Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Myrdin Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 10:57 pm Onderwerp: HET CAF� |
|
|
Een schande dat we nog geen café hebben!
Gewoon kletsen
*Biertje graag*
lol, FLowerPower probeer mij en Marsumax te overtuigen dat een Nintendo DS vet is en dat een Wii écht niet staat te stof happen in de kast na 3 maanden. Recht in z'n gezicht uitgelachen XD lol
Maar iemand nog te vertellen? HIER DUMPEN? _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Myrdin Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 11:04 pm Onderwerp: |
|
|
Ohja, heb een nieuwe mobiel gekocht
 _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
 |
marsumax Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 11:08 pm Onderwerp: |
|
|
ik wil graag wat rijstchips met appelmoes en sojachocolade melk
*gooit popcorn naar het scherm*!! |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 11:13 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb net eindelijk mij 5 min in air de defence en 10 kills gehaald
best lelijk het wapen dat er op zit moet nog best wel beter afgesteld worden ken er echt niet mee omgaan.
ps. mooie telefoon daar  _________________
"aku membel dirimu masih"
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 11:50 pm Onderwerp: |
|
|
DUVEL DUVEL DUVEL DUVEL !!!
(en wat Ganja natuurlijk ) _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 11:56 pm Onderwerp: |
|
|
schaapieflees graag _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 11:57 pm Onderwerp: |
|
|
dit wordt toch niet zo'n triest topic dat iedereen elkaar 's morgens een koffie en 's avonds een biertje gaat geven  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Dec 04, 2007 12:05 am Onderwerp: |
|
|
BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Di Dec 04, 2007 12:20 am Onderwerp: |
|
|
Snoei schreef: | dit wordt toch niet zo'n triest topic dat iedereen elkaar 's morgens een koffie en 's avonds een biertje gaat geven  |
Toch wel, rondje van mij En doe me meteen een lekker koekje. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rellone2142 Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Di Dec 04, 2007 12:25 am Onderwerp: |
|
|
Lekker hoor.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Dec 04, 2007 12:55 am Onderwerp: |
|
|
Doe mij maar gwn mineraal water met suikere vrije koekjes.
Bier!!!!!!!!!!!!!!!  _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Di Dec 04, 2007 8:12 am Onderwerp: |
|
|
Een goede morgen het is nu 7:12.
Iemand zin in n lekker bakkie koffie, Ik heb 3 smaken: mokka, karamel en iets anders raar. _________________
"aku membel dirimu masih"
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Dec 04, 2007 9:40 am Onderwerp: |
|
|
doe mij maar bier _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Dec 04, 2007 9:54 am Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | Snoei schreef: | dit wordt toch niet zo'n triest topic dat iedereen elkaar 's morgens een koffie en 's avonds een biertje gaat geven  |
Toch wel, rondje van mij En doe me meteen een lekker koekje. |
JAHHA KOEKIE
ik denk niet dat dit topic op prijs gestelt wordt (door arie bedoel ik dan). dit is puur spammen ik zie nu al 3 post waarin lupes zegt dat ie bier wilt. Het idee om wat dingen te posten zoals een nieuwe telefoon is wel oke maar iedereen met z'n borrelnootjes en bier en rijst is echt spammen. Nutteloos posts halen
w00t devil post (666e post in het caf� ) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Laatst aangepast door major payne op Do Jul 24, 2008 2:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Dec 04, 2007 10:28 am Onderwerp: |
|
|
geen bier dan?  _________________
 |
|