Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Zo Dec 09, 2007 6:53 pm Onderwerp: |
|
|
.... fazz waar zie jij hier 7 links naar de download van patch 1.40 .. ik zie er op de main site maar een  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Zo Dec 09, 2007 7:23 pm Onderwerp: |
|
|
Als je maar niet gaat beweren dat die van deze site niet goed is!  |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Zo Dec 09, 2007 9:13 pm Onderwerp: |
|
|
En als je zijn post is leest (van jeppyjoh) en dan kijkt op de homepage van deze site, dan zie je een link staan naar de download daar heeft hij dus zijn patch vandaan en ik ook. En ik heb geen last van het probleem wat hier besproken wordt dus dan zal het niet aan de patch liggen  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Zo Dec 09, 2007 9:25 pm Onderwerp: |
|
|
misschien dat die patch niet geheel op z'n pc is gedownload.
dan ook niet bij mij dus ik stel voor laten we opnieuw patchen. _________________
"aku membel dirimu masih"
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rellone2142 Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 10:26 pm Onderwerp: |
|
|
Dat werkt waarschijnlijk niet. Dan krijg je gexzeur over dat het al geinstaleerd is enzo.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|