Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Dec 05, 2007 4:54 pm Onderwerp: |
|
|
Kipje schreef: | ik vind een groot nadel van crysis dat die kutkoreanen zo ***** langzaam dood gaan...
voorbeeldje: Er staat een koreaan achter een machinegun en ik schiet op hem met mn scar.
Kogel na kogel raakt hem maar hij gaat niet dood.... pas na 18 (!!!!!!) kogels gaat ie dood
En als je dan toevallig één kogel op z'n kop schiet issie gelijk dood = logisch
Maar 18 kogels op body en dan nóg niet dood!!!
Ook vind ik het dom dat de helis je ALTIJD zien ook al loop je in de jungle ....
en dan doe je ff cloak .... hij ziet je even niet ..... heli vliegt verder ... maar op het moment dat je cloak weggaat draait de heli zich gelijk om en vliegt weer op je af
DAt is toch nép!!!!
En machinegunners zien je té snel .... je ziet echt geen man die in de struikjes 400 meter verderop kruipt
Maaaaaaaaaar ik vind het wel een heel tof spel en ga het ook zeker uitspelen!!  |
Het is ook erg moeilijk om als progammeur een goed bot te maken. Het zal nog wel een tijdje duren voordat dat verholpen is. En dat je zoveel kogels nodig hebt is inderdaad wel lame. (voorwaarde dat koreanen ook daadwerkelijk mensen zijn, als ze een soort alian achtige vijand zijn dan had je het kunnen verwachten) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Dec 05, 2007 5:15 pm Onderwerp: |
|
|
Kipje schreef: | ik vind een groot nadel van crysis dat die kutkoreanen zo ***** langzaam dood gaan...
voorbeeldje: Er staat een koreaan achter een machinegun en ik schiet op hem met mn scar.
Kogel na kogel raakt hem maar hij gaat niet dood.... pas na 18 (!!!!!!) kogels gaat ie dood
Ook vind ik het dom dat de helis je ALTIJD zien ook al loop je in de jungle ....
en dan doe je ff cloak .... hij ziet je even niet ..... heli vliegt verder ... maar op het moment dat je cloak weggaat draait de heli zich gelijk om en vliegt weer op je af
DAt is toch nép!!!!
En machinegunners zien je té snel .... je ziet echt geen man die in de struikjes 400 meter verderop kruipt
Maaaaaaaaaar ik vind het wel een heel tof spel en ga het ook zeker uitspelen!!  |
Koreaanse bodyshots: Nog nooit gehoord van kogelvrije vesten?? (oke 18 is wel iets te veel idd)
Heli: Weet niet zo 1,2,3, een reden daarvoor zal wel infrarood zijn of zo. Kan makkelijk gecounterd worden door cloak en rennen. Schuilen achter vaste objecten help ook wel eens (rotsen/betonblokken). (Het is ook handig altijd een rocketlauncher bij je te hebben. Ze zijn in 2 schoten dood)
Machinegunners: Zijn idd zeer irritant kun je het beste zo snel mogelijk uitschakelen.
Dat je het uit gaat spelen: Uiteraard het is alleen jammer dat het een tamelijke korte campagne is. Toch heb ik er aardig veel plezier van gehad en ben hem nu op delta aan het overdoen. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Dec 05, 2007 5:59 pm Onderwerp: |
|
|
Xanem schreef: | Kipje schreef: | ik vind een groot nadel van crysis dat die kutkoreanen zo ***** langzaam dood gaan...
DAt is toch nép!!!!
Koreaanse bodyshots: Nog nooit gehoord van kogelvrije vesten?? (oke 18 is wel iets te veel idd)
Heli: Weet niet zo 1,2,3, een reden daarvoor zal wel infrarood zijn of zo. Kan makkelijk gecounterd worden door cloak en rennen. Schuilen achter vaste objecten help ook wel eens (rotsen/betonblokken). (Het is ook handig altijd een rocketlauncher bij je te hebben. Ze zijn in 2 schoten dood)
Machinegunners: Zijn idd zeer irritant kun je het beste zo snel mogelijk uitschakelen.
Dat je het uit gaat spelen: Uiteraard het is alleen jammer dat het een tamelijke korte campagne is. Toch heb ik er aardig veel plezier van gehad en ben hem nu op delta aan het overdoen. |
Ten eerste schiet jij dan vast op afstand ten tweede zijn de meeste zwaar bepantserd vooral die shotgun dudes en die boarder patrols.
Die helicopter is nogal modern dus die heeft een radar en infrarood ik heb die heli zo geraakt dat die ging landen en daar half stond te fikken.. dan zie je 2 mannetjes achter elkaar zitten en 1 is voor de wapens en dan ander vliegt
Maar die helicopter stelt geen kut voor..je vind een granaat werper voor onder je machinegeweer als je 1 granaat in die rotor van die heli schiet gaat de heli weg had je vast nog niet bedacht he ? haha ik probeer alles uit en daarna vind je onderweg genoeg raketten want je heb maar 2 schoten nodig voor een helicopter.
Die machinegun posten zijn soms wel irritant ja maar ook simpel op te lossen door via een andere route te gaan zijn genoeg routes.. die zijwaarts langs zo'n post komen. En dan gebruik je cloak of speed en dan is dat ventje al dood voordat die je ziet
Met name dat stukje waar je later die 2 tanks moet kapot maken vooral niet via de waterkant gaan maar via de rechterkant en veel cloak en strength gebruiken voor het springen en snel cloaken zodat ze je niet meer zien en dan sta je al zo dichtbij dat 1 schot in het hoofd al voldoende is.
En nog een kleine tip is gebruik zo nu en dan je binocs zodat je vijanden in je eigen radar scherm komen zijn ze beter te tracken als je ergens in het bos zit. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rellone2142 Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Wo Dec 05, 2007 6:13 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn effiecente rondje.
En vandaag, net 15 min bezig, maar toch. 11 kilsl en 0 deaths.
Lupes, zeg even niks. Dan kan ik me nog even goed voelen.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Dec 05, 2007 6:52 pm Onderwerp: |
|
|
mooi moment voor de 'beginnende spelers'. Lekkere rondjes hoor Rellone _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kipje Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Wo Dec 05, 2007 9:23 pm Onderwerp: |
|
|
let me guess .... sniper? Haha maar goed hoor  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 12:31 am Onderwerp: |
|
|
Rellone2142 schreef: |
En vandaag, net 15 min bezig, maar toch. 11 kilsl en 0 deaths.
Lupes, zeg even niks. Dan kan ik me nog even goed voelen.  |
ok lang genoeg gewacht
efficiëntie rondje stelt op zich niets voor maar die 11 kills en 0 deaths zijn voor een beginner een euh goed begin zeker, dan haal je ooit wel nog zoiets:
of zulke
en ik blijf erbij; had major me niet voor de voeten gelopen ik haalde de 100 kills!!!! _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 1:36 am Onderwerp: |
|
|
In mijn oude dagen speelde ik altijd op zon vaste Sidi only server, en daar werd ik ook vaak genoeg door een paar andere mensen van zon clan die daar ook vast kwamen tegen gewerkt, heb je wel vaker denk ik 1 of 2 die je in een ronde gewoon lopen tegen te werken. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 9:19 am Onderwerp: |
|
|
Maar rellone lupes haalt dat soort scores voornamelijk dmv een walker en raketjes en dat is echt ...... (vul het zelf maar in) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 11:10 am Onderwerp: |
|
|
Kijk je hebt mensen die eerlijk spelen en mensen die oneerlijk spelen. _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 3:39 pm Onderwerp: |
|
|
ik speel eerlijk, en ja zulke scores haal je vaker door walkers en raketjes, maar ik kan me niet herinneren dat er walkers zijn op suez??? haalde wel iets van een 35 kills in transport
enneuh, die 63-2 was met ganz en rdx shotgun en mijnen en voss en baur en alle wapens ik maar kon tegenkomen om me in leven te houden, 33-0 was met Sniper Rifle, tank, en APM, RDX in titan gangen, 40-3 was met krylov op port bavaria en die laatste was idd met raketjes en transport, maar ik zie niet in wat er daar niet eerlijk aan is??? volges mij ben je gwn vies omdat ik je teveel afmaakte MaJoR
btw mn KD is bijna 3  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kipje Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 4:57 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: |