Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 4:25 pm Onderwerp: after 5 min -_-' |
|
|
Het is weer zo ver.. na 5min ingame loopt battlefield weer lekker hard vast =D hoera !! Alleen wat kan het probleem zijn ? Het probleem doet zich ineens voor sinds gisteravond.. drivers al gecheckt.. iemand nog andere ideeen ? Anders moet ik bf maar is opnieuw installeren en ns en patch en cry... anyway jullie zijn de beste dus =P ( krijg geen melding niks... merk het alleen aan stilstaand beeld en geen geluid) ook bf2 knalt eruit.. krijg nou de =@ ik heb laatste patch van ATI maar me windows spoort volgens mij ook niet.. hij werkt dingen niet goed bij volgens mij.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 5:30 pm Onderwerp: |
|
|
ik weet het probleem niet maar ik hep het ook soms maar in iedergeval je kan er weinig aan doen denk ik
gewoon op een rustigere server spelen niet iets met 64//64 is wel stoer maar das echt nog te buggy geloof mij _________________
"aku membel dirimu masih"
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 5:59 pm Onderwerp: |
|
|
Ik speel het al ruim 3/4 jaar perfect.. en ineens.. zelfs op 16 server slaat ie na 5 min vast.. of me geheugen is getript ofzo.. daar kreeg ik 1x een melding van dat ik over de 4gig heen geen =X wat nooit kan.. Net als dat gezeik dat ie niet goed bijwerkt en stuff.. hatelijk gewoon =O en geen zin altijd alles weer uit te zoeken al teveel probs gehad met die tering Dell ! en die service van Dell steken ze maar in hun hol want daar heb ik nog nooit wat aan gehad !! Toch maar nieuw systeem =D kut Dell !! Net een jaar oud, ballentent =D |
|
Terug naar boven |
|
 |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 6:05 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb het ook en het ladenvan sommige servers loopt ie op de helft vast. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 6:15 pm Onderwerp: |
|
|
Hm wel verdacht .. ook zo ineens ? want het laden gaat wel alleen soms op 60procent doet ie er ff lang over of hij slaat vast.. en anders zoiezo op ong 5 min in het spel.. als meer mensen het ineens hebben ligt het vast aan wat anders.. maar bf 2 slaat er ook uit na 5min.. hopelijk komen er nog ff meer mensen aankloppen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 7:06 pm Onderwerp: |
|
|
ik hep vaak bij server joinen dan gaat hij nar buraublad en geeft hij aan van taak beindigen en anuleren maar dan klik ik dat weg doet hij het nog gewoon echt freaky spel soms man maar wel lachen ondanks de buggs _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 7:35 pm Onderwerp: |
|
|
leesĀ·teĀ·ken (het ~)
1 teken dat dient om zinnen in te delen en daardoor het lezen gemakkelijker te maken => interpunctieteken _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 7:40 pm Onderwerp: |
|
|
Snoei schreef: | leesĀ·teĀ·ken (het ~)
1 teken dat dient om zinnen in te delen en daardoor het lezen gemakkelijker te maken => interpunctieteken |
jonge, je snapt hem toch. begrijp dat je er een punt van wil maken je hebt ook wel gelijk. maar hier las ik ook wel zonder leestekens doorheen. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 7:43 pm Onderwerp: |
|
|
Mja ik kom er niet terug in ofzo ik kan nu gewoon helemaal niks meer van EA spelen -_-' word er soms een beetje moe van =O en ik weet nu niet of het aan me videokaart ligt of whatever.. nu wou ik maand terug al nieuw systeem wat ik gepost had maar het zal nu wel weer anders zijn en goedkoper =P anyway anders post ik gewoon weer wat voor nieuw systeem en dan komen er weer 50 reacties  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 7:58 pm Onderwerp: |
|
|
fazz schreef: | ik hep vaak bij server joinen dan gaat hij nar buraublad en geeft hij aan van taak beindigen en anuleren maar dan klik ik dat weg doet hij het nog gewoon echt freaky spel soms man maar wel lachen ondanks de buggs |
Loopt een beetje uit de hand nu.. probeer even voordat je op Verzenden klikt nog even je berichtje na te lezen op spelfouten aub. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Sep 01, 2007 7:59 pm Onderwerp: |
|
|
of je moet er ff 1 hierin bouwen =P |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 2:13 pm Onderwerp: |
|
|
hahaaha ok zal ik doen maar waar maak hij zig zo druk over ga hun helpen niet mij met mn spell fouten  _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
|