Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
xpnl Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Za Aug 18, 2007 6:42 pm Onderwerp: |
|
|
Ik haat teamkillers die denken dat ze weten hoe het moet.....
Als je er niet tegen kan zou ik alleen maar clanwars gaan spelen en je niet vertonen op
public servers.
Wat een verstand om het normaal te vinden een team genoot te killen omdat hij iets fout doet _________________ My sucky stats
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Zo Aug 19, 2007 12:29 am Onderwerp: |
|
|
xpnl schreef: | Wat een verstand om het normaal te vinden een team genoot te killen omdat hij iets fout doet |
Als ik om een medic/support box vraag en naast zon goos sta en hij geeft niks en ik weet dat hij het ziet/hoort schiet ik hem toch echt helemaal kapot .... _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Aug 19, 2007 4:32 pm Onderwerp: |
|
|
Jeroen schreef: | xpnl schreef: | Wat een verstand om het normaal te vinden een team genoot te killen omdat hij iets fout doet |
Als ik om een medic/support box vraag en naast zon goos sta en hij geeft niks en ik weet dat hij het ziet/hoort schiet ik hem toch echt helemaal kapot .... |
Ik niet ik schiet eerst een paar keer vlak naast zn kop. daarna in zn voet. en als hij dan niks geeft kan hij maar beter snel wegwezen (behalve als hij sorry ofzo zegt dan neem ik aan dat hij op het moment geen kistjes over heeft) _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|