Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
harryjohann Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 9:02 pm Onderwerp: slechte herkenning vijand |
|
|
Omdat ik vrij nieuw ben kom ik met een probleem wat misschien helemaal geen probleem is. Ik vind het erg lastig om de viijand te herkennen en wel op grotere afstand bv. 100 mtr en van zeer dichtbij. Normaal wordt de vijand aangeduid met het rode ruitje, maar dat is bij mij altijd zeer laat zichtbaar. Hoogst irritant vooral als je eigen vuur AAN hebt staan. Laatst kwam er iemand naast mij liggen terwijl ik in dekking lag. dacht ik dat het een teammaat was, bleek de gast mij te stabben met zijn mes. Terwijl ik alle tijd had om hem overhoop te schieten als ik dat rode ruitje maar gezien had. Zit dit in het spel zelf of kan ik iets met mijn instellingen daar iets aan veranderen?
Harry _________________ wie wind zaait zal storm oogsten |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Vr Feb 09, 2007 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
Volgensmij is dat bij de server in te stellen. De andere partij dus. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Za Feb 10, 2007 12:01 am Onderwerp: |
|
|
het is inderdaad niet altijd goed te zien, maar ik kan er meestal wel redelijk uitkomen of ze bij mij horen of niet. Maar als ze naast je komen liggen zie ik het ook niet, ik ben ook al een paar keer op die manier geknifed |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Feb 10, 2007 11:05 am Onderwerp: |
|
|
goh ik zet dat rode ruitejes scherm altijd uit, en ik kijk gewoon of mijn maten zwart of oranje zijn. (als jij dus oranje bent moet je op alles wat zwart is schieten) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Za Feb 10, 2007 11:23 am Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | goh ik zet dat rode ruitejes scherm altijd uit, en ik kijk gewoon of mijn maten zwart of oranje zijn. (als jij dus oranje bent moet je op alles wat zwart is schieten) |
doe ik ook
die unlock van support is wel handig , om de vijand te zien, kun je hem lekker gaan stabbe  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vasslli Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Feb 10, 2007 4:34 pm Onderwerp: |
|
|
ja vind ik ook goede unlock _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |