Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Dec 19, 2006 9:16 pm Onderwerp: |
|
|
hoe bestuur je eigenlijk een tank?
of iets wat moeilijker... een gunship of airtransport? en wat is het verschil tussen deze in besturing?
vind dat maar even in het boekje... daar zit namelijk ook gewoon wat oefening en ervaring achter...
en persoonlijk (ook dat nog jah) heb ik liever dat mensen dit soort dingen vragen dan dat ze alleen maar klagen over dat reclame systeem van EA, lag of stat padders... _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
GBRO Private

|
Geplaatst: Di Dec 19, 2006 9:43 pm Onderwerp: |
|
|
Jaaa ik had ook in het boekje gelezen maar ik had het verkeerd begrepen . maarja het is al goed. . |
|
Terug naar boven |
|
 |
GBRO Private

|
Geplaatst: Di Dec 19, 2006 9:43 pm Onderwerp: |
|
|
De rest snap ik wel maar dat was het enige wat ik nog niet snapte  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tha-Duzz Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Za Jan 06, 2007 11:08 am Onderwerp: |
|
|
jah kan wel snoei... mr als je het echt niet lukt ofzo ( hoe je een squad moet maken met andere naam bv.) zou jij 't ook niet leuk vinden
BTW: beetje een slecht voorbeeld _________________ Cod4. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Jan 06, 2007 11:41 am Onderwerp: |
|
|
lol ik ben er van de week pas achter gekomen hoe ik een squadname verander en hoe ik mensen kan uitnodigen  _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 07, 2007 1:49 am Onderwerp: |
|
|
Fear schreef: | vind ik ook.... hij zoekt het toch ook in zekere zin op om het ons (de pro's) te vragen... nix mis mee hoor imo |
vind het dan niet echt "pro" van ons om hem uit te lachen.... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 07, 2007 3:19 am Onderwerp: |
|
|
waarom dacht je dat ik het toen poste... iig dat is al weer een tijdje geleden... _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 07, 2007 11:23 am Onderwerp: |
|
|
maar zo'n boekje is toch helemaal niet meer intressant als je ziet dat de instalatie voltooit is. Trouwens GBRO ik had er ookm eerst probleemen mee ik zat telkens in de verkeerde positie, wat ik ook niet wist was dat je jezelf uit de titan kon schieten. Dus je bent niet de enige  _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 07, 2007 12:51 pm Onderwerp: |
|
|
dat uit de titan schieten hadden helemaal niet veel mensen in de gate in het begin... ik denk dat ik een van de eerste was die het deed... (met een van de eerste bedoel ik een van de 1000 die het als eerst deden natuurlijk...) _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
rudycarell Private

|
Geplaatst: Zo Jan 07, 2007 4:08 pm Onderwerp: |
|
|
Fear schreef: | dat uit de titan schieten hadden helemaal niet veel mensen in de gate in het begin... ik denk dat ik een van de eerste was die het deed... (met een van de eerste bedoel ik een van de 1000 die het als eerst deden natuurlijk...) |
ik wist dat in begin ook niet, nu gebruik ik hem vaak om aan de andere kant van de titan tek komen voor de verdediging en de ingangen te beschermen. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 07, 2007 7:47 pm Onderwerp: |
|
|
weet je wat ook grappig is, dat als je van die geniepige plekkjes hebt dat later iedereen ze kent en dan denk je terug huh ze hebben mijn plek weer verneukt, al die kutventjes die je nadoen omdat je al die kills hebt.
BV tunis harbor: op een gebouw liggen naast de 'watertoren' zodat je iedereen van dat dak af schiet, of ergens naast zo'n loopding heb je een geweldig uitzicht op het vijandelijk kamp daar zitten nu ook vaak ventejes
ehm die ene met dat olympus stadion:
heel veel mensen landen nu ook op het dak, dat zag ik ze nooit doen voordat ik het had gedaan. en dat bij dat punt zo'n A12 enforcer tussen zo'n pilaar en een pijpenverzameling zetten (kijkt precies op het punt uit)
Die flikkers willen gewoon even veel kills als mij _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Zo Jan 07, 2007 11:51 pm Onderwerp: |
|
|
lol .....
Ik was er ook nog mee bezig om dit op te zoeken xD. kon het zo een twee drie neit vinden dus wel handig dit xD |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Jan 08, 2007 10:19 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | weet je wat ook grappig is, dat als je van die geniepige plekkjes hebt dat later iedereen ze kent en dan denk je terug huh ze hebben mijn plek weer verneukt |
of diehoge platforms op Suez Canal
leuk om te snipe
totdat je het zelf hebt tegenzitten  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jan 09, 2007 9:15 am Onderwerp: |
|
|
als ik een snipergeweer of ee machinegeweer in mijn handen heb is het zoiezo nadelig voor de mensen die ik zie ook voor snipers.
Een leuke snipertraining is gewoon solospel al die ventjes gewoon zo snel mogelijk een headshot proberen te maken en als je twijfelt gewoon schieten. Het werkt echt of ik kwam alleen maar meer noobs tegen, was vast een mix tussen die twee. _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jan 09, 2007 10:13 am Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | als ik een snipergeweer of ee machinegeweer in mijn handen heb is het zoiezo nadelig voor de mensen die ik zie ook voor snipers.
Een leuke snipertraining is gewoon solospel al die ventjes gewoon zo snel mogelijk een headshot proberen te maken en als je twijfelt gewoon schieten. Het werkt echt of ik kwam alleen maar meer noobs tegen, was vast een mix tussen die twee. |
Je kunt ook trainen in single player om via je teamleader unlocks boven op gebouwen te komen.
Laat zo'n detectie of attack schotel los. Gooi een EMP granaat, ga op de schotel staan.
Ben je zo bovenop een gebouw  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|