Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 5:12 pm Onderwerp: Gecrashte PC |
|
|
Een goede middag.
Ik zit nu al 6 weken met navolgend probleem. Ik heb het forum doorgenomen en reeds wat tips uit andere topics ten harte genomen, maar tot op heden zonder resultaat. Als ik een topic over het hoofd heb gezien, post die dan gerust hier a.u.b.
Zes weken terug heb ik mijn computer te vroeg uitgezet, iets wat wel vaker voorkomt, maar dan zonder problemen. De volgende dag bij het opnieuw opstarten van mijn PC, bleek dat er verscheide besturingselementen onherstelbaar beschadigd waren met als gevolg dat mijn computer totaal niet meer werkte en bij de winkel waar 'ie is aangeschaft in zijn geheel opnieuw is geinstalleerd.
Nadat de computer weer hier op zijn plaats stond, en ik een aantal van mijn Battlefieldserie-games opnieuw geinstalleerd had, bleken die niet meer te werken. Zowel in de Single Play als in de Multi loopt de game bij het laden compleet vast en kan ik er alleen maar uit als ik de pc in zijn geheel afsluit door de schakelaar om te zetten. Daar dit de oorzaak van de beschadiging was, zit dit me niet helemaal lekker.
Ik heb de games meerdere malen opnieuw geinstalleerd, meestal crashte hij dan bij het laden van een kaart, maar ik heb ook enkele malen na de game opnieuw geinstalleerd te hebben de melding gehad dat de goede disc niet in de cd-rom zou zitten (welke dus wel gewoon in de cd-rom was).
Er zijn reeds 2 vrienden komen kijken die er wat meer verstand als mij van van hebben, maar nog zonder resultaat helaas.
PunkBuster klopt ook.
Is er iemand die enig idee heeft wat de oorzaak zou kunnen zijn ?
B.v.d.
P8er |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 5:18 pm Onderwerp: |
|
|
De laatste 2 weken sloeg bf 2 en 2142 bij mij regelmatig vast bij het laden. Maar plots werkt het weer.. dus misschien kwam het daarvan.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 5:25 pm Onderwerp: |
|
|
Het is bij alle games die hier liggen al vanaf het moment dat de PC weer 'gerepareerd' terug was. Dus niet alleen de Battlefield-serie's.. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 5:27 pm Onderwerp: |
|
|
Oftewel je hdd is gewoon verrot nu ? Kan niks anders verzinnen.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 5:30 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ondervind nergens anders problemen mee. Alle andere programma's die daarna weer opnieuw zijn geinstalleerd, werken naar behoren. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dekemp Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 02 Sep 2007 Berichten: 80 Woonplaats: Doetinchem. gelderland.
|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 6:47 pm Onderwerp: |
|
|
Heb je al de drivers gechecekd, word wel eens vergeten. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 1:35 am Onderwerp: |
|
|
ja drivers denk ik ook en update van video kaart is denk ik het belangerijkste _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 6:30 pm Onderwerp: |
|
|
Ok, bedankt.
As zaterdagmiddag komt een vriend even de drivers en kaartupdates checken.
Ik hou het hier op de hoogte. |
|
Terug naar boven |
|
 |
marsumax Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Vr Sep 21, 2007 9:58 pm Onderwerp: |
|
|
hè wat vervelend dit soort problemen,
heb ook vaak problemen, die lijken soms zooo moeilijk...
maar dan is het zoo makkelijk op te lossen...
alhoewel...msschien is dit toch een graadje erger xD |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Sep 28, 2007 3:37 pm Onderwerp: |
|
|
Server-drivers en kaart-updates zijn goed.
De games lopen nu vast op het moment dat ik op de EA-masterserver probeert in te loggen. Bij een game als b.v. BfV en Bf1942 loopt hij muurvast wanneer ik in multiplay op udate van de servers klink. Het lijkt een internet-verbindingsprobleem, maar zoals reeds gezegd doet zich dit probleem alleen bij games voor. Verder ondervind ik nog steeds geen overige problemen m.b.t. de verbinding.
Heeft iemand suggesties? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Sep 28, 2007 4:45 pm Onderwerp: |
|
|
Word BF niet geblokkeerd door je firewall of iets ? vage shizzle pc  |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 12:15 am Onderwerp: |
|
|
Firewall uitgeschakeld maakt ook geen verschil. In de loop van volgende week breng ik hem naar een zaak om er eens naar te laten kijken. Het wordt nu erg frustrerend haha. Bij BF2142 geeft 'ie nu ook constant de melding dat 'ie geen disc kan vinden en of dat ik er de goeie disc in kan doen :S
Ik heb er op internet wat over gevonden. Maar de eventuele oplossing en haar uitleg was zo gecompliceerd voor een leek als ik, dat ik dat verder maar heb gelaten voor wat het was.
Wellicht ook beginnen met CoD4 volgende maand (dan moet wel die PC weer werken tenminste haha). Ingame movies zien er goed uit.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 7:35 am Onderwerp: |
|
|
demo van cod4 ook _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Okt 29, 2007 7:27 pm Onderwerp: |
|
|
Sorry, zat even zonder internet.
De CoD4 demo draait wel gewoon. Maar vind 'em nou niet echt bepaald super om te bespelen. Van de game zelf verwacht ik meer.
We hadden de games even draaiend, maar zodra ik de bijbehorende patches downloadde en installeerde, liep alles weer vast. Zoals jullie begrijpen is het probleem nog steeds niet verholpen, maar deze week ga ik de PC dan toch écht wegbrengen naar een zaak. Heb de afspraak reeds gemaakt met de mensen aldaar om de druk op mij zelf op te voeren. Ik MOET nu gewoon binnen een week weer BF2142 kunnen spelen. Na 3 maanden is de verleiding niet meer te weerstaan. Ook CoD4 komt volgende week uit, al heb ik nu al meer zin in de BF3.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|