Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 6:14 pm Onderwerp: |
|
|
En ik erger me eraan dat bf2142 en bf2 vastlopen als ik ingame ga  |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 6:24 pm Onderwerp: |
|
|
ik haat raketjes _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 6:29 pm Onderwerp: |
|
|
Al ging ik 200x dood in 1 potje bf als k maar kon spelen grr |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 10:02 pm Onderwerp: |
|
|
al ware de raktjes maar weg grrrr lol _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dekemp Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 02 Sep 2007 Berichten: 80 Woonplaats: Doetinchem. gelderland.
|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
Ik erger me aan de standaart asult gun, wil de voss. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
iSpunk Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Do Sep 06, 2007 12:13 am Onderwerp: |
|
|
Ik erger mij aan ventjes die te vroeg uit mijn transport heli springen die ik vervolgens plet tijdens het landen.
Vieze lijers zorgen altijd voor een -score bij mij, godsamme!
en ik houd van raketjes in titan =D
Laatst kwamen ze met zijn 4en door die bovenste gang, en ik wachte met raketten, 3 dood, ik herladen, hij reviven, ik weer schieten, 3 dood, weer reviven, ik had zo 20 punten erbij, tot zei mij eindelijk doodschoten, omdat mijn raketten niet wilde herladen..
...
...
Ik haat ook dat je zo weinig ammo krijgt bij je raketten en de pilum =P _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Sep 06, 2007 8:40 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes die je van een dak sniped terwijl ik achter een muurtje zit. Vast weer een vage ea bug, ik zie hem niet hij ziet mij wel :S. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Sep 06, 2007 9:06 pm Onderwerp: |
|
|
wallhack  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Do Sep 06, 2007 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
ik schoot vandaag iemand neer die op het dak lag, zijn benen staken eronderuit dus ik kon hem killen  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Sep 06, 2007 9:23 pm Onderwerp: |
|
|
BOOM leg shot. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Sep 06, 2007 10:24 pm Onderwerp: |
|
|
kan best, zo heb ik lupes een keer gedood in Leipzieg, hij lag op die metro reling ik schoot in z'n voet en hij was in een keer dood (hij had daarvoor nog 100 hp) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Sep 06, 2007 11:03 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | kan best, zo heb ik lupes een keer gedood in Leipzieg, hij lag op die metro reling ik schoot in z'n voet en hij was in een keer dood (hij had daarvoor nog 100 hp) |
true, maar dat is geen hack ofzo, dat is gwn dat je door mn lijfje recht in me koppie schiet, jij ziet m'n benen, schiet, maar Battlefield registreert het als een headshot,
btw DeKempster, ik deed heel de tijd, prone-crouch-prone-crouch om te kijke waar je was en in de fractie van een seconde dat ik crouch zit, schiet ik, dus je kunt me dan idd nauwelijks zien  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Sep 07, 2007 8:33 am Onderwerp: |
|
|
nee hoor, want als ik jou zie en jij mij dan zie ik aan je naam of je gaat crochen. Je naam gaat namelijk eerst naar boven en dan pas jij daar zit ruim een seconde in waarin je je makkelijk kan voorbereiden. Dus het is voor die jou even gevaarlijk omdat ie moet blijven kijken en je moet weten waar het persoon die op je schiet zit. _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Sep 07, 2007 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | major payne schreef: | kan best, zo heb ik lupes een keer gedood in Leipzieg, hij lag op die metro reling ik schoot in z'n voet en hij was in een keer dood (hij had daarvoor nog 100 hp) |
true, maar dat is geen hack ofzo, dat is gwn dat je door mn lijfje recht in me koppie schiet, jij ziet m'n benen, schiet, maar Battlefield registreert het als een headshot,
btw DeKempster, ik deed heel de tijd, prone-crouch-prone-crouch om te kijke waar je was en in de fractie van een seconde dat ik crouch zit, schiet ik, dus je kunt me dan idd nauwelijks zien  |
ja oke maar ik lag achter zo'n betonblok op het dak. En ik zag die 2 dingen van de brug waar jij op zat niet, en jij mij wel dat is apart. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Sep 07, 2007 1:44 pm Onderwerp: |
|
|
Dekemp schreef: | Lupes? schreef: | major payne schreef: | kan best, zo heb ik lupes een keer gedood in Leipzieg, hij lag op die metro reling ik schoot in z'n voet en hij was in een keer dood (hij had daarvoor nog 100 hp) |
btw DeKempster, ik deed heel de tijd, prone-crouch-prone-crouch om te kijke waar je was en in de fractie van een seconde dat ik crouch zit, schiet ik, dus je kunt me dan idd nauwelijks zien  |
ja oke maar ik lag achter zo'n betonblok op het dak. En ik zag die 2 dingen van de brug waar jij op zat niet, en jij mij wel dat is apart. |
ik zag je hoofd nogtans... ik wist waar je zat en dat je aan neerlag en dat je aan et verkruipen was en van aodra ik je hoofdjevoorbij de muur zag komen schoot ik ... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|