Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
jeppyjoh Hoofd Korporaal Goud

Geregistreerd op: 24 Nov 2007 Berichten: 15 Woonplaats: leimuiden(dichtbij alphen en amsterdam)
|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 1:15 am Onderwerp: 20 kills met explosief |
|
|
errr ok hier is mijn probleem ik ben soms verkenner en flink goed met deto packs(lekker auto's besluipen enzo) dus ik heb zo'n 300 kills nodig, dat heb ik bijna voor me goude embleem maar me probleem is dat ik nog 20 kills met explosieven in een ronde moet maken (ik haal hooguit 15 en dat was al flink moeilijk ) iemand een goede strategie om in een ronde 20 kills te maken???
weet btw niet of ik fout post hier maar ik zoek een taktiek dus ik dacht..... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 3:20 am Onderwerp: |
|
|
titan verdedigen dat gaat het beste en dan haal je die 3o ook vast wel!  _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 11:32 am Onderwerp: |
|
|
lol ik ga er nu echt iets van zeggen
Soms moet je woorden in het meervoud gebruiken. Dit is echt grappig in elk bericht van hem wat ik vandaag gelezen heb zit wel zo'n fout.
Zoals pascalkemink zegt, titan verdedigen zowel met RDX als APM. Je moet dan wel al in het begin van de ronde blijven n00ben met de explosieven maar je haalt het dan wel _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 11:50 am Onderwerp: |
|
|
bedoel je mij nu major?? _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 2:25 pm Onderwerp: |
|
|
Oplossing.
1. je moet een goede dag hebben waar alls mee zit.
2. titan verdedigen.
3. als je in de ventilatie gaat, dan boven 1 of 2 ingang gaan staan rdx naar beneden gooien en wachten tot er van die shenkies ik rennen ik heb hem zo ook gehaald zeker met 1 explozie 4 shenkies opgeblazen
4. je moet ook van die mijnen neer leggen als je in de vents springt, de meeste dommen Shenkies zien ze niet eens en die legeden ook als explosieven.
5. granaten gooien, die tellen ook.
ik hoop zo genoeg info te hebben gegeven, sorry voor sommige spel fouten als ze er in zitten, ik zit op de laptop van mn vader en hij zoekt het niet op firefox te downloaden.  _________________
"aku membel dirimu masih"
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 2:48 pm Onderwerp: |
|
|
als de titan shields nog niet down zijn:
plaats motion mines
eenmaal de shields down zijn, plaats op het dek claymores bij de ingang en camp wat met rdx'jes  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 2:52 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | als de titan shields nog niet down zijn:
plaats motion mines
eenmaal de shields down zijn, plaats op het dek claymores bij de ingang en camp wat met rdx'jes  |
motion mines, Wthax is dat ook alweer
ben 't even kwijt _________________
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 2:53 pm Onderwerp: |
|
|
motion mines zijn die mijnen bij de engineer die zo tanks kapotmaken  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 2:57 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | motion mines zijn die mijnen bij de engineer die zo tanks kapotmaken  |
owja die, best fijn die mijnen, ik leg ze nooit op de zelfde plek neer of alles bij elkaar.
2 zijn genoeg om een tank te mollen en je heb er 5
ik had ook eerst met 1 rdx bommetje, een tank gemold, tip plak hem op de achterkant  _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
jeppyjoh Hoofd Korporaal Goud

Geregistreerd op: 24 Nov 2007 Berichten: 15 Woonplaats: leimuiden(dichtbij alphen en amsterdam)
|
Geplaatst: Do Jan 03, 2008 10:45 pm Onderwerp: |
|
|
lukt niet heel erg maar ik blijf probeeren ehhhhh ook een idee over hoe ik een 15 aanval of verdedigings score ermee kan combineren  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Jan 04, 2008 6:55 am Onderwerp: |
|
|
dan moet je gewoon 15 kills maken op je eigen titan _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Jan 12, 2008 4:21 pm Onderwerp: |
|
|
zoals ik al zei, plaats tijdens de ronde van die anti-tank mijnen bij silos waarvan je verwacht dat ze met voertuigen zullen komen;
eens 1 van de titan shields down is (liefst de jouwe) dan camp je gewoon die hoogste titan vents met claymores en C4's _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|