Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 7:09 pm Onderwerp: |
|
|
mjah gewoon even je belangrijke bestanden ergens op een andere computer bewaren of usb stick/ externe hdd/dvd en gewoon windows cd erin stoppen, booten vanaf cd, windows XP installatie start dan, even snel formateren kiezen en installeren. Ben je met paar uur max. mee klaar.
Trouwens ik zag je een ACER Aspire had, dan kan je als het goed is ook door zon image software ding bij het opstarten schone windows installatie restoren. |
|
Terug naar boven |
|
 |
jevath Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 8:21 pm Onderwerp: |
|
|
heb mn Dschijf geformateerd waar mn spellekes altijd terecht komen, heb bf weer heropnieuw geïnstalleerd, heb ook de Cschijf zo vrij als mogelijk gemaakt, bf opnieuw gepached, maar nu verschijnt er in de game zelf dat ik zogezegd patch 1.25 heb toegepast, wat niet kan! als ik online ga, komt er niets op dat erop wijst dat ik een update moet doen. Net alsof iedereen weer met 1.25 zou werken. Als ik de server laadt, springt battlefield af, geen foutmelding of niets meer. Geen sanity check dus.ik ga patch 1.4 heropnieuw downen, en de game heropnieuw installeern en patchen en zien...
Wat ik eigenlijk al een ganse week aant doen ben.
ik laat jullie wel nog meer weten... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Za Dec 29, 2007 2:14 am Onderwerp: |
|
|
ik denk dat je je hoofdschijf (waarschijnlijk c:/) ook moet formateren want daar staan je systeem bestanden ook op  _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jevath Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Zo Dec 30, 2007 7:58 pm Onderwerp: |
|
|
voila, alles geformateerd, alles heropnieuw geïnstalleerd en alles werkt weer naar behoren!
bedankt voor al jullie reacties, jullie hebben me goed geholpen
mag ik ook een paar mensen die me toch goed geholpen hebben toevoegen bij mn friends in da game?
mvg! _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Dec 30, 2007 11:06 pm Onderwerp: |
|
|
ok mooi man voeg mij maar toe _________________ pkrocky briggadier generaal