Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 4:40 am Onderwerp: lupes?? |
|
|
hoe doe je dat ???je hebt me geknifed terwijl een uav in mijn gebied was en ik never nooit geen rood stipje zag rara ??? wel vreemd ik weet dat je goed bent maar zo goed?? er warren er trouuwens meer wie geen rood stipje hadden en die stonden boven jou waren dat cheaters ?? was wel iedere keer 2shot kill....???? _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 9:44 am Onderwerp: |
|
|
misschien was het wel een vehicle scan _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 10:38 am Onderwerp: |
|
|
euhm nee ik speelde al een tijdje op die server (een goed uur)
en na een paar ronden weet je eigelijk al welke spelers goed zijn en welke minder.
het valt niet te ontkennen dat mijn team een paar uitstekende spelers had, en het jouwe ook trouwens, maar zo uitstekend dat ze aan een uav kunnen ontsnappen ???
lijkt me redelijk onlogisch....
dus het moet wel een vehicle scan geweest zijn, want ik ben er bijna zeker van dat ik en de topspelers van de server niet hacken
en tja 2 shot kill, ik doodde een sniper met al z'n levens met 1 kogel van mn Baur
dusja je zal wss wat pech gehad hebben (of je tegenstander juist geluk) _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 2:35 pm Onderwerp: |
|
|
kan je onzichtbaar zijn op enemy radar met onzichtbaarheids dingetje van sniper? _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 3:16 pm Onderwerp: |
|
|
MitsieMaster schreef: | kan je onzichtbaar zijn op enemy radar met onzichtbaarheid s dingetje van sniper? |
hij zegt net dan hij een baur had...
dus kan hij geen verkenner zijn _________________
"aku membel dirimu masih"
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 3:24 pm Onderwerp: |
|
|
dan moet het wel een vehicle scan geweest zijn had ik zo snel niet aan gedacht sorry!!!! _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kipje Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 5:29 pm Onderwerp: |
|
|
maar heb ik idd ook wel eens: hoor ik "UAV is online" en zie ik op mn minimap dat witte rondje gaan ..... en ik zie iemand (binnen het rondje) of ik WEET gewoon dat er mensen zijn maar toch zie ik niemand op de radar ..... wél hoor ik al die "bliepjes" van dat de radar een soldier ziet ..... weird  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 9:17 pm Onderwerp: |
|
|
Kipje schreef: | maar heb ik idd ook wel eens: hoor ik "UAV is online" en zie ik op mn minimap dat witte rondje gaan ..... en ik zie iemand (binnen het rondje) of ik WEET gewoon dat er mensen zijn maar toch zie ik niemand op de radar ..... wél hoor ik al die "bliepjes" van dat de radar een soldier ziet ..... weird  |
lag leve EA, het spel zit nog steeds vol bugs imo _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
marsumax Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 11:09 pm Onderwerp: |
|
|
CALL OF DUTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rellone2142 Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 11:19 pm Onderwerp: |
|
|
fazz schreef: | MitsieMaster schreef: | kan je onzichtbaar zijn op enemy radar met onzichtbaarheid s dingetje van sniper? |
hij zegt net dan hij een baur had...
dus kan hij geen verkenner zijn |
Das gewoon een vraag tussendoor.
Niet meteen denken dat hij niet oplet. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|