Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 4:57 pm Onderwerp: kan geen verbinding met vrienden maken
hallo allemaal ik speel nu dit spel al een paar maanden
nu is mijn volgende vraag :
ik kan geen verbinding met mijn vrienden maken wel heb ik ze in de lijst staan maar ik kan niet bij hun mee doen en hun wel bij mijn
ook zie ik ze niet online staan en anderen kunner er wel in mee spelen asl ze een online spel starten.
kan iemand mij daar de oplossing voor doen .
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 5:13 pm Onderwerp: Re: kan geen verbinding met vrienden maken
frans schreef:
hallo allemaal ik speel nu dit spel al een paar maanden
nu is mijn volgende vraag :
ik kan geen verbinding met mijn vrienden maken wel heb ik ze in de lijst staan maar ik kan niet bij hun mee doen en hun wel bij mijn
ook zie ik ze niet online staan en anderen kunner er wel in mee spelen asl ze een online spel starten.
kan iemand mij daar de oplossing voor doen .
verder is 2142 een toff spel thanx
bug, bug en nog eens bug.
Ik zie sommige buddy's in mijn lijst ook niet online staan soms. Terwijl ik er wel mee op een server mee zit te spelen. Sinds de laatste patch een probleem.
Verder zul je als je een buddy wil joinen vaak de eerste keer "lost connection" krijgen. Gewoon nogmaals op "join server" klikken. 2de keer pakt hij hem wel meestal.
Dit ligt aan punkbuster overigens. (kwam ik onlangs achter toen ik een clean instal deed voor battlefield en mijn punkbuster nog niet geupdate was)
hallo bedankt voor de snelle reaktie:
ik kan ook niet mee doen via mijn vrienden ik kan wel berichten stuuren en ontvangen maar daar houd het wel mee op heb ook geprobeert via ip van hem maar geen verbinding.
ik snap er niets van meer.
Ik denk dat je er vrij weinig aan kan doen, je kan wachten tot er een nieuwe patch uitkomt of Battlefield 2142 verwijderen en opnieuw installeren _________________
nou ik denk dat je gewoon moet w8en op de nieuwe patch AND PRAY .Want ik heb hem al zooooooo vaak opnieuw geinstalleerd _________________ pkrocky briggadier generaal
het kan toch niet zo zijn dat ik geen verbinding kan maken met mijn vrienden daar is dit spel toch veel te duur voor en hoe zit dat dan met de ondesteuning van EA want daar wordt ik ook niets wijzer van 6 maal gemailt en nog geen bericht terug.
het lijkt er op dat er geen oplossing voor mijn probleem is wat ik wel jammer zou vinden .
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum