Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Feb 03, 2007 12:06 pm Onderwerp: Patch 1.2 |
|
|
Heeft iemand hem al geinstaleert
want ik wil graag weten of er servers zijn die de patch ondersteunen
Uber fix :
*Heal and repair points awarded after a 50% heal/repair instead of 100% heal/repair
ohja en wat moet ik doen? eerst de andere deinstaleren en dan die instaleren of gewoon erover heen gooien |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vasslli Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Feb 03, 2007 12:31 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zou gewoon w8ten tot ie volledig uit is na betatest. Dan gewoon overinstaleren _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Feb 03, 2007 1:18 pm Onderwerp: |
|
|
ok thx weet iemand miss hoe lang dat duurt ??  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Za Feb 03, 2007 2:46 pm Onderwerp: |
|
|
dat merk je vanzelf wel ... als je niet meer op de servers kunt weet je dat er een nieuwe patch is |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Za Feb 03, 2007 10:14 pm Onderwerp: |
|
|
Treu Treu _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Zo Feb 04, 2007 11:49 am Onderwerp: |
|
|
Wanneer komt die patch officeel uit  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
mephes Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Feb 04, 2007 12:07 pm Onderwerp: |
|
|
Snoei schreef: | dat merk je vanzelf wel ... als je niet meer op de servers kunt weet je dat er een nieuwe patch is |
|
 |
Aoshi Private

|
Geplaatst: Zo Feb 04, 2007 2:27 pm Onderwerp: |
|
|
Maar er heeft iemand nog die patch ingestalleerd, right ?
Wij zouden graag willen weten hoe het vordert met die nieuwe patch? Of is het maar sucky geworden?? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Zo Feb 04, 2007 6:36 pm Onderwerp: |
|
|
Citaat: | Maar er heeft iemand nog die patch ingestalleerd, right ?
Wij zouden graag willen weten hoe het vordert met die nieuwe patch? Of is het maar sucky geworden?? |
het is gewoon een patch ... Als hier iemand gaat roepen dat ie heel slecht is ga je hem dus niet installeren? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Aoshi Private

|
Geplaatst: Zo Feb 04, 2007 8:16 pm Onderwerp: |
|
|
Mah neen Snoei, ik bedoelde dat niet.
Als jullie hem goed vonden, zou ik hem nu direct installeren, anders ging ik gewoon wachten tot de officiele final release patch. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lamboe Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Ma Feb 05, 2007 2:10 am Onderwerp: |
|
|
Aoshi schreef: | Mah neen Snoei, ik bedoelde dat niet.
Als jullie hem goed vonden, zou ik hem nu direct installeren, anders ging ik gewoon wachten tot de officiele final release patch. |
Doe dat dan ook net als wij _________________ Everybody has the right to be stupid but your breaking the rules! |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Feb 05, 2007 8:30 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb de beta patch maar even gebruikt, maar bij mij werkte alles niet... installeren enzo gaat perfect, er zijn alleen bijna geen open beta servers. De meeste zijn voor NS. Na een half uur was er een spot vrij op een open server. Het leek toen of ik ernorme lag had. Als ik w even indrukte bleef ik 10 seconden lang naar voren lopen, zelfde voor de andere richtingen... vrij irri, en onmogelijk om zo te spelen... je loopt altijd 5x zo ver als je wilt :S
ik heb wel even de nieuwe unlocks gezien (een paar dan )
Voor assault extra munitie en een radar granaat om infanterie op te sporen, recon had iets om radar/HUD te misleiden (decoy beacon ofzo)
Ook is er een apparaat om motion mines aan te trekken en te laten ontploffen
speciale expodeerbare munitie voor clarck shotgun
meer kan ik me nu even niet herinneren
 _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Ma Feb 05, 2007 8:44 pm Onderwerp: |
|
|
iPulsar schreef: | ik heb de beta patch maar even gebruikt, maar bij mij werkte alles niet... installeren enzo gaat perfect, er zijn alleen bijna geen open beta servers. De meeste zijn voor NS. Na een half uur was er een spot vrij op een open server. Het leek toen of ik ernorme lag had. Als ik w even indrukte bleef ik 10 seconden lang naar voren lopen, zelfde voor de andere richtingen... vrij irri, en onmogelijk om zo te spelen... je loopt altijd 5x zo ver als je wilt :S
ik heb wel even de nieuwe unlocks gezien (een paar dan )
Voor assault extra munitie en een radar granaat om infanterie op te sporen, recon had iets om radar/HUD te misleiden (decoy beacon ofzo)
Ook is er een apparaat om motion mines aan te trekken en te laten ontploffen
speciale expodeerbare munitie voor clarck shotgun
meer kan ik me nu even niet herinneren
 |
OOOOOOOOOOOOOOOOOOH kan al niet meer wachten. Ik spaar nu al unlocks (later kiezen) zodat als ik northern strike koop meteen de nieuwe wapens kan unlocken , kan ECHT niet meer wachten man. Titan is city maps heb ik gehoord en een nieuwe goeie gamemode, nieuwe wapens en emblemen, ... Zo nice ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Feb 05, 2007 9:04 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb gehoord dat de unlocks boven de wapens komen (dus boven elk wapen eentje), is ook logisch eigenlijk... die 10 extra awards geven je een unlock ipv punten, wrs kun je elke unlock kiezen die je wilt
Alle unlocks zullen ook beschikbaar zijn in de normale BF2142 aangezien ze ook in de beta patch zitten (anders heb je een voordeel met NS he )
Ik zou dus alleen maar unlocks bewaren voor kolommen die je al helemaal hebt
Ik kan ook nog wel eens kijken of ik een site kan vinden waar iemand alle unlocks al heeft gepost, maar veel vind ik niet op decoy beacon, radar grenades of clarck shotgun explosives  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Feb 05, 2007 10:45 pm Onderwerp: |
|
|
hebben we het hier over patch 1.2 of over nothern strike
ik vat het niet helemaal meer |