Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Staak jij maandag eerste pauze? |
JA! |
|
20% |
[ 5 ] |
Staking, waarvoor? (tsssss..) |
|
33% |
[ 8 ] |
Nee... |
|
45% |
[ 11 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 24 |
|
Auteur |
Bericht |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 9:31 pm Onderwerp: |
|
|
inderdaad, ze gaan te ver. Vrijdag wordt er echt hard opgetreden als ze weer gaan staken. Ben benieuwt wat ze gaan doen _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 9:33 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ga ze uitlachen vooral
En VOORAL NIET SERIEUS nemen, zoals het hoort.
Die 40 uurtjes gaan er tog niet af.
Ik ga wel CCN op comedy central volgen waarschijnljik komt er wel iets heel grapigs over.
Hoop ik teminste !!! _________________
"aku membel dirimu masih"
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rellone2142 Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 10:15 pm Onderwerp: |
|
|
Dan wil ik hier nog wat over zeggen, ik doe 4 VMBO en ik ga volgend jaar naar 4 HAVO. Dus dan krijg ik ook met die extra uren te maken. En ik ben daar niet zo heel blij mee.
Ik ben niet de enigste, want het zijn niet alleen de leerlingen die er niet blij mee zijn, ook de leraren en de scholen. Want weet je wat er gebeurd als er te weinig leraren zijn om de lesuren op te vullen, dan gooien we 5 klassen in een aula met drie toezichthoeders erbij en maken we er een studie uurtje van, waar niks gebeurd en iedereen loopt te kloten, en dan heb je er weer een ander half uur op zitten. En om daar nou blij mee te zijn.
Dus wat jullie nou lopen te roepen: 'worden ze hard van' ben ik niet zo blij mee, want ik zit dan gewoon 40 uur minimaal me tijd te verdoen op school. En niks doen op school is helemaal kut. Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat jullie nu zeggen vind ik gewoon een beetje zieleg gedrag.
Ik staak niet en ik vind ook niet dat de leerlingen het erg volwassen oplossen, maar ik hoop wel dat de leerlingen-bond iets kan berijken en er voor zorgen dat er geen 40 uur bij komt. En als iedereen vrijdag weer gaat staken, laat ze lekker. Ik kan naar huis.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 10:25 pm Onderwerp: |
|
|
Rellone2142 schreef: | .... Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat jullie nu zeggen vind ik gewoon een beetje zieleg gedrag... |
Ehm volgens mij is jullie hier niet echt op zijn plaats, volgens mij is vrijwel niemand het eens met de manier waarop gestaakt wordt _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 10:33 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben het met je eens over het feit van te weinig leraren en dan maar in de aula gaan leren
is het min punt maar,
Maar dan moet je niet lopen kloten en lopen vechten en zo.
DAARVOOR GAAT NOG STEEDS NIEMAND NAAR SCHOOL.
lijkt me zo.
Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor, nog steeds vind ik het nog steets aan de scholen liggen hoe ze er mee omgaan, ik zat op De Rooi Pannen Eindhoven en geloof mij daar hebben ze dat probleem NIET. omdat wij gewoon aardig tegen elkaar waren en oke er werd wel gekloot en zo maar we liepen niet steeds te knokken met elkaar, behalven met ander scholen maar je dan moet je niet met 30 marokaantjes aankomen en voor de poort ons proberen uit te lachen en zo, dan vragen ze er om @!
Die mogen ze van mij gerust wel 40 uurtjes extra geven om ze dus van de straat te houden.
Als ze tog alleen maar problemen maken.
maar goed naar mjin menig ligt het aan de school waar je naar toe gaat of ze alles goed regelen of niet
maar dan kom je nog bij het leraren te kort probleem, niemand kan daar eigeljik iets aan doen, te veel klassen en scholen & te weinig leraren. _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
superbig Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 10:40 pm Onderwerp: |
|
|
ik zit in belgie op school.
elke dag 7 uren les en als iets uitvalt mag je naar de "studiezaal".
Liggen ze hier wat te zeuren over 25 uur :S _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 10:43 pm Onderwerp: |
|
|
superbig schreef: | ik zit in belgie op school.
elke dag 7 uren les en als iets uitvalt mag je naar de "studiezaal".
Liggen ze hier wat te zeuren over 25 uur :S |
Met jou kan ik teminste praten !
en voor de fun... [het is 40 uurTJES] _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 10:45 pm Onderwerp: |
|
|
nou ja ik zit 43 uur op school
niet allemaal les natuurlijk
maar ik zit toch wel op school
hoor ik nog iemand klagen en staken??? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 10:59 pm Onderwerp: |
|
|
ik ga geen medelij met je hebben lupes, jij kiest er zelf voor om het zwaarste niveau te doen. Als wij dezelfde vakken hadden als jij dan zouden wij ook wel meer uur in de week hebben maar de meesten hier hebben gewoonweg een lager niveau waardoor vakken zoals latijn niet meer nodig zijn. _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 11:00 pm Onderwerp: |
|
|
Het gaat dus om 40 uur extra in een heel jaar als ik het goed begrijp ? das 1 uurtje extra in de week.. ohh jaa laten we daarom ff de hele stad afbreken en winkels leegplunderen.
Maar als het om iets anders gaat dan die 40 uurtjes in het hele jaar zeg het maar. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Noradne Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 11:12 pm Onderwerp: |
|
|
Volgens mij staken ze ook omdat ze dan ff geen les hebben
Jah staken dan hebben we een uurtje geen les, moet nog zieliger worden  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 11:20 pm Onderwerp: |
|
|
hmm hier is ook nog niet duidelijk waarom er gestaakt wordt ... het gaat toch omdat er 1040 schooluren zijn? Er is toch geen sprake dat er nog meer uren bijkomen? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 11:28 pm Onderwerp: |
|
|
Het was in ieder geval dat er meer aan kwam dan het op het moment is, en dat vonden ze nie leuk. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 11:32 pm Onderwerp: |
|
|
Van mijn school mag je trouwens 'legaal' naar de staking van LAKS in Den Haag aankomende vrijdag (als die er komt ivm het kamerdebat), als je kan aantonen dat je er ook daadwerkelijk bent geweest. Je mag dus niet in Hilversum staken  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 11:32 pm Onderwerp: |
|
|
ik vind het nogal dom gewoon PUNT
40 uur extra in een jaar fuck it
1 les uur per meer wacht maar tot ze dalijk moeten werken 40 uur of meer per week
wie die staking heeft bedacht is echt wel ( - [ ] GESCHIKT [X] ONGESCHIKT - ) _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
|