Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
JustOwnd Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 1:01 am Onderwerp: Shuhia Taiba bug? |
|
|
is het zo dat er in Shuhia Taiba een bug zit bij silo 5 (in Titan mode)?
Hier een paar screens die genoeg zeggen:
35 kills en 1 keer zelf een kill, niet zo moeilijk als je "onzichtbaar" achter een muur zit te spawnkillen.
Er zaten mensen die voor ons onzichtbaar waren achter die muren,zij zagen ons laf genoeg wel.
Steeds als je voor de muren spawnde was je nog geen seconde later al dood,
wat met die 2 dode gastjes die op de grond liggen ook is gebeurd
Ondertussen probeerde we deze spelers weg te stemmen maar bijna niemand stemde voor waardoor ze later in de 60 frags zaten
balzdeep Jehad_headshot: fuckin hacker _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 1:16 am Onderwerp: |
|
|
weet je wel zeker dat het uit die muren daar kwam ? en niet dat ze op die containers lagen ofzo ? zie het er niet aan af iig.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
JustOwnd Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 1:41 am Onderwerp: |
|
|
NLminionNL schreef: | weet je wel zeker dat het uit die muren daar kwam ? en niet dat ze op die containers lagen ofzo ? zie het er niet aan af iig.. |
Ik weet zeker dat ze uit de muren kwamen omdat toen ik tegen de muur aanzat ik in mijn rug werd geschoten ook zag ik iemand uit de muur lopen. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 2:36 am Onderwerp: |
|
|
JustOwnd schreef: | NLminionNL schreef: | weet je wel zeker dat het uit die muren daar kwam ? en niet dat ze op die containers lagen ofzo ? zie het er niet aan af iig.. |
Ik weet zeker dat ze uit de muren kwamen omdat toen ik tegen de muur aanzat ik in mijn rug werd geschoten ook zag ik iemand uit de muur lopen. |
35 kills en 1 dead is niet zo moeilijk in Titan mode. Kwestie van Titan guns bedienen en geluk hebben. Dat iemand daardoor gefrustreerd raakt en een vote start is ook niet opvallend.
Verder die ik alleen op je foto kogel inslagen op de muur. Dat wil weinig zeggen.
Of er mogelijk een bug zit in die map....tja, het zou niet de eerste bug zijn in die map. Met een transport heli in een gebouw vliegen is de bekenste op die map.
Verder ben ik ook weleens op een Titan door de bodem gevallen dat ik alles kon overzien en neerschieten. Kwam geen hack of cheaten aan te pas. |
|
Terug naar boven |
|
 |
JustOwnd Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 2:54 am Onderwerp: |
|
|
Toen ik weg ging uit de server waren het er inmiddels al 60 geworden....
Ik denk dat ik al weet hoe het gegaan is: squadleader heeft een beacon op het dak gelegd, maar de beacon is op een 'bepaalde' plek neergelegd waardoor iedereen die er spawnde door het dak heen viel en zo achter de muur kwam. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
xpnl Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 1:20 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben niet zo bekend met 2142
maar in BF2 kon je als je dood was
van speler naar speler gaan(eigen spelers) via de C key
Als dat bij dit spel ook kan zou ik van team wisselen en screenshots maken van de glitchers... wat eigenlijk geen hack is maar een fout in de game.( dat je er gebruik van maakt is
erg gaar net zoals een nederlandse versie van 2142 ) _________________ My sucky stats
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snaerfy Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 3:16 pm Onderwerp: |
|
|
xpnl schreef: | Ik ben niet zo bekend met 2142
maar in BF2 kon je als je dood was
van speler naar speler gaan(eigen spelers) via de C key
Als dat bij dit spel ook kan zou ik van team wisselen en screenshots maken van de glitchers... wat eigenlijk geen hack is maar een fout in de game.( dat je er gebruik van maakt is
erg gaar net zoals een nederlandse versie van 2142 ) |
dat kan in b2142 niet...  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 3:36 pm Onderwerp: |
|
|
in sommige servers wel, heet ghosten. Je zet je kaart weg en drukt op spatie dan kan je de hele map door. DMV c kan je dan wel je teamleden volgen dacht ik _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|