wel dat hij instabiel is in Titan Mode, met soms een random crash die bijna altijd lijkt te liggen aan een verdwenen spawn point, i.e. plek waar ik laatst spawnde is overgenomen door de vijand of opgeblazen (chopper/APC) of gewoon vol.
Ik heb best een redelijke bak, maar geen heel spannende dingen dus ik draai alles gewoon op default (maar dan wel met meer Hrtz voor mijn ogen).
Gemiddeld om de 2 uur een crash, ook al is het alleen maar conquest. Een maat van me heeft echt alle techno-onzin die je maar kan bedenken en die heeft het ook, dus het maakt niet veel uit hoe cool je machine is blijkbaar.
Wat ik in ieder geval aanraad is om niet onmiddelijk op join game te klikken, maar altijd effe 5 seconden te wachten eerst, want als ik gelijk klik crashed hij ook geregeld, vooral als ik een nieuwe map heb ingeladen. Ik vermoed een threading bug, maar boeit niet erg.
Wat ik altijd wel grappig vind is als iemand echt een superstunt uitvaalt met een FAV en de hele server in Matrix-slow motion gaat Als je toevallig in de buurt bent en je ziet die FAV in slow motion een driedubbele salto mortale maken over je hoofd heen dat is echt lache, als de server niet crashed in ieder geval  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
fouader Private

|
Geplaatst: Di Feb 20, 2007 8:58 pm Onderwerp: |
|
|
Weten jullie misschien waarom als ik online wil spelen direct naar
mijn bureaublad wordt gestuurd? ik heb alle updates ginstalleerd, solospel
doet het prima, als ik zelf een server begin ook...zodra ik een andere
dubbelklik pats boem direct naar mijn desktop.... |
|
Terug naar boven |
|
 |
sammie2fps Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Di Feb 20, 2007 10:24 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb hier ook veel last van gehad, er is ook al een hoop over geschreven in dit forum
( en andere ).
Had alles al geprobeerd ; VOIP en EAX uitzetten, KB917422 verwijderd, KB924867 geïnstalleerd en het spel tig keer opnieuw geïnstalleerd. Hielp allemaal geen moer.
Punkbuster geupdated; toen werd het nog beroerder.
Toen heb ik het spel weer opnieuw geïnstalleerd en mijn NO-CD crack achterwege gelaten.
Ik ben nu twee weken verder, en nog geen enkele crash gehad. Voorheen soms wel 5 tot 10 keer per avomd.
Voor degene die ook met een No-CD crack werkt, en constant crashes heeft
Wie weet..........
Shit always runs downhill........ |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Di Feb 20, 2007 11:00 pm Onderwerp: |
|
|
Kan je me effe vertellen waar je die no-cd crack vandaan hebt want me dvd drove is niet zo best meer _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
sammie2fps Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Di Feb 20, 2007 11:16 pm Onderwerp: |
|
|
Die heb ik van: www.gamecopyworld.com ; ff Bf2142 opzoeken, et voila.
Maar wees gewaarschuwd: met die crack heb ik constant crashes; en zonder heb
ik nergens last van.
Als er iemand is met een No-CD crack en die geen last van crashes heeft, wil ik graag
weten waar die hem dan vandaan heeft.
Volgens sommige forums is de combinatie No-CD crack met BF2142 niet niet zo'n hele beste vanwege al die beveiligingen op het spel ( Safedisc v4.60 ).
Ik ben ook al bezig geweest om een image op m'n harde schijf te planten; tot op heden zonder suc6
Nogmaals Tjabbo : wees gewaarschuwd.
Ik hoor het wel. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Feb 20, 2007 11:57 pm Onderwerp: |
|
|
dat klinkt agressief... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
haka76 Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Wo Feb 21, 2007 1:16 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb dit dus als ik cerbere landing laadt.
dan zit ik ineens naar m'n bureaublad te loeren..
heel irritant.
en de andere waar ik mee speel(=DEF= hebben hier ook last van..
je bent niet alleen!!!! |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Feb 21, 2007 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
sammie2fps schreef: | Die heb ik van: www.gamecopyworld.com ; ff Bf2142 opzoeken, et voila.
Maar wees gewaarschuwd: met die crack heb ik constant crashes; en zonder heb
ik nergens last van.
Als er iemand is met een No-CD crack en die geen last van crashes heeft, wil ik graag
weten waar die hem dan vandaan heeft.
Volgens sommige forums is de combinatie No-CD crack met BF2142 niet niet zo'n hele beste vanwege al die beveiligingen op het spel ( Safedisc v4.60 ).
Ik ben ook al bezig geweest om een image op m'n harde schijf te planten; tot op heden zonder suc6
Nogmaals Tjabbo : wees gewaarschuwd.
Ik hoor het wel. |
Nou ik hou het nog wel even zo totdat er betere berichten komen.  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Feb 25, 2007 5:29 pm Onderwerp: |
|
|
Na de laatste update heb ik dus wéér de bureaublad crash!
Er is dus nog altijd geen oplossing voor gevonden? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 1:03 am Onderwerp: |
|
|
Nou goed, ik heb dus maar besloten om EA een duidelijke en nette mail te sturen over mijn probleem.
Ik betwijfel of er iets nuttigs uit zal komen, maar mocht dit wel zo zijn dan zal ik dit hier plaatsen. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 10:54 am Onderwerp: |
|
|
Vervelend, ik heb de laatste tijd na de nieuwe update geen rashes meer gehad en ik ben er blij mee ik werd er helemaal gek van  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 12:11 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | Vervelend, ik heb de laatste tijd na de nieuwe update geen rashes meer gehad en ik ben er blij mee ik werd er helemaal gek van  |
Wat voor de een het probleem oplost maakt het voor de ander juist erger
Met de nieuwe patch krijg ik altijd een crash to desktop als ik een masterserver disconnect krijg, en een masterserver disconnect krijg ik weer als ik een server disconnect. _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 1:25 pm Onderwerp: |
|
|
Zelfs de veteranen hier, hebben er nog steeds last van.
Nu had ik eigenlijk het vermoeden dat mijn (niet echt voor games geschikte) 7300 GS 512 de boosdoener zou zijn. Maar zelfs leden met een machine waar je ú tegen zegt, hebben last van crashes. Dus ik betwijfel of upgraden zin heeft. En daarbij zouden de "oudere" kaarten binnekort in prijzen verlagen met de komst van de DX10 generatie. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
UA.Killerclays Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 11:43 pm Onderwerp: |
|
|
Beetje 'oude' topic, maar heb zelf nu ook last van die crashes naar het desktop.
Gebeurt gewoon tijdens het gamen. Heb dus vanavond ook nog VOIP uitgeschakeld, zelfde probleem.
Aan m'n systeem zal het ook niet liggen. Heb een Asus GeForce 7950GX2 met 2GB PC5400 geheugen van Corsair. CPU 3.4GHZ HT. Ook een X-Fi geluidskaart.
Zal het dan toch aan de Patch liggen?
Zeer irritant als je net een goede game speelt en.......... terug op desktop.
|
 |
|