Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Marquise Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Wo Jan 24, 2007 4:55 pm Onderwerp: |
|
|
Fear schreef: | een clanwar vraagt nogal wat organisatie... als we eerst een aantal mensen kunnen vinden die bereid zijn kan het wel hoor....
ik ben bereid btw |
Je kan een beroep op me doen ^^ ben rank General, k/d ratio +/- 2.20
Tenminste, als je wilt ownen he!  _________________ .GoD Marquise ; recruiting vanaf 1/1/2007
.GoD ; Gamers of Destiny
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=&PID=83726522 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 28, 2007 9:35 pm Onderwerp: |
|
|
walkernoob, je was aan het respawnkillen _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Zo Jan 28, 2007 9:37 pm Onderwerp: |
|
|
Idd ja en niet zoon klein beetje ook, tering zeg ;O _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 12:56 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | walkernoob, je was aan het respawnkillen |
Niet zo huilen, ik was gwn flags aan het overnemen en elke poging die je deed om mij te killen, maakte ik je simpelweg af.
Besides als je weet dat er om een flag gevochten wordt bij dat spawnpoint moet je er gwn niet spawnen. De kans bestaat dat je dan spawnt waar gevochten wordt en dan ga je dood. Je was EU dus je had makkelijk 1tje erachter kunnen spawnen. Your own fault mennn. _________________ .GoD Marquise ; recruiting vanaf 1/1/2007
.GoD ; Gamers of Destiny
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=&PID=83726522 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 3:20 pm Onderwerp: |
|
|
je stond in de uncapable base eikel _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 3:21 pm Onderwerp: |
|
|
omg wat een n44b44p _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 3:25 pm Onderwerp: |
|
|
hey jongens dit soort dingen horen niet zo besproken te worden... als jullie met elkaar in discussie willen gaan doe dat dan over TS of over PM...
anyway een uncapable blijven aanvallen is base raping en daar ben ik persoonlijk en ik geloof iedereen in [RN] tegen... ik weet niet of dit in GoD een ander geval is... _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 4:27 pm Onderwerp: |
|
|
Fear schreef: | hey jongens dit soort dingen horen niet zo besproken te worden... als jullie met elkaar in discussie willen gaan doe dat dan over TS of over PM...
anyway een uncapable blijven aanvallen is base raping en daar ben ik persoonlijk en ik geloof iedereen in [RN] tegen... ik weet niet of dit in GoD een ander geval is... |
lol? uncap? your n44b mennn
Ik was de PAC in Fall of berlin en zat in de walker , jij was bij de EU .. sinds wanneer heeft de EU daar uncap bases? lol ..
think before you act.
Maar Fear your right, i'll rest my case. I made my point. _________________ .GoD Marquise ; recruiting vanaf 1/1/2007
.GoD ; Gamers of Destiny
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 5:29 pm Onderwerp: |
|
|
die andere roughnecks moeten haast wel van ons forum weten... alleen is het voor buitenstaanders niet echt duidelijk dat wij roughnecks heten... _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 7:08 pm Onderwerp: |
|
|
na het staat ook alleen in forum posts he :p van mijn part maak ik rn.battlefield-2142.nl aan ofzo en bied iemand zich vrijwillig aan een site te maken voor de clan  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 7:23 pm Onderwerp: |
|
|
hmm, als ik klaar ben met me eigen ben ik bereid dat te doen. Maar ik stel 1 voorwaarde, we moeten meer als een clan werken. Ik zie alleen Megac, en Wuxwu (soms fear) van onze clan online/ op ts. Ik heb liever dat ik meer mensen daar zie
Ook heb ik liever dat de clanleiders hun taak verantwoorden (clanwars regelen, en dat niet aan members overlaten) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 7:57 pm Onderwerp: |
|
|
daar zijn war arangers voor  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 9:26 pm Onderwerp: |
|
|
bedoel je dat ik nu opeens een war arranger ben?!?
nogmaals ik zie niemand uit de clan op wuxwu, happy en fear na in bf online _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 9:28 pm Onderwerp: |
|
|
Beter kiezen we bij deze een war arenger Iemand die engels kan in ieder geval.  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|