Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Dec 10, 2006 9:47 pm Onderwerp: |
|
|
of je schiet demo packs/claymores kapot met de zeller _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Ma Dec 11, 2006 12:37 am Onderwerp: |
|
|
maar die moet je wel eerste geunlocked hebbe ... en als je in de titan bent heb je meer aan een machinegun dan aan een sniper |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lamboe Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Wo Dec 13, 2006 4:15 pm Onderwerp: Re: Probleempje bij enteren van Titan |
|
|
Xpl0dA schreef: | Ik wou eens vragen of jullie ook last hebben van het volgende : als je 1 van de Titans entert via dat gat waarin je naar beneden valt en er staat daar een vijand, dat je dan niet direct in staat bent om te schieten. Ik bedoel eigenlijk dat je wel op die muisknop drukt maar dat er geen kogels uitkomen. Is dit een bug of heeft EA er voor gezorgd ?
Greetz, Xpl0dA  |
je kan ook niet schieten als je springt dus komt het op hetzelfde neer want als je naar beneden valt ziet ie het ook als springen .
Zelf vind ik het ook vervelend dat als je springt niet kan schieten
1ste post  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Viper Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Dec 13, 2006 6:45 pm Onderwerp: |
|
|
op zich is het wel logisch want als je bijvoorbeeld (in het echt) zal vallen vrije val
en je schiet dan ga je alle kanten opdraaien door de terugslag |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Wo Dec 13, 2006 7:51 pm Onderwerp: |
|
|
ja maar in het echt kan je vele betere moves enzo ook doen, zo worden dus alleen de nadelen nagemaakt  |
|
Terug naar boven |
|
 |
G-Star_PIMP Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Wo Dec 13, 2006 8:39 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | ja maar in het echt kan je vele betere moves enzo ook doen, zo worden dus alleen de nadelen nagemaakt  |
Ok,, Jij wil dus zeggen dat als jij oog in oog staat met een gevaarlijke terrorist dat je een koprol, dubbele flikflak en salto achter elkaar maakt, precies voor 'm uitkomt en 'm met 1 kogel tussen z'n ogen neermaaid?
Yeah Right
Haha,, Nee,, maar ik heb daar geen last van hoor.. DAN SPRING JE MAAR NIET,, Ik haat namenlijk het Bunnyhoppen!!! Dat doen ze in het echt ook niet!!!!!
Guys,, Be Real _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Wo Dec 13, 2006 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
bunnyhoppen? dit is gewoon een van de beste (mogelijke) manieren om die titan binnen te komen  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Dec 13, 2006 9:22 pm Onderwerp: |
|
|
én o zo NIET real! _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Dec 14, 2006 9:36 am Onderwerp: |
|
|
als je over echt gaat praten dan is op een titan komen gewoon zelfmoord want je zal binnen 1 schot waarschijnlijk dood zijn, en als je dan zo'n gat binnen spingt en er staat zo'n drone dan zal je gelijk dood zijn _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Dec 14, 2006 4:48 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | als je over echt gaat praten dan is op een titan komen gewoon zelfmoord want je zal binnen 1 schot waarschijnlijk dood zijn, en als je dan zo'n gat binnen spingt en er staat zo'n drone dan zal je gelijk dood zijn |
haha,, OK,, we houden erover op ok ? lol.. want heel 2142 berust op niets  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xpl0dA Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Vr Dec 15, 2006 2:47 pm Onderwerp: |
|
|
G-Star_PIMP schreef: | én o zo NIET real! |
waarom zo NIET real ? btw, ik denk dat het het moeilijkste gaat met support kit, ik ondervind met andere kits niet zoveel last  |
|
Terug naar boven |
|
 |
lgonggr Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 03 Dec 2006 Berichten: 65 Woonplaats: Amsterdam, NL
|
Geplaatst: Vr Dec 15, 2006 3:18 pm Onderwerp: |
|
|
Gewoon een paar granaten naar binnen flikkeren en no more problems. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xpl0dA Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Vr Dec 15, 2006 7:19 pm Onderwerp: |
|
|
lgonggr schreef: | Gewoon een paar granaten naar binnen flikkeren en no more problems. |
toch wel, die gasten zitten meestal achter een IPS Shield helemaal vanachter in die gang. dus als je een granaat gooit heeft het weinig zin want die krijg je nooit tot het einde... |
|
Terug naar boven |
|
 |
lgonggr Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 03 Dec 2006 Berichten: 65 Woonplaats: Amsterdam, NL
|
Geplaatst: Za Dec 16, 2006 4:46 pm Onderwerp: |
|
|
Tsja, er is altijd wel een counter-tactic te verzinnen. Dat IPS shield is best wel useless, want je kan enkel schieten door jezelf bloot te geven, en dan doorzeef ik hem met mijn machine gun (of hij mij). Het fijne van support is dat je een suppresive fire kan doen en dan kunnen je maten assaulten. Ik val meestal met een paar gasten tegelijk binnen, iemand komt er altijd wel langs. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lamboe Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Zo Dec 17, 2006 6:23 pm Onderwerp: |
|
|
lgonggr schreef: | Gewoon een paar granaten naar binnen flikkeren en no more problems. |
ja en dan maar hopen dat je teamnaten niet net naar binnen springen en opslag dood zijn en jij gestraft word
Wat mij dus ook al vaak is overkomen.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|