Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
jessica Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Ma Jun 02, 2008 6:35 pm Onderwerp: slechte patch 1.5 |
|
|
Sinds een paar maanden speel ik bf 2142 en ik was zeer enthousiast over de muziek en de maps. Ik ben mij gaan specializeren in een sniper. en ik kan al aardig overweg met die sniperguns. Daarbij ben ik van mening dat een sniper een beetje op de achtergrond werkt en ondersteuning geeft aan het front. Een sniper moet volgens mij ook onzichtbaar zijn. Nu vond ik 2 maps waar ik fijn kon opereren nl Remagen the brigde en Liberation of Leipzig. Dit zijn wel mijn favoriete maps. Maar nu wil het geval dat sinds de nieuwe patch 1.5 uit is er bijna geen aanbod is van deze 2 maps. Wat ik toch heel jammer vindt.
Een tweede minpunt aan patch 1.5 is dat ik de muziek behoorlijk bagger vind en de map operation Shingle weinig creativiteit bevat.Het is een samenraapsel van verschillende elementen uit verschillende maps zoals de bridge uit bridge of Remagen en de torens uit suez. het is net een appekooi. Ik had van EA toch wel beter verwacht. Het is altijd ergens inklauteren. Waarom niet eens de grond in met verwoeste metro tunnels onder de stad Hebben ze daar bij EA zon slechte creativelingen zitten
Dus voor mij is patch 1.5 een slecht maaksel.
gr Jessica[/b] |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Jun 02, 2008 6:39 pm Onderwerp: |
|
|
Hmm, ik vind 1.5 alleen leuk omdat ik dan (voor zover ik nog BF2142 speel) Wake Island kan spelen. Die was echt meesterlijk in BF2.
Ik denk trouwens dat een metrostation geen goede map zou zijn omdat BF2142 veel te arcade is.
offtopic: w00t een vrouwelijke gamer.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Ma Jun 02, 2008 6:45 pm Onderwerp: |
|
|
het gaat toch niet om muziek tijdens een FPS? En vind je het gek dat die maps niet meer worden gespeeld? als er nieuwe maps met een patch uitkomen dan zullen die eerst heel veel gespeeld worden, waarna het geleidelijk weer naar de oude situatie gaat. Daarintegen hebben ook heel veel mensen NS niet. Maar om te snipen hoef je niet onzichtbaar te zijn, als je snel hs kunt schieten ben je op lange afstand onverslaanbaar. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Ma Jun 02, 2008 7:17 pm Onderwerp: |
|
|
maar daar is niet iedereen zo goed in als dat jij bent  _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Ma Jun 02, 2008 8:15 pm Onderwerp: |
|
|
ik ben ook niet de beste in sniper natuurlijk, maar als je een paar uur oefent heb je een redelijk snelle precieze aim _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Sejin Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 01 Mei 2008 Berichten: 69 Woonplaats: Hattem,Gelderland
|
Geplaatst: Ma Jun 02, 2008 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
jezzol schreef: | Hmm, ik vind 1.5 alleen leuk omdat ik dan (voor zover ik nog BF2142 speel) Wake Island kan spelen. Die was echt meesterlijk in BF2.
Ik denk trouwens dat een metrostation geen goede map zou zijn omdat BF2142 veel te arcade is.
offtopic: w00t een vrouwelijke gamer.  |
^^ ja die sterven uit (Zij Barteh)
maarja kan altijd
TS? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|