Geplaatst: Di Jan 09, 2007 12:29 am Onderwerp: mijn battlefield 2142 loopt vast na ongeveer half uur spelen
mijn battlefield 2142 loopt vast na ongeveer half uur spelen.
ik heb de neiuwste patch.
als het vast loopt dan staat het beeld vast maar het geluid hoor je nog wel maar dat herhaald zich.
ik krijg na 2 min een blauw beeld en dan herstart ik me computer.
Als het goed is wordt er een code gegeven bij het blauwe scherm, en asl dat neit gebeurt heb je een groot probleem want dan weet je niet waar het aan kan liggen. En geloof me er zijn genoeg dingen waar het aan kan liggen. Teveel om op te noemen dus!
jha weet ik dat is er ook zo kut aan mare i kzat te lezen en meer mensen hebben dit probleem. dus ik dacht miss aan die patch ligt die nieuwe voor bf 2142 1.10
pas na half uur? misschien is een fan (cpu of videokaart) aan het haperen/stuk en wordt ie dus te heet. Als ie dan opnieuw boot ff in de bios naar temps kijken
gebeurt het altijd na ong. half uur of is het als je in een heel druk gedeelte komt? na half uur spelen en nadert einde van ronde zo op de titan ofzo.. is meestal wel druk
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum