Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Vasslli Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Dec 02, 2006 3:04 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind het jammer dat sommige mensen echt niet kune vergeven terwijl het echt wel een ongeluk was.
ik haat zo mensen.
bij die mensen gaat het er gewoon om voila ik heb die kunne kloten met minder punten. _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Za Dec 02, 2006 4:58 pm Onderwerp: |
|
|
ja maar soms is het ook zo ontiegelijk irritant zit je net op de vijandelijke titan, de transport is achter je neergeschoten dus je kan er niet respawnen en dan knalt er 1 in je rug, dan krijgt ie een punish, prongelijk of niet.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Dec 02, 2006 5:23 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | ja maar soms is het ook zo ontiegelijk irritant zit je net op de vijandelijke titan, de transport is achter je neergeschoten dus je kan er niet respawnen en dan knalt er 1 in je rug, dan krijgt ie een punish, prongelijk of niet.  |
Of je bent net op weg naar een killreeks van 10 en ze knallen je neer... |
|
Terug naar boven |
|
 |
G-Star_PIMP Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Zo Dec 10, 2006 2:16 pm Onderwerp: |
|
|
Als commander zijnde,, vind ik het altijd irritant hoe de squads wergeven worden, je ziet soms heel veel icoontjes staan, maar zitten er soms maar een paar mensen in de squad. Erg verwarrend en het commander-screen had in mijn ogen grafisch ook nog wel beter gekund, met name de icoontjes van de squads.
Ook irritant is als je team alleen maar bestaat uit lone Wolfs.. je kan schreeuwen wat je wil, Please Team.. All Join Squads.. ,, maar dat werkt niet. Wat ik dan altijd doe voordat ik op AANMELDEN druk (om commander te worden) Maak gauw squad alpha.. nodig allemaal mensen uit, die drukken vaak op Page up.. en je hebt in ieder geval 1 grote squad als het meezit )
Had gister een commander score van 114 (door de winst.. dus x2), zal niet uniek zijn.. maar was er wel blij mee, had de puntjes nodig voor m'n zilveren titan-commander embleem 
Laatst aangepast door G-Star_PIMP op Zo Dec 10, 2006 2:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
G-Star_PIMP Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Zo Dec 10, 2006 2:19 pm Onderwerp: |
|
|
Happy-Camper schreef: | Enduin schreef: | Ik mis nog iets.. hoe krijg je dat menu waarbij je een squad een compliment kan geven enzo? In het boekje staat dat je op de 'centrale knop' ofzoiets moet drukke.. waar kan ik die vinde?  |
Naast het squad nummer, waar je ook op klinkt om orders uit te delen. Staat zo'n zwart vakje met een uitroep tekentje erin. Daarop klikken met je rechter muisknop. Krijg je dingen die je tegen squad kunt roepen.
Mijn favoriet: "ORDERS OPVOLGEN SOLDAAT, IK BEN HIER DE BAAS" |
Aah,, ok.. wist ik ook nog niet .. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Zo Dec 10, 2006 9:21 pm Onderwerp: |
|
|
Citaat: | Als commander zijnde,, vind ik het altijd irritant hoe de squads wergeven worden, je ziet soms heel veel icoontjes staan, maar zitten er soms maar een paar mensen in de squad. Erg verwarrend en het commander-screen had in mijn ogen grafisch ook nog wel beter gekund, met name de icoontjes van de squads. |
dan moet ea ook maar geen badge maken voor 40 uur squad leader ik zit nu ook altijd in me eentje in een squad om die badge te halen anders lukt het nooit |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Dec 10, 2006 10:01 pm Onderwerp: |
|
|
Snoei schreef: | Citaat: | Als commander zijnde,, vind ik het altijd irritant hoe de squads wergeven worden, je ziet soms heel veel icoontjes staan, maar zitten er soms maar een paar mensen in de squad. Erg verwarrend en het commander-screen had in mijn ogen grafisch ook nog wel beter gekund, met name de icoontjes van de squads. |
dan moet ea ook maar geen badge maken voor 40 uur squad leader ik zit nu ook altijd in me eentje in een squad om die badge te halen anders lukt het nooit |
Heb eigelijk nooit problemen met squadleader te zijn. Ben veel meer uur squadleader dan squadmember. Kan al squadleader gold halen als ik een goed rondje draai.
Ik doe het liefste defense, maar ja...heet ook niet voor niks Happy-Camper  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Marquise Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Do Dec 21, 2006 12:00 pm Onderwerp: |
|
|
Opzich is Commander pretty easy en makkelijk punten mee te behalen mits je het door hebt.
Vereiste is echter wel dat je;
1) Squads tot je beschikking hebt,
2) Squads die ook daadwerkelijk orders opvolgen en met je mee denken.
Goede tip is naar je squads luisteren en visa versa. Situaties kunnen inschatten en voorzien, snel en accuraat handelen is ook vereiste ofcourse. _________________ .GoD Marquise ; recruiting vanaf 1/1/2007
.GoD ; Gamers of Destiny
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=&PID=83726522 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Marquise Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Do Dec 21, 2006 12:02 pm Onderwerp: |
|
|
Tevens wil ik eraan toevoegen dat de Commander niet zelf als een dolle hond zich in het battlefield moet gaan bevinden.. als je dood bent kan je geen airstrikers etc. uitvoeren en dat kan je soms duur komen te staan.. do your job van een afstand en control je squads met de juiste orders..
Ik persoonlijk trek me redelijk terug met m'n sniper. . en coordineer en commandeer de boel vanuit een goede spot.
Een goede spot voor mij is een spot waarbij;
a) rustig is en ik de boel af kanzetten met mijnen,
b) overzicht heb
c) tevens ook zicht op enemy heb en me squads kan assisteren met headies uitdelen aan enemy's ^^  _________________ .GoD Marquise ; recruiting vanaf 1/1/2007
.GoD ; Gamers of Destiny
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=&PID=83726522 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ToMaHawK Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Za Feb 24, 2007 6:42 pm Onderwerp: |
|
|
Marquise schreef: | Tevens wil ik eraan toevoegen dat de Commander niet zelf als een dolle hond zich in het battlefield moet gaan bevinden.. als je dood bent kan je geen airstrikers etc. uitvoeren en dat kan je soms duur komen te staan.. do your job van een afstand en control je squads met de juiste orders..
Ik persoonlijk trek me redelijk terug met m'n sniper. . en coordineer en commandeer de boel vanuit een goede spot.
Een goede spot voor mij is een spot waarbij;
a) rustig is en ik de boel af kanzetten met mijnen,
b) overzicht heb
c) tevens ook zicht op enemy heb en me squads kan assisteren met headies uitdelen aan enemy's ^^  |
zo doe ik het ook. meestal speel ik alleen op gibraltar, daar kan je lekker sniper en veel punten halen als commander. maar wat me soms stoort aan die map is dan in het begin iedereen bij het voorste punt (harbor) blijft hangen terwijl ze niet door hebben dat de vijand ondertussen al de andere cp's aan het innemen is, als ze dan nog eens je commander assets opblazen, verlies je gegarandeerd.
de beste strategie is om met zn allen toll station te verdedigen, de enige weg naar andere cp's is door de grote poort, daar geraken ze gewoon niet door! maar probeer de squads dat maar eens uit te leggen! _________________
In the eyes of fear, death is just a simple way out. |
|
Terug naar boven |
|
 |
cyberzomby Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Za Feb 24, 2007 10:24 pm Onderwerp: |
|
|
Beste is gewoon ze bij harbor weg houden Als je toll gates gaat verdedigen hangt het er heel erg van af hoe je soldaten spelen. De punten lopen ongeveer gelijk af. Dus als jou team erg loopt te kutten dan ben je eraan. Als er iemand toch door dringt wat af en toe wel gebeurd ben je er ook aan.
Ben het wel met je eens dat het een goede choke point is, maar ik zou er niet standaard gaan zitten. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Apr 25, 2007 6:18 pm Onderwerp: |
|
|
Het is tenminste wel een goed idee om dat te gaan verdedigen zodra je harbor hebt verloren en niet dat iedereen probeert harbor te heroverren terwijl een enkele vijandelijke squad alle cp's achter hun ongestoord kunnen overnemen. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 5:45 pm Onderwerp: |
|
|
got it |
|
Terug naar boven |
|
 |
majorpain666 Private

|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 1:58 am Onderwerp: |
|
|
2 kleine tip
Als je teams niet goed luisteren naar jou opdrachten kijk dan naar de team leaders wat zij aan het doen zijn BV als hij CP1 aanvalt geef dan een aanvals order op CP 1
En wanneer je er achter komt dat er een van je commander assets opblazen is dan doe je een supplydrop er naast plaatsen en hij word vanzelf gerepareerd _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 2:47 pm Onderwerp: |
|
|
maar dan krijgt de recon ginder munitie bij en vernietigd hij er nog meer..... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|