Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bierbram Private

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 1:02 pm Onderwerp: probleem bij upgrade rang |
|
|
Hallo,
zit hier met probleem dat m'n bonussen niet vrij komen en dat ik niet gepromoveerd word. Had iets van 57000 ptn toen ik laatste promotie had, ondertussen al meer dan 72000 maar geen nieuwe rang en geen bonussen? Hoe komt dit? Ja, ik speel op ranked servers. bij 2142-stats word m'n rang ook niet aangepast. maar dan in het klassement ga ik er wel op vooruit.
Help.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 1:08 pm Onderwerp: |
|
|
zoveeeeeel topics en een zoekmachine  |
|
Terug naar boven |
|
 |
bierbram Private

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 1:19 pm Onderwerp: |
|
|
inderdaad, heb het hier al gevonden. Hier nieuw he, zoekmachine gevonden. Thx
Gewoon nog beetje pins en medailles verdienen zeker |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 2:06 pm Onderwerp: |
|
|
57000 is Brigadier Generaal. De hogere rangen zijn niet te halen via punten, maar worden door EA toegekend. Welke criteria ze gebruiken is een groot geheim en weet niemand.
Als je mogelijk op een promotie zit te wachten voor je laatste unlocks, dan moet je northern strike aanschaffen of nog awards halen in northern strike ranked servers. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 7:49 pm Onderwerp: |
|
|
Happy-Camper schreef: | 57000 is Brigadier Generaal. De hogere rangen zijn niet te halen via punten, maar worden door EA toegekend. Welke criteria ze gebruiken is een groot geheim en weet niemand.
Als je mogelijk op een promotie zit te wachten voor je laatste unlocks, dan moet je northern strike aanschaffen of nog awards halen in northern strike ranked servers. |
hoe goed kunnen ze iets geheim houden he? sorry bram, dacht dat het over lager als brigadier generaal ging niet goed gelezen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
bierbram Private

|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 2:14 pm Onderwerp: |
|
|
inderdaad brigadier generaal. Hmm, spiijtig dat ik even vast zit. Heb hier norther strike liggen maar is niet zo m'n ding. Alvast bedankt, nu weet ik toch hoe het zit. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|