Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 7:04 pm Onderwerp: |
|
|
Funkii schreef: | en weet je ook nog op welke sever ik het best kan halen
16 player een 32 player of 64 player map |
Het beste kun je de 64 player map kiezen, dan kun je meer kills halen per airstrike.
Bij fall of berlin 64 aan de pac kant commander zijn, dan de hele tijd de vijandelijke APC emp'en met meteen een airstrike erbij. Vaak 4/5 kills per airstrike op die manier. Trappen ze altijd in. Een APC klapt bijna meteen uiteen bij een airstrike erop.
De walker en tank kunnen ze meestal nog vluchten, dus moet je niet voor gaan.
Verder adviseer ik je in grounddefence te gaan zitten of een AA gun, tijdens de airstrikes. Dan heb je ook in no time je grounddefence of AA gun lintje |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 7:42 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb ook wat problemen met dat lintje, de langste kill streak is 51 (staat er) maar ik ben nooit verder gekomen dan 31 (in multiplayer) er gaat iets goed mis met de lintjes _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 8:49 pm Onderwerp: |
|
|
dus ik ben dan niet de engeste die daar problemen mee heeft  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 8:56 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb het lintje wel maar er zitten wat fouten in _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 9:07 pm Onderwerp: |
|
|
Ow even weer over mij ik het is wel al me 8 keer gelukt dat ik een betere kill streak hebt dan die andere dus die andere 2 zal ook geen probleem moeten zijn voor mij  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Marquise Onderluitenant Zilver

|
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 10:52 pm Onderwerp: |
|
|
die zijn moeilijk ik kan ook een lintje halen moet ik 40 teamscore punten hebben
waarom zijn die dingen altijd zo moeilijk om te halen eerst met me 40 teamscore en me kill streak die ik nooit ga halen omdat te moeilijk is iedereen haalt 38 kills en 5 deaths daar kan je niet tegen op tegen zulke mensen  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 11:52 pm Onderwerp: |
|
|
Marquise schreef: | Ik heb die wel gehaald, ik haal die 2 lintjes met teamwerkscore 40 / 55 niet wordt er gek van.. is bij elkaar 2500 points.  |
Goed nog een tip.
1. Verover zoveel mogelijk punten op de kaart, tot de titan guns kapot worden geschoten.
2. Pak je repair tool en ga titan guns repareren als er mensen in zitten. Haal je die 55 teamwork punten wel. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Jan 15, 2007 12:08 am Onderwerp: |
|
|
lol
zit gwn in een apc op fall of berlin, 64 players
ik was bestuurder
mn bijzitter had 49 kills en 0 deaths voordat we werden neergeschoten
hij had dus de beste kil streak in die ronde  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jan 15, 2007 12:16 am Onderwerp: |
|
|
hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen??  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Jan 15, 2007 12:26 am Onderwerp: |
|
|
Funkii schreef: | hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen??  |
gwn
peetjes neerschieten met die anti-infantry granaatjes
en ik ervor zorgen dat we niet werden vernietigd door arti-strikes of walker(s) _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jan 15, 2007 12:01 pm Onderwerp: |
|
|
oke maar kan je ook ergens anders 64 player map doen b.v Camp Gribaltar en geen fall of berlin maar komen steeds naar je basic om te baserapen _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
mephes Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Jan 15, 2007 3:41 pm Onderwerp: |
|
|
mijn langste reeks is 63.
heb ik ook gehaald in n APC(F2), gewoon hopen dat je een goede chauffeur hebt, en geen nerd die naar de PAC basis gaat rijden om overrijdingen te halen.
maar soms kan 'n reeks van ong. 15 ook al genoeg zijn,
gewoon spelen, je krijgt ze vanzelf wel. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jan 15, 2007 3:50 pm Onderwerp: |
|
|
dan zal ik eens fall of berlin opzoeken 64 player map en hopen dat ik de langste reeks van kills hebt  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jan 15, 2007 7:07 pm Onderwerp: |
|
|
Er zijn bijna geen mappen van Fall Of Berlin 64 player map.
ik moet eigelijk 27/4 map hebben want als ik er net in kom dan gaat hij naar een andere map  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|