Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Zo Feb 04, 2007 1:20 pm Onderwerp: titan lag |
|
|
hey,
ik denk dat er veel mensen zijn met hetzelfde probleem als mij.
Ik had zoals velen enorme lag in de titan mode terwijl dit bij conquest totaal niet is, vele mensen denken dan , het ligt aan mijn internet (ik dacht dat ook) maar hier kom ik met de oplossing. Start het spel en druk op ctrl + alt + del , ga naar processen en klik met rechtermuisknop op BF2142.exe en druk op set priority en dan op high. De pc gaat nu meer CPU overlaten voor BF2142 wat bij titan nodig is want dan gebruikt je pc 50% meer CPU als in conquest. Je zal zien... Ik kon in het begin zelfs niet een in een 16 potje , nu speel ik in 48 spelers servers en zonder lag (ik heb ook mijn beeld van high naar medium gezet) ...
misschien is dit handig,
enig nadeel je moet dit altijd doen als je BF2142 speelt,
veel succes |
|
Terug naar boven |
|
 |
lgonggr Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 03 Dec 2006 Berichten: 65 Woonplaats: Amsterdam, NL
|
Geplaatst: Zo Feb 04, 2007 4:54 pm Onderwerp: |
|
|
Nadeel hiervan is echter dat BF2142 heel onstabiel wordt als je overgaat naar 'windowed' mode. Er wordt zelfs officeel voor gewaarschuwd door EA dat het spel daar slecht tegen kan.
NOTE : Als je ipv high realtime doet dan sloop je naar alle waarschijnlijkheid je computer. Dit is zeker link als je meerdere processoren in je bak hebt. You have been warned. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Feb 04, 2007 9:26 pm Onderwerp: |
|
|
zolang je in fullscreen speelt en high pakt is er denk ik geen gevaar... |
|
Terug naar boven |
|
 |
Da__Master Private

|
Geplaatst: Di Feb 06, 2007 6:49 pm Onderwerp: |
|
|
ja maar ik neemhet risico niet, een keertje fout denken en de zooi gaat kapot dan kost dat ene keertje fout denken wel veel euries.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Di Feb 06, 2007 7:39 pm Onderwerp: |
|
|
als je een keertje fout denkt op de fiets en je krijgt een ongeluk kost het toch ook een hoop euries? niet meer fietsen zou ik zeggen |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Di Feb 06, 2007 7:48 pm Onderwerp: |
|
|
Snoei dat is peren met appels vergelijken  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Feb 06, 2007 8:19 pm Onderwerp: |
|
|
Snoei schreef: | als je een keertje fout denkt op de fiets en je krijgt een ongeluk kost het toch ook een hoop euries? niet meer fietsen zou ik zeggen |
Je kan het beter vergelijken met het rijden op een moter zonder helm, met helm is het gewoon redelijk veilig, zonder ben je gek bezig  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Feb 07, 2007 10:37 am Onderwerp: |
|
|
heb nog geen problemen ondervonden hoor
alles draait vlot, heb alle achtergrondprogramma's afgesloten en ik heb maar 1 processor (3.2 Ghz) |
|
Terug naar boven |
|
 |
|