Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jun 05, 2007 7:04 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb het op automatisch gezet pc gereboot niet meer aangezeten. en soms nog een disallowe driver or losing key maar dan start ik hem weer op en doet ie het gewoon weer.
*edit* zelfde probleem weer. ik denk dat het er aan lag dat ik he tbetsnad nie top kon slaan met / ertussen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Novawind Hoofd Korporaal Goud

Geregistreerd op: 24 Feb 2007 Berichten: 10 Woonplaats: Mhère Frankrijk
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 7:17 pm Onderwerp: |
|
|
Ik BLIJF dus kloten met Punkbuster. Alles gedaan zoals het hoort en zoals in dit topic beschreven. PnkbstrB blijft dus NIET op automatisch staan, mijn pbsec.htm BLIJFT uit de PD folder verdwijnen dus wie het nu nog weet mag het zeggen!!!!!!!!
Ik heb Punkbuster geupdated en blijf dus dit X$#@&^probleem houden. _________________ Wie wint zaait zal storm oogsten |
|
Terug naar boven |
|
 |
BounceMeister Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 10:26 am Onderwerp: |
|
|
Hier ook steeds gedoe met punkbutserB, hij onthoudt de instelling niet die ik steeds met services.msc maak. Daardoor regelmatig uit een game gegooid net als het leuk is.
Ik hoop echt dat ze er iets aan doen met patch 1.40, anders wordt het toch echt wel vervelend. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Corniche Onderluitenant Zilver

Geregistreerd op: 02 Jul 2007 Berichten: 38 Woonplaats: Zoelmond (Vlakbij Culemborg)
|
Geplaatst: Do Aug 30, 2007 11:43 pm Onderwerp: |
|
|
Ik krijg nu erg vaak een melding van Important: Duplicate GUID/CDKEY
Dit kwam denk ik omdat een vriend van mij ook BF had gekocht alleen bij hem werkte het niet op zijn pc dus hij dacht dat het aan de cd lag, dus heeft hij mijn BF cd even geleend. Nu heeft hij dus mijn cd code gebruikt voor installatie.
Zojuist heeft hij het spel gedeinstalleerd en met zijn eigen cd key opnieuw geinstalleerd maar de melding blijft bij mij? _________________ 'I ain't gonna say I'm true, cause true speaks for itself'
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Novawind Hoofd Korporaal Goud

Geregistreerd op: 24 Feb 2007 Berichten: 10 Woonplaats: Mhère Frankrijk
|
Geplaatst: Vr Aug 31, 2007 3:03 am Onderwerp: |
|
|
Heb de laatste tijd niet meer zo'n last met punkbuster althans niet het oude probleem. Maar GELUKKIG is daar een ander voor in de plaats gekomen:
Ik kan mij niet in één keer bij een vriend aansluiten op de server waar die speelt. Wordt eerst de verbinding met de server verbroken en de tweede keer pakt ie dan wel. Let wel, ik ben dan net ingelogd en nog niet op een server geweest!!!
Iemand een vergelijkbaar probleem?????
Novawind _________________ Wie wint zaait zal storm oogsten |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Aug 31, 2007 3:56 am Onderwerp: |
|
|
Novawind schreef: | Heb de laatste tijd niet meer zo'n last met punkbuster althans niet het oude probleem. Maar GELUKKIG is daar een ander voor in de plaats gekomen:
Ik kan mij niet in één keer bij een vriend aansluiten op de server waar die speelt. Wordt eerst de verbinding met de server verbroken en de tweede keer pakt ie dan wel. Let wel, ik ben dan net ingelogd en nog niet op een server geweest!!!
Iemand een vergelijkbaar probleem?????
Novawind |
Iedereen heeft dat dat probleem en de laatste tijd gebeurt het best vaak, maar is niet zo erg.
Gwn opnieuw joinen, 2e keer lukt het wel. _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Vr Aug 31, 2007 8:10 am Onderwerp: |
|
|
dat probleem heb ik ook ... en met bf2 is het precies hetzelfde _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Aug 31, 2007 3:29 pm Onderwerp: |
|
|
Dat ligt aan EA niet punkbuster. Over die guid. misschien moeten jullie (jij en je vriend) eens proberen hem allebij helemaal te deinstaleren en dat weer te instaleren. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Aug 31, 2007 3:46 pm Onderwerp: |
|
|
@Corniche; voordat hij jou CD gebruikte had jij toch al BF op jou pc staan, dan kan je vriend nooit die code gebruiken volgens mij.  _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Aug 31, 2007 4:45 pm Onderwerp: |
|
|
jawel, alleen niet tegelijk spelen
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jannie Private

|
Geplaatst: Za Okt 20, 2007 2:28 pm Onderwerp: |
|
|
Ik snap hier niks van
Sla de pagina op in je Battlefield 2142 folder op je harde schijf op de locatie en naam: (/pb/pbsec.htm) |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
|
Terug naar boven |
|
 |
jannie Private

|
Geplaatst: Za Okt 20, 2007 2:53 pm Onderwerp: |
|
|
ik snap er niet veel, misschien dat je het iets uitgebreider kunt uitleggen.
en hij zegt steeds: Battlefield 2142 folder, wat is dat dan? |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Okt 20, 2007 3:01 pm Onderwerp: |
|
|
folder is gewoon een bestandsmap waar de setup in komt. Ik weet verder even niet meer hoe de setup ging want bij mij start die al automatisch als ik hem nu laadt. Maar je hoeft toch alleen je scherm te volgen en dan maakt die een folder (bestandsmap aan) en zodra die geinstalleerd is wat 10 sec duurt krijg ik tenminste map openen te zien en daar zie ik me pbsetup icoon die dubbelklik je en hij opent pbsetup en dan voeg je een spel toe en dan update die voor je. Klinkt makkelijk en het is makkelijk. Meer kan ik ff niet doen  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Za Okt 20, 2007 4:54 pm Onderwerp: |
|
|
folder is toch :C/program files/ea/battlefield 2142? _________________
 |