Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Wat is/word leuker |
Crysis |
|
0% |
[ 0 ] |
BF 2/2142 |
|
22% |
[ 4 ] |
frontlines fuel of war |
|
55% |
[ 10 ] |
Cod 4 |
|
22% |
[ 4 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 18 |
|
Auteur |
Bericht |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 5:54 pm Onderwerp: |
|
|
Hij lijkt me ook een aardige gast, ik zou met hem best F:FOW willen spelen. Alleen kan ik heel erg begrijpen dat als je veel met de clan bezig bent en je denk van: ik zou wel eens moderator kunnen worden. Dan snap ik dat je geirriteerd raakt als er opeens een buitenstaander co-leader wordt. Dit is helemaal niet persoonlijk tegen Rub3n gericht. Alleen het feit dat er opeens iemand alles komt regelen, die nog nooit iets voor de clan gedaan heeft, dat kan een frustrerende werking hebben op mensen. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rub3n Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 6:49 pm Onderwerp: |
|
|
ik hoef geen co-leader te zijn, dat ben ik ook niet voor zover ik weet...
Mijn taken (zoals ik ze zelf heb bedacht en heb doorgesproken met arie)
Ik ging ffow kopen, en ik hoorde en zag op dit forum dat er al een topic overwas! En zag ook enkele reacties daarop.
Toen leek het mij wel leuk om dan RN te joinen en een FFOw-tak te maken. Ik hoef er verder niks mee te maken hebben. Ik wou me alleen actief inzetten om mensen te verwijzen naar het forum en zo de suggestie geven om een leuke en gezellige clan te joinen.
Maar mijn punt was een beetje dat je mensen uit FFOW naar een battlefield-2142 forum verwijst waar dus eigenlijk niks over FFOw te vinden was (buiten 2 topics) dat is natuurlijk verwarrend voor "nieuwe recruits". Vandaar dat ik het idee opperde om een appart forum met enkel de relevante forum boards weer te geven om zo voor "nieuwe" recruits duidelijkheid te scheppen.
Dus mijn taken bestaan enkel uit:
- Het werven van members voor de FFOW clan. Van mij part is FAZZ of weet ik veel leader van dat gedeelte. Dat hoef ik niet eens persee te zijn. Daar ben ik ook niet geschikt voor denk ik.
- Verder enkele relevante topics op het forum plaatsen en bijhouden leek mij leuk (om stickies/mededelingen te plaatsen heb je moderator status nodig)
Dat is het. ik ben dus niks geen co-leader etc etc.
Verder heeft arie gezegt: Als jij dan zo'n appart forum een goed idee vind maak er dan ook maar lekker een kleine website bij voor eventueel nieuws en een member lijst! Dat wil ik wel doen. En ik begreep dat er ook vraag was naar een (complete) overzichtelijke leden lijst!
Dus nog maals duidelijk: Ik hoef niks over te nemen of iets dergelijks. Ik wil me enkel beschikbaar stellen voor bepaalde taken.
Ennuh, ik ben dan welniet actief geweest op dit forum, ik las het forum wel regelmatig! Dus ken sommigen hier beter dan jullie denken! |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 6:51 pm Onderwerp: |
|
|
En nu is mijn vorige post toch niet zo gek he
Zei toch dat ie relax is en dat mensen niet zo moeten zeuren  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Assasijn-oud Private

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 6:59 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad, en een beetje vernieuwing+updating mag hier wel. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 7:00 pm Onderwerp: |
|
|
Ik snap iedereen, en jullie luisteren niet naar mij. Ik snap namelijk waar iedereen zich aan irriteert, en Arieh moet daar even 1 minuutje aandacht aan besteden:
Er zijn mensen bij [RN] die al heel lang in de clan zitten, en zich hiermee druk bezig houden. Ik kan dus begrijpen dat er mensen zijn die al heel lang zitten te wachten op wat meer invloed in de zaken. Dit is uitgesteld tot GameCorp, want dan zouder er heel veel nieuwe moderators nodig zijn om de boel te regelen. Dan, uit het niets, komt Rub3n, en wordt moderator van bijna het hele "Clan Gedeelte" zonder, dat iemand hem kent, en iemand ooit gezien heeft dat hij bezig is geweest voor de clan. Ik snap heel goed dat dit veel frustratie opwekt bij de members die al langer dan een jaar actief zijn.
Ik ben er helemaal niet op tegen dat Rub3n van zijn machtspositie moet worden verwijderd, maar ik denk wel dat de members die al langer in de clan zitten OOK meer invloed moeten krijgen in de zaken, en niet dat ze erachter komen dat na alles wat ze hebben gedaan, een onbekende er met de prijs vandoor gaat. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rub3n Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 7:05 pm Onderwerp: |
|
|
Ik weet niet hoe het is gedaan...
Maar als je je inzet voor de clan geeft arie je denk ik ook snel een positie, taak, "macht"...
En met inzetten bedoel ik niet: "Jaren achtereen BF2142/COD4 spelen en op TS zitten" Dit is uiteraard belangrijk. Maar met inzetten bedoel ik proberen de clan te verbeteren zodat ook anderen hiervan profijt hebben.
Dit heb ik geprobeerd. Ik heb hele tijd al die bestanden van dat forum zitten editen zodat ut werkt en er een beetje goed uit ziet. Is toch al gauw zo'n 2 tot 2,5 uur in gaan zitten.
Ik wil niet aanvallen. Maar wat ik begrijp is er door sommige mensen die hier al 2 jaar in de clan zitten( of 1 jaar, ik weet niet precies) niets anders gedaan dan gamen. En geen tijd in andere "bij-zaken", minder leukere zaken tijd gestoken.
Dit wil ik wel doen, misschien dat daarom ik moderator krijg. Maar ik ben echt niet de beroerdste en die moderator mag van mij part weg..
Maar nogmaals, als ik niet in het rijtje onder de forums stond. Maar "onzichtbaar" moderator was geweest had er geen haan naar gekraait! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 7:13 pm Onderwerp: |
|
|
Nee! Blijf! Ik wil niet degene zijn die je wegjaagt.
En wat betreft de mensen die alleen hebben gegamed, en geen tijd hebben gestoken in andere "minder leuke" bijzaken: de meeste kunnen helemaal geen html, php, en al dat soort dingen! Als er iets anders te doen valt wil in iedergeval ik, dat waarschijnlijk graag doen, en ik denk anderen ook. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 7:19 pm Onderwerp: |
|
|
Ik begrijp hem wel dat Rub3n toch wat makkelijker deze 'positie' heeft gekregen. Iemand die je in het echt kent zal je sneller voortrekken dan een 'onbekend' persoon zal mij. Tenminste als ik Arie zijn site verkloot kan hij me niet 1 2 3 voor me )$@$ slaan......
Verder heb ik er ook geen probleem mee dat Rub3n deze positie krijgt. Zometeen bij gamecorp zijn er genoeg functies te vervullen dus mensen krijgen hun kans wel (denk ik) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 7:20 pm Onderwerp: |
|
|
-Als er geen mensen zijn die zouden gamen zou de clan niet eens bestaan ...
- Het forum lezen, actief zijn op een forum is ook zelf posten, en niet alleen lezen. Daarbij: ik kan me niet voorstellen dat je een jaar lang alle posts hebt gelezen zonder ook maar 1x iets te posten
-Ook andere members die zich voor de clan inzetten hebben alsnog geen "macht" gekregen, zoals major payne, lupes, etc.
En kan je zelf ook voorstellen dat het nogal raar overkomt als iemand ineens binnen komt vallen en moderator wordt, een eigen site voor de clan maakt, een nieuw clan gedeelte opricht zonder dat ook maar iemand van je gehoord heeft? Je hebt zelfs nooit een RN recruits forumulier oid ingevuld, en daarbij zou je ook nog in trial moeten _________________

Laatst aangepast door Snoei op Ma Mrt 03, 2008 7:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 7:24 pm Onderwerp: |
|
|
Pfff gaat dit nog dagen zo door ? dan skip ik wel een weekje geneuzel  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 7:24 pm Onderwerp: |
|
|
ehm.. om eerlijk te zijn, ik heb toegang tot een admin topic van de site (niet dat iemand daar ooit iets zegt) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 7:25 pm Onderwerp: |
|
|
NLminionNL schreef: | Pfff gaat dit nog dagen zo door ? dan skip ik wel een weekje geneuzel  |
Ben je gek? Het forum wordt nu pas echt gebruikt.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 7:27 pm Onderwerp: |
|
|
Nou gebruik het forum vaak zat ook wel voor onzin dingen maar dan nog iedereen kan toch zijn suggestie doen of zijn dingen doen.. Waarom elkaar zo afvallen over hoe en wat.. schiet je toch niks mee op. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 7:27 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | ehm.. om eerlijk te zijn, ik heb toegang tot een admin topic van de site (niet dat iemand daar ooit iets zegt) |
versta je dat onder macht/invloed? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 7:28 pm Onderwerp: |
|
|
macht NEE, invloed (klein beetje) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|