battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

VOIP

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rexx
Onderluitenant Zilver
Onderluitenant Zilver


Geregistreerd op: 25 Jul 2007
Berichten: 46

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 1:33 pm    Onderwerp: VOIP Reageren met citaat

Hoi,

Ik heb dus een ***** probleem met battlefield 2142 elke keer werkt de headset even 1 keer zelfst een reactie gehad van een persoon in de squad maar daarna vliegt het mooie groene teken direct weg. Dit is echt niet leuk.

Mijn vriend kan gewoon praten maar ik krijg het niet aan heeft het te maken me een usb headset want hij meet bij de test (setup + ingame) gewoon mijn stem

WAT IS DIT Sad
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Matt_bond
Hoofd Korporaal Goud
Hoofd Korporaal Goud


Geregistreerd op: 15 Mei 2007
Berichten: 14
Woonplaats: gaasterland

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 8:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

misschien een beetje lullig advies maar.

je moet de knop wel ingedrukt houden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
spaceflippie
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 450
Woonplaats: antwerpen

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 8:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Matt_bond schreef:
misschien een beetje lullig advies maar.

je moet de knop wel ingedrukt houden


haha lol Laughing
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rexx
Onderluitenant Zilver
Onderluitenant Zilver


Geregistreerd op: 25 Jul 2007
Berichten: 46

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 8:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Matt_bond schreef:
misschien een beetje lullig advies maar.

je moet de knop wel ingedrukt houden


ach god......











wat moet ik ermee?
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Abcd007
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 993
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 9:26 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien ligt je opname grens van van je stem te hoog in BF 2142.
_________________
1+1=2142

[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pascalkemink
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 03 Mrt 2007
Berichten: 213
Woonplaats: zutphen

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 10:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Matt_bond schreef:
misschien een beetje lullig advies maar.

je moet de knop wel ingedrukt houden


ach god......

ja klopt de b of de v he (hahahaha)

mischien moet je inderdaad bij je besturings opties kijken
_________________
pkrocky briggadier generaal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
rexx
Onderluitenant Zilver
Onderluitenant Zilver


Geregistreerd op: 25 Jul 2007
Berichten: 46

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 1:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Tnx to ea games!

Hi,

Thank you for contacting our EA Technical Support team regarding the issue with Battlefield 2142. We are sorry for any inconveniences this has caused, and I would like to assist you in trying to resolve the issue about your game's VOIP feature.

Regarding your issue, try to refresh the game's settings by going to My Documents and moving the Battlefield 2142 folder located in it to another location, preferably your desktop. Then, please make sure that you have closed any programs or tasks running in the background as sometimes one of the programs can conflict with the game. Background applications such as anti-virus programs are often the cause of conflicts.

路 Hold down the Ctrl, Alt, and Delete keys at the same time
路 Click the "Processes" tab.
路 Click on the gray bar in the middle column that says User Name to sort by user name.
路 Do NOT select anything for SYSTEM, LOCAL SERVICE, or NETWORK SERVICE.
路 Click on anything besides EXPLORER and TASKMGR for this User Name or other user names.
路 Click on END PROCESS
路 Repeat these steps until only explorer.exe and taskmgr.exe are open for this user profile.

Don't worry that you are permanently changing your system configuration; these applications will return when you restart your system.
If you receive a warning for any of these, don't worry it is a standard warning message and is expected. Please click "yes" and continue.

Try cleaning out your Temporary directory. Do not delete the folder itself, open the folder, select all of the contents, and then delete them. Often you will get an error that some of these files can't be deleted. This is usually because they are currently in use, so first let's end any program that would be using these temporary files.

路 Hold down the Ctrl, Alt, and Delete keys at the same time
路 Click the "Processes" tab.
路 Click on the gray bar in the middle column that says User Name to sort by user name.
路 Do NOT select anything for SYSTEM, LOCAL SERVICE, or NETWORK SERVICE.
路 Click on anything besides EXPLORER and TASKMGR for this User Name or other user names.
路 Click on END PROCESS
路 Repeat these steps until only explorer.exe and taskmgr.exe are open for this user profile.

Note that some applications may take multiple times before closing. Don't worry that you are permanently changing your system configuration; these applications will return when you restart your system. Once this step has been completed, please proceed to the steps below.

路 Double click on "My Computer"
路 Double click on the C: drive
路 Double click on the "Windows" folder.
路 Double click on the "Temp" folder.
路 Hold the "CTRL" key and tap the "A" key to select all.
路 Tap the "Delete" key on your keyboard and accept the "Are you sure you want to delete these files" prompt.

After ending background applications and deleting TEMP files, empty the recycle bin, and try to play the game again.

I hope the information above helped, but if you require further assistance, please do not hesitate to contact us again, or visit our extensive support website at www.electronicarts.co.uk/support.

Best regards and thank you for contacting EA,
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.