Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
RenZoneNL Private

|
Geplaatst: Zo Mei 25, 2008 5:54 pm Onderwerp: Een Vraagje |
|
|
Ik heb BF 2142 pas opnieuw gekocht omdat ik met mijn vorige account niet meer kon inloggen (iets met CD key). Ik speel nu weer een paar weken.
Als ik speel dan heb ik echt heel hoge FPS lag. Mijn PC is echt slecht. Ik wou dus deze BF op mijn broers PC zetten maar ik weet niet of ik dan met dezelfde CD key het kan installeren en spelen. Als ik het dan geinstalleerd heb en probeer in te loggen ben ik bang dat ie zegt : Er is al een account geregistreerd met deze CD-key. En dan als ik dan weer op mijn eigen ga dat ie hetzelfde zegt en dat ik dus nooit meer BF kan spelen tenzij ik ALWEER een nieuwe koop...
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft zodat ik weet of dat zal gebeuren of dat ik gewoon kan spelen.. O ja en mischien helpt dit. Mijn PC en die van mijn broer staan met elkaar verbonden (we kunnen op LAN).
Ik hoop dat ik gewoon met dezelfde CD-Key op mijn broers PC kan spelen
Help me alsjeblieft  |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Mei 25, 2008 5:57 pm Onderwerp: |
|
|
Installeer het op die andere pc, haal hem voor de zekerheid van je eigen pc af, klaar.
Volgens mij.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Mei 25, 2008 6:19 pm Onderwerp: |
|
|
Gewoon je eigen account gebruiken _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
RenZoneNL Private

|
Geplaatst: Zo Mei 25, 2008 6:30 pm Onderwerp: |
|
|
Weet je zeker als ik mijn eigen account gebruik, mijn account niet naar de ^***^ is?
Maar als ik hem van mijn PC af haal en dan later er weer op wil zetten, dan werkt ie toch nie meer? Volgens mij kan je de CD key maar 1 keer gebruiken om te installeren... |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Mei 25, 2008 6:32 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom op het forum.
Wat xanem zegt helpt. Je cd-key is gekoppelt aan je account niet aan je pc. Zolang je je eigen account gebruikt treden er geen problem op.
Daarnaast, waarneer je problemen hebt met je cd-key dan moet je gewoon even een fototje maken van je battlefield-2142 hoesje. Deze upload je naar je computer en je vraagt bij de battlefield/ea helpdesk een nieuwe cd-key aan (en je legt natuurlijk uit waarom jij een nieuwe key wilt) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
RenZoneNL Private

|
Geplaatst: Zo Mei 25, 2008 7:43 pm Onderwerp: |
|
|
Dankje en hij doet het :D Ik kreeg alleen nog geen servers. Ik moet denk ik de patches downloaden, dat ben ik nu aan het doen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|