Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Aug 08, 2007 5:26 pm Onderwerp: |
|
|
Snaerfy schreef: | Vasslli schreef: | Er komt binnen kort een nieuwe versi va nde g15 die moet ik hebben die ziet er ook wel uber uit.
@rohem dit is gewoon het ultieme super deluxe mega toetsenbord and i have it and i gonna heve the next one to . Logitech ownt |
dit wordt de nieuwe:
 |
dem dat wist ik dan weer niet ik heb nu een paar weken de g15 maar de nieuwe word vats duur dus ik doe het nog gewoon even met de g15. En indd ik ben de zoveelste logitech fan, heb een headset, boxen, keyboard, joystick en muis. |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Aug 08, 2007 6:07 pm Onderwerp: |
|
|
wat valt er allemaal te zien in dat schermpje in het midden van dat toetsenbord dan heb zelf trouwens een z-board en zou niet meer zonder kunnen en een mooie keyset van bf2142 _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snaerfy Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Aug 08, 2007 10:58 pm Onderwerp: |
|
|
op intenet wordt gezegt dat hij ongeveel 99 euro gaat kosten (als het geen dollars waren, dat weet ik even niet meer)
ik denk dat hetzelfde blijft als nu, vooral info, maar dat kun je ook naar eigen aanpassen. Zo heb ik erop: klok + teamspeak + bf2142 + winamp + WoW _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
BounceMeister Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Aug 09, 2007 4:20 pm Onderwerp: |
|
|
Mooi toetsenbordje, zal wel duur zijn. Ook de nieuwe (bijbehorende?) G9 lasermuis ziet er wel cool uit.
Direct linkje werkt helaas niet. Het is op www.hardware.info het nieuwsbericht van 1-8-2007 met de naam "Logitech: nieuwe G9 muis en vernieuwde G15". _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|