Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 1:08 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb efkes voor je gekeken en als je op kopen en dowloaden klikt dan is het gewoon de eerste optie die je meot aanklikken. Daar staat dan Creditcard en daarachter allemaal plaatjes met daar tussen maestro. Goed kijken jongeman  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 1:30 pm Onderwerp: |
|
|
het zegt MasterCard, geen maestro  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 2:21 pm Onderwerp: |
|
|
wil je het gewoon niet zien? maar volgens mij si eht nu helemaal veranderd want ik heb nu inplaats van ea link een download manager en vanuit daar moet ik via online store van ea kopen ofzo..... waarom vernaderen ze het oude systeem??? _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 8:10 pm Onderwerp: |
|
|
ja heb het ook net gemerkt en nee er staat MASTERCARD !!!
bovendien staat er een fout:
Euro Force kost bij alle talen €10, en enkel bij 'Dutch (Nederlands)' staat er €20
EDIT::
mastercard, wuxie  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 9:16 pm Onderwerp: |
|
|
LOL !!!!!! http://www.maestrocard.com/ lees die tekst is lupusje  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 3:08 am Onderwerp: |
|
|
maar toch lukt het niet, want
1. maestro staat niet tussen de mogelijkheden
2. vul ik hem tog in dan zegt ie: 'dit is geen mastercard' _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 3:10 am Onderwerp: |
|
|
Gewoon CLICK AND BUY GEBRUIKEN.
WORD HET AUTOMATISCH VAN JE REKENING AFGESCHREVEN ALS JE IN NEDERLAND WOONT OF JE KUNT HET DIRECT EROP ZETTEN VIA IDEAL!!!!!!! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 12:13 pm Onderwerp: |
|
|
bij click and buy moet je ook het soort creditcard aanvinken, en maestro staat er niet tussen (lol heb er gisteren 3 uur in gestoken en alle mogelijkheden uitgeprobeerd)
EDIT::: bij UK of andere grote landen staat maestro wel, bij België niet, maar als ik het dan probeer door als 'country' iets anders op pte geven (bvb UK) dan treed er altijd een fout op...... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 5:33 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | bij click and buy moet je ook het soort creditcard aanvinken, en maestro staat er niet tussen (lol heb er gisteren 3 uur in gestoken en alle mogelijkheden uitgeprobeerd)
EDIT::: bij UK of andere grote landen staat maestro wel, bij België niet, maar als ik het dan probeer door als 'country' iets anders op pte geven (bvb UK) dan treed er altijd een fout op...... |
Als Belg moet je via creditkaart werken inderdaad.
Nederland kan via een eenmalige automatische incasso of via IDEAL direct over maken.
Wil je dat niet, dan kun je nog geld overmaken vanuit een Nederlandse rekening in je PayPal rekening storten. (kan een belg ook niet)
Belg zijn sucks  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 7:10 pm Onderwerp: |
|
|
ja we hebben zelf geen oneindige limiet om te downlloaden...
maar Happy? nog 1 dingetje.....
BELG ZIJN SUX MAAR DAT BEN IK NIET IK BEN EEN VLAMING _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 7:33 pm Onderwerp: |
|
|
Huh? Vlaming is zeker van Vlaanderen en dat is toch een 'provincie' in Belgie, dus dan ben je toch een Belg?!?
De enige 2 dingen wat ik klote vind aan Belgie is dat de helft frans praat (ik haat frans) en dat het verkeer niet deugt (alles gaat in 1 x op groen). Belgen zijn wel erg netjes daar heb ik respect voor, daar mogen de 'Nederlanders' wel een voorbeeld aan nemen
(Nederlanders tussen haakjes omdat er ook veel buitenlanders zijn die Nederlands praten en toch niet erg netjes zijn (ik discrimineer niet, ik zeg namelijk niet dat ze allemaal onbeschoft zijn er zijn namelijk ook genoeg onbeschofte Nederlanders))
EDIT, bericht onder me van arie  _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Laatst aangepast door major payne op Wo Sep 19, 2007 7:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 7:38 pm Onderwerp: |
|
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaming
"Vlamingen zijn de leden van de Vlaamse gemeenschap, of ook alle inwoners van het Vlaams Gewest en die inwoners van het Brusselse gewest die zich als Vlaming beschouwen. Vlamingen zijn dus inwoners van België."
Misschien wel zelfde als een aantal mensen die in friesland wonen zich ook fries noemen maar geen nederlander.. dan zeg je toch ook gewoon niet zeuren nederland is nederland
Zo binnen de belgische gemeenschap kan je je misschien wel vlaming noemen maar voor ons ist 1 pot nat en je we stickeren je lekker als belg  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 9:30 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaming
"Vlamingen zijn de leden van de Vlaamse gemeenschap, of ook alle inwoners van het Vlaams Gewest en die inwoners van het Brusselse gewest die zich als Vlaming beschouwen. Vlamingen zijn dus inwoners van België."
Misschien wel zelfde als een aantal mensen die in friesland wonen zich ook fries noemen maar geen nederlander.. dan zeg je toch ook gewoon niet zeuren nederland is nederland
Zo binnen de belgische gemeenschap kan je je misschien wel vlaming noemen maar voor ons ist 1 pot nat en je we stickeren je lekker als belg  |
Nah, gemeenschappen/ gewesten/ provincies / gemeente is allemaal onzin in België
Een Vlaming is een Belg, een Belg hoeft geen Vlaming te zijn.
Lupes? is gewoon een Bels of ie nou wil of niet. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 9:40 pm Onderwerp: |
|
|
Neh hoor Lupes? is een europeaan zoals wij allemaal.
Ofnee nog beter we zijn allemaal Aardbewoners.
Oftewel als Lupes? een Vlaming wil zijn dan mag hij dat van mij maar hij is ondertussen ook lid van alle grotere groepen.
(als je me niet snapt kan dat kloppen ik heb er zelf ook last van)  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 9:47 pm Onderwerp: |
|
|
Xanem schreef: | Neh hoor Lupes? is een europeaan zoals wij allemaal.
Ofnee nog beter we zijn allemaal Aardbewoners.
Oftewel als Lupes? een Vlaming wil zijn dan mag hij dat van mij maar hij is ondertussen ook lid van alle grotere groepen.
(als je me niet snapt kan dat kloppen ik heb er zelf ook last van)  |
Goed, laten we dit ff makkelijk oplossen.
Welke nationaliteit staat er in je paspoort?  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|