Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 8:16 pm Onderwerp: hoe kan ik bij fall of berlin snel punte verdienen als EU st
bij de map falll of berlin heb je 4 toegangswegen voor de PAC. Als je bij de heuvel links van de spawn van de EU een paar mensen zet kunnen ze er niet zo snel langs(gooi regelmatig een granaat) op de straat zijn er 2 afslagen met een voor het PAC kamp en een achter de EU kamp leg hier emp mijnen neer voor de PAC walker. Als je de weg rechts oversteekt kom je op een heuvelachtige weg leg hier ook emp mijnen neer hier kan de walker ook langs. als je aan het eind van de straat ben moet je niet de weg op gaan maar achter het gebouw staat een gang waar je door kan en onder een flat uit komt voor de PAC basis. hier kan je PAC soldaten perfect neerschieten en anderen waarschuwen voor een walker. als je naar het einde van het pad gaat ga in het gebouw voor je op het midden van het pad ait een kamer waar je je kan helen en verstoppen voor PAC'ers.en ook hier kan je ze doden
''Mooie Uitleg'' maar ik denk dat de meeste hier het wel beter weten, denk ik. _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum