Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Yucko Private

|
Geplaatst: Vr Feb 02, 2007 12:42 am Onderwerp: |
|
|
Enduin schreef: | ooh oke, volgens mij kon die vriend nog geen eens een minuut spelen.. en dan kreeg je de melding "Global GUID ban" of iets dergelijks.. |
Ik heb dit probleem op dit moment...hoe heeft die vriend van je dit opgelost? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Marquise Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Vr Feb 02, 2007 1:01 am Onderwerp: |
|
|
Yucko schreef: | Enduin schreef: | ooh oke, volgens mij kon die vriend nog geen eens een minuut spelen.. en dan kreeg je de melding "Global GUID ban" of iets dergelijks.. |
Ik heb dit probleem op dit moment...hoe heeft die vriend van je dit opgelost? |
Klopt, ik heb screenshot gemaakt van wat punkbuster aan gaf toen Yucko gekickt werd. Dat is precies wat er staan met dat "Global GUID ban" en nog wat cijfertjes.
Any idea hoe hij dit verholpen heeft? _________________ .GoD Marquise ; recruiting vanaf 1/1/2007
.GoD ; Gamers of Destiny
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=&PID=83726522 |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Vr Feb 02, 2007 10:34 am Onderwerp: |
|
|
Doe wat fear zij, neem contact op met ea (via mail) moet je even de achterkant van je handleiding en je bonnetje inscannen opsturen en het probleem aangeven dan sturen ze een mailtje terug met tips om eht anders opte lossen en als dat niet lukt moet je dat weer aangeven en als het goed is sturen ze dan een nieuwe cd key. Of in mijn geval 2  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Marquise Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Vr Feb 02, 2007 1:37 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | Doe wat fear zij, neem contact op met ea (via mail) moet je even de achterkant van je handleiding en je bonnetje inscannen opsturen en het probleem aangeven dan sturen ze een mailtje terug met tips om eht anders opte lossen en als dat niet lukt moet je dat weer aangeven en als het goed is sturen ze dan een nieuwe cd key. Of in mijn geval 2  |
of even wachten tot enduin reageerd ^^ _________________ .GoD Marquise ; recruiting vanaf 1/1/2007
.GoD ; Gamers of Destiny
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=&PID=83726522 |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Vr Feb 02, 2007 11:58 pm Onderwerp: |
|
|
Marquise schreef: | Tjabbo schreef: | Doe wat fear zij, neem contact op met ea (via mail) moet je even de achterkant van je handleiding en je bonnetje inscannen opsturen en het probleem aangeven dan sturen ze een mailtje terug met tips om eht anders opte lossen en als dat niet lukt moet je dat weer aangeven en als het goed is sturen ze dan een nieuwe cd key. Of in mijn geval 2  |
of even wachten tot enduin reageerd ^^ |
Dat kan ook maar bij ea zijn ze nogal al vrijgevig dus ik had het als eerst bij ea geprobeerd.
Maar goed afwachten maar  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|